• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

CBR 954 rr

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja welmu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
joo, poikkesin siinä kun asun tässä lähellä. muuten pyörä on ihan ok, mutta virtalukon ympärillä oleva HISS ympyrä on väännetty irti ja siinä oli naarmuja. lisäksi virtalukon piuhat oli poikki ja yritetty käynnistää piuhoista. sinänsä ihme juttu, että miten pyörä on varastettu, kun on täysin selvää, että HISS pyörää ei saa käyntiin johdoista. se on pitänyt työntää pois paikalta tai viedä pakkarilla. käyntiin varkaat sitä eivät ole saaneet, se on nähdäkseni 100% varma. yleensä vain pakettiautovarkaat eivät edes yritä sitä turhaan käyntiin, vaan purkavat sen rikkomatta osia.

Kuvissa näkyy punaista tahraa pyörän päällä, välillä avk pyörissä näkyy sitä, varastetuissa etenkin, kysyin kerran ja se on sormenjälkijauhetta. itsekkin kerran ostin semmoisen pyörän joka oli tuon jauhon peitossa. lähtee pesemällä

Moro vaan 954rr omistajille! Olis semmonen kysymys tosta 954rr takaiskarista että: Käykö se blackbirdiin suoraan ku olis mielessä laittaa tohon omaan uus takaiskari ja niitähän sais ebay:ta melko kohtuullisesti, siis uusia käytettyjä
confused_orig.gif

Jos ei oo mitään hajua niin auttas kohtuuttomasti jos joku jaksas mitata päämitat eli ala- ja ylä kiinnityksen leveydet ja kiinnitystappien halkaisijat sekä pituuden reikien keskipisteiden välillä!? En oo mittoja löytäny mistään... Uskosin että jäykistyy perä sen jälkeen sopivasti!
Nyt ei ole mitään tietoa pohjalla mutta epäilisin että ei käy. Totahan vois varmistella siten että katsois esim. myytävien uusien iskarien koodeja ja jos on samat Bladessa ja XX:ssä niin sitten sopii.. Mutta onko XX:ssä täysin säädettävä iskari takana???

-C9B5R4-

Ei se oo ku muistaakseni joku yks säätö mitä siihen voi tehdä mutta ei tolla kepillä tee mitään verrattuna vaikka rr vakioiskareihin. Ei se sopivuus tarvis ollakkaan ku vaan noiden mittojen mukanen niin voin ite koittaa miettiä siihen sitte sen istuvuuden. Siis että se sopis ainaki kiinnityksiltään suoraan ja pituudeltaankin melkein niin ei tarvis kovin alkaa muutteleen niitä. Oon rakentelemassa perää uusiksi tosta omasta pyörästä, siis tota undertail:a.

Ei se oo ku muistaakseni joku yks säätö mitä siihen voi tehdä mutta ei tolla kepillä tee mitään verrattuna vaikka rr vakioiskareihin. Ei se sopivuus tarvis ollakkaan ku vaan noiden mittojen mukanen niin voin ite koittaa miettiä siihen sitte sen istuvuuden. Siis että se sopis ainaki kiinnityksiltään suoraan ja pituudeltaankin melkein niin ei tarvis kovin alkaa muutteleen niitä. Oon rakentelemassa perää uusiksi tosta omasta pyörästä, siis tota undertail:a.
Täältä löytyy molempien Hondien räjäytykuvat, katsopa onko niistä mitään apua:

Honda räjäytyskuvia

-C9B5R4-

moro! pientä apua tarviisin.
eli mulla on 954 -02 alunperin tummansini valkoinen mutta ajattelin
maalata sen KELTA MUSTAKSI (katteet naarmuilla) niin voisiko joku
ystävällisesti kertoa sen KELTA MUSTAN väri koodit?
olisin erittäin kiitollinen.
sport05.gif

sport05.gif
Takasatulan alta kaivettua:
Koodi: NH1Y
Väri: NH-1

Nämä siis 03 mallin kelta-mustasta.

sport05.gif
Takasatulan alta kaivettua:
Koodi: NH1Y
Väri: NH-1

Nämä siis 03 mallin kelta-mustasta.
Mä kaivelin tovi sitten puna-musta väri koodeja ja jos oikein muistan niin nuo mainitut NH1Y ja NH-1 ovat mustan värikoodit. Eli esim mulla ei ollut punaiselle ollenkaan koodej tuolla penkin alla.

Sitten kaivelin netissä noita värikoodeja ja sieltä tuli vastaan tuo Winning Red, sillä sai maalausliikkeen kaverit tehtyä oikeata maalia!

Joten kannattaa ensin tarkistaa nuo mainitut koodit, mutta muistikuva on että nuo ovat mustan koodit. Joten Hondan värikoodeja googlaamaan...

-C9B5R4-

tuo värin vaihto on aika kannattamatonta puuhaa, netistä voi löytyä kokonaisia katesarjoja halvemmalla, ottaen huomioon, että niistä vanhoistakin saa jotain myydessä vaikka olis naarmuja ja se, että tarrat maksaa helvetisti. ja jos maalaat kaikki, niin tarroja menee paljon. Lisäksi jos värin muuttaa, niin joudut maalaamaan katteet sisältäkin osittain ainakin.

Itse vaihdoin punamustan, sinimustaksi. löysin tankin ja katteet. Peränalusmuovi on vielä väärän värinen.

tuo värin vaihto on aika kannattamatonta puuhaa, netistä voi löytyä kokonaisia katesarjoja halvemmalla
olen kyllä yrittänyt etsiä katteita tohon mutta ei oo löytyny.
pistä vaan vikkiä jos on jotain tietoo.

mitä värin vaihtoon tulee niin kyllä se vaan on niin että keltainen on
ainut ja oikea väri mopoon (vanha R1:nen oli myös tipun keltainen ja oli vaan niiiin makee
biggrin.gif
)

tarrat oon tähän asti hommannu yrityksestä nimeltä "hart-tapes" ja viimeksi maksoin koko tarrasarjasta 100e.

kiitosia vaan tähän astisista avuista. koitan googlettaa sitä keltaisen värikoodia mutta jos joku sen jostain saa niin olisin erittäin kiitollinen.

062802jumpie_prv.gif

Back