• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

CBR1000F db-killer

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja juge
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

juge

New member
Morjens,

Olen nyt lopen kyllästynyt -89 (SC24) seeprani desibeleihin ja olen harkinnut db-killerin ostamista/rakentamista. Alkuperäiset 4-2 putket on edellisen omistajan toimesta aikanaan vaihdettu Vance&Hinesin 4-2-1 "tehoputkeen" ja pääsuuttimet on vaihdettu muutamaa pykälää pienempiin. Keskustelupalstoilta ja putkivalmistajien sivuilta olen jo löytänyt db-killerin mallin, joka olisi helppo rakentaa. Alkuperäiset putket taas ovat liian kalliit vanhaan ratsuun.

Kysymys arvoisalle raadille:
Mitä muuta tarvitsee tehdä, jos putken päähän asentaa db-killerin, joka pienentää 49mm torven esim. 35mm:ksi?
Vaihtaa suuttimet? Säätää seokset? Säätää neulat? Vai?

Arvauksetkin huomioidaan, vaikkakin omakohtaisista kokemuksista olisi enemmän hyötyä.

Jukka

Eikö oikeasti kenelläkään mitään kokemuksia?

Edes muista pyöristä tai a*toista?

Jelpatkaa ny vähä.

En kyllä tekis ensin yhtään mitään. Kokeile miltä se tuntuu ja rukkaa suuttimia sitten jos tarvii. Alkuperäisenä pääsuuttimet on 128, tyhjäkäynti suutin 40 ja seos ruuvi auki 2 1/2 kierrosta. Omat putket on hukassa mutta tuurilla löysin omaani. saatan ehkä myydä nuo kunhan saan tehoputken paikalleen ja jos siinä on äänet siedettävät.

joku tälläinen vois toimia ihan kivasti, mitat jos vielä passaa niin on plug and play.
http://www.storm-motor.fi/product....id=9335
nämä on vähän sellaisia pitää kokeilla juttuja. Kaasareita en alkais ihan lämpimikseen rassaamaan, pahimmassa tapauksessa on "vain" rikkaalla. Muuten stormin yleisvaimentimet ei olis pahan hintaisiakaan.

Mitäs jos vaihtaisit teharin alkuperäiseen? Luulen että joku "ystävällinen sielu" tekisi kanssasi vaihtokaupat aika mielellään
biggrin.gif

Back