Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
PIIKKEIHIN YOSHIMURAN PUTKISTOJA??!!!!!!muistaakseni yoshin rööriä löytyy kanssa, mutta tosiaan ainakin tuota micronia...
siis soon aivan sama mikä on. ku ei sitä kuitenkaa muuta tule kun ääntä enemmän vakioon verrattuna. ja ehkä 4-5 ylimäärästä heppaa.micronin hi level nähty..
No onkos tossa joku erikoinen kaasari, miksei voi vaan suoraan ostaa oikean kokoista suutinta?Siitä ongelmasta pääsee eroon, kun käy ostamassa uuden vakiosuuttimen, ja käy sorvauttamasssa sitä hieman isommaksi. Vakio suutin on kokoa 118, ja uuden olisi hyvä olla 120-125..
Nii ei tule muuta kuin ääntä enenmän, ja ehkä 4-5 hv:aa enemmän... se 5hv:kin olisi jo tommoset yli 30% lisää tehoa alkuperäiseen!Eiks se nyt sit ole jo jotakin...siis soon aivan sama mikä on. ku ei sitä kuitenkaa muuta tule kun ääntä enemmän vakioon verrattuna. ja ehkä 4-5 ylimäärästä heppaa.micronin hi level nähty..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
On.No onkos tossa joku erikoinen kaasari, miksei voi vaan suoraan ostaa oikean kokoista suutinta?Siitä ongelmasta pääsee eroon, kun käy ostamassa uuden vakiosuuttimen, ja käy sorvauttamasssa sitä hieman isommaksi. Vakio suutin on kokoa 118, ja uuden olisi hyvä olla 120-125..
Jos puhutaan kuristamattomista +30 hp, niin vastaus on "ei". Yli 240 hp litratehot yksisylinterisestä nelitahtikoneesta kun ovat mahdottomuuksia.Saakohan tuota piikkistä CBR:ää lähellekään samoja tehoja, mitä aiemmissa 2-t piikeissä on, noilla nokan vaihdolla, kannen modauksilla ja mahdollisesti putkella?
cebarista voidaan päästä ehkä pikkasen yli 20hp:n mutta tosiaan, yli 30hp tehoja joita tt kaksareista saadaan ovat mahdottomuus...Jos puhutaan kuristamattomista +30 hp, niin vastaus on "ei". Yli 240 hp litratehot yksisylinterisestä nelitahtikoneesta kun ovat mahdottomuuksia.Saakohan tuota piikkistä CBR:ää lähellekään samoja tehoja, mitä aiemmissa 2-t piikeissä on, noilla nokan vaihdolla, kannen modauksilla ja mahdollisesti putkella?
onksne kui kireitä noi nokat? ja kuiha paljo mahtas tehoa olla luvassa seuraavilla toimeen piteimilläTehoputkistoa on saatavilla ja merkkejäkin löytyy: Leovince, arrow, Devil, remus, Ixil ja gianelli, ainakin. On myös muita, mutta juuri nyt en muista. Tehoja se ei tuo kuin maksimissaan pari hevosvoimaa, eli se on mahdollista vielä muutoskatsastaa piikin tehoihin. Tehoputken vaihdossa tulee ongelma, että pyörä alkaa käymään liian laihalla. Siitä ongelmasta pääsee eroon, kun käy ostamassa uuden vakiosuuttimen, ja käy sorvauttamasssa sitä hieman isommaksi. Vakio suutin on kokoa 118, ja uuden olisi hyvä olla 120-125..![]()
Jos tehoa kaipaa kunnolla, kannattaa harkita kannen avarrusta, ja nokka-akselin vaihtoa. Esimerkiksi Täältä on saatavissa uusia nokka-akseleita 89€ hintaan, mukaan tulee postikulut jotka ovat 25€ muistaakseni. Sivuilta löytyy myös muutakin tilpehööriä cbr:ään.![]()
Nojaa, minusta on ruvennut tuntumaan että nämä 4-tahtiset piikit ovat ihan oivia välineitä nykynuorisolle, suurella osalla kun näyttää olevan sormi suussa kun pitäisi vaihtaa mäntä, saati sitten kone remonttia ruveta tekemään.Mielestäni nämä nykyiset 4-t piikit ovat muutenkin isku nuorison vyön alle, eihän ne paljoa moposta eroa![]()
oispa noita 180cc sarjojaki saatavillaNojaa, minusta on ruvennut tuntumaan että nämä 4-tahtiset piikit ovat ihan oivia välineitä nykynuorisolle, suurella osalla kun näyttää olevan sormi suussa kun pitäisi vaihtaa mäntä, saati sitten kone remonttia ruveta tekemään.Mielestäni nämä nykyiset 4-t piikit ovat muutenkin isku nuorison vyön alle, eihän ne paljoa moposta eroa![]()
Cbr:än virityksessä lähtisin liikkeelle siitä että tarkistaisin imukanavan koon, jos se on kaasaria pienempi niin kansi koneistamolle portattavaksi, jos taas isompi niin sitten isompaa kaasaria. Joka tapauksessa kanavien muokkaus virtaavimmiksi olisi tarpeen. "Teho"putkellakin näyttää sen hepan pari saavan lisää, joten ainakin kannen porttauksen jälkeen se olisi erittäin fiksu veto hyvän hengityksen kannalta jos se kerran jo vakiossa sen verran ahdistaa. Sitten vaan vapaasti virtaavaa putsaria ja kaasarin säädöt maksimaalisen hyviksi. Tietenkin enemmän tehoa suhteessa saisi varmasti kireämmällä nokalla mutta kuitenkin tasainen vääntö kaikilla kierrosaluellahan on yksi tuollaisen pikku nelitahtisen hyviä puolia niin itse en sitä välttämättä hankkisi.
Jenkeistä saa tähän sarjaa mikä sisältää sen 150cc sylinterin, kannen, isomman kaasarin, tehoputken ja jotain muuta pientä. Tällä sarjalla saa kuulemani mukaan noin 25heppaa tehoa mikä on jo ihan kiitettävästi, ja hinta pyörii 1000 dollarin paikkeilla.