Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eihän niitä Englannista asti tarvi tilata.Nyt on taas kerran vaihdettu nokkaketjun kiristin cebariinNyt se taas kuulostaa pyörältä eikä diesel mersulta. Edellinen kiristin kesti ruhtinaalliset 15tkm. Vanhaa kiristintä tutkiessa tulin siihen tulokseen, että kiristimen leviäminen johtuu siitä, että se toimii kokoajan periatteessa samassa asennossa ja ainakin omassa kiristimessa oli sen kiristin tapin varressa selvää kulumaa tuossa kohdassa. Kiristin sitten valskaa kyseisestä kohdasta eikä kiristimeen synny tarvittavaa painetta kiristämiseen.![]()
![]()
En minä oikeasti mitään tiedä, mutta tämmösen diagnoosin tein.![]()
Englannista ja jenkeistä ois saanu mekaanista kiristäjää, mutta ei tähän hätään semmosta jaksanut ruveta tilailemaan.
Jokainenhan rakentaa pyöränsä oman maun mukaan. Antaa palaa vaan, väri vaihtoon jos siltä tuntuu.^Ja minä kun olin ajatellut vaihtaa maalit tähän, kun en yhtään itse tykkää värityksestä. Vaikka eihän sitä siinä päällä istuessa näe pahemmin, minkävärinen se on.![]()
Joo kyllähän se juuri tämä kyseinen ceeppari on Lypsykoneen vieressä ollut parkkiksella useammin kuin kerran.Tämä on kyllä siistin näköinen Ceebra, erityisesti väri kolahtaa. Taitaa olla arkisin samalla p-paikalla kuin tuo mun Lypsykone? Tai sitten se on joku klooni.![]()