• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

CBR 600 F -93

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hornis
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Pyörä kävi taas venttiilien tarkistuksessa 75tkm kohdalla. Vieläkään ei ollut mitään säädettävää. Katsellaan sitten taas kun menee 100tkm rikki, että joutuuko jo ensimmäisen kerran säätämään venttiileitä.
biggrin.gif

Tämä pyörä vaihtaa kuskia tämän kesän aikana, kun minä otan tämän käyttöön ja Hornis vaihtaa vähän suurempaan.
inlove.gif

Nyt on taas kerran vaihdettu nokkaketjun kiristin cebariin  
biggrin.gif
Nyt se taas kuulostaa pyörältä eikä diesel mersulta. Edellinen kiristin kesti ruhtinaalliset 15tkm. Vanhaa kiristintä tutkiessa tulin siihen tulokseen, että kiristimen leviäminen johtuu siitä, että se toimii kokoajan periatteessa samassa asennossa ja ainakin omassa kiristimessa oli sen kiristin tapin varressa selvää kulumaa tuossa kohdassa. Kiristin sitten valskaa kyseisestä kohdasta eikä kiristimeen synny tarvittavaa painetta kiristämiseen.  
confused_orig.gif

En minä oikeasti mitään tiedä, mutta tämmösen diagnoosin tein.  
nixweiss.gif

Englannista ja jenkeistä ois saanu mekaanista kiristäjää, mutta ei tähän hätään semmosta jaksanut ruveta tilailemaan.
Eihän niitä Englannista asti tarvi tilata.
Tuolta Löytyy
ghostface.gif

Komeessa kunnossa näyttäis cebari olevan eikä varmasti ihan heti tule saman värinen vastaan. Ei muuta ku
062802moto_prv.gif

Tämä on kyllä siistin näköinen Ceebra, erityisesti väri kolahtaa. Taitaa olla arkisin samalla p-paikalla kuin tuo mun Lypsykone? Tai sitten se on joku klooni.
tounge.gif

^Ja minä kun olin ajatellut vaihtaa maalit tähän, kun en yhtään itse tykkää värityksestä. Vaikka eihän sitä siinä päällä istuessa näe pahemmin, minkävärinen se on.
tounge.gif

Tämä on kyllä siistin näköinen Ceebra, erityisesti väri kolahtaa. Taitaa olla arkisin samalla p-paikalla kuin tuo mun Lypsykone? Tai sitten se on joku klooni.
tounge.gif
Joo kyllähän se juuri tämä kyseinen ceeppari on Lypsykoneen vieressä ollut parkkiksella useammin kuin kerran.

Niinhän siinä sitten kävi, että kun TuuliTytön zzr-250 myytiin, niin toinen pyörä piti saada tilalle. Ceepparia ei raskittu laittaa vaihtoon, kun se on niin hyvässä kunnossa vielä, eikä sen myynnistä kostu rahallisesti kuitenkaan juuri ollenkaan. Helsingin reissulla vietiin pois 250 kuutoinen pikku zetori ja takaisin tullessa se paisui 1100 kuutioiseksi. Nyt siis toisena pyöränä on -96 vuosimallin zzr-1100 kawa.

Tätä cebaria sitten madallettiin jonkin verran, että saatiin se paremmin TuuliTytölle sopivaksi. Mukava sitä on kyllä itsekin cebarilla ajella.

Back