Cebaria huoltamassa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja juice67
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

juice67

New member
Terve!
Olisin ihan tällaista asiaa kysynyt,että kun tuossa runsas viikko sitten vaihdoin pyöräni tonniseen cebariin vm.97 ja aion vaihtaa siihen nyt öljyt, kävisikö siihen motul 5100 10w50?(mulla on edellistä pyörääni varten ostettu kannu sitä)
Sitten ihan tällainen juttu, että kun tarkistaa öljyt siitä mittatikusta, kuuluuko pyörä seistä normaaliasennossa, vai keskituella ja kierretäänkö se tikku kokonaan paikalle vai laitetaanko se vaan siihen huulille oikean korkeuden mittaamiseksi?
ghostface.gif

Tuosta öljystä en osaa sanoa kun mulla on hondan omat öljyt mutta ainakin -92 vuosimallissa pyörä pitää olla keskiseisontatuella ja mittatikkua EI kierretä kiinni.

Tuosta öljystä en osaa sanoa kun mulla on hondan omat öljyt mutta ainakin -92 vuosimallissa pyörä pitää olla keskiseisontatuella ja mittatikkua EI kierretä kiinni.
Kiitos tiedosta, kyllä se varmaan pätee tuohon 97-malliinkin. Mä menin sitten laittamaan sinne ne motulin öljyt, ainakin vielä tuntuu toimivan moitteettomasti. Jos vaihteet alkaa pränkkäämään tai kytkin ei toimi kunnolla tietää sitten missä vika saattaa todennäköisesti olla.
Paljonko muuten ilmanpaineet kuuluu olla? Mulla on edessä 120 ja takana 170?
Entä tiedätkö miten etulyhtyyn pääsee parhaiten käsiksi?Mulla on ilmeisesti toinen palanut, koska ymmärtääkseni pitkillä pitäisi se toinenkin syttyä. ei viitsisi purkaa turhia osia
sport05.gif

Paljonko muuten ilmanpaineet kuuluu olla? Mulla on edessä 120 ja takana 170?
Siis 1,2bar ja 1,7bar? Jos noin on niin pyörän pitäisi olla aika hirveä ajettava, etenkin mutkissa. Pistä 2,5bar eteen ja 2,9bar taakse.
Juice lienee tarkoittanut noilla 120:llä ja 170:llä rengaskokoa.
wink.gif

Omassa cebarissani olen nostanut paineet tuolta 2,5/2,9 barista renkaiden kulumisen myötä eteen 2,8bar ja taakse 3,2bar. Kallistuu hieman kevyemmin mutkiin ja vähentää  kyseiselle pyörälle ominaista suoraan tunkemista.  
tounge.gif

Juice lienee tarkoittanut noilla 120:llä ja 170:llä rengaskokoa.
wink.gif

Omassa cebarissani olen nostanut paineet tuolta 2,5/2,9 barista renkaiden kulumisen myötä eteen 2,8bar ja taakse 3,2bar. Kallistuu hieman kevyemmin mutkiin ja vähentää kyseiselle pyörälle ominaista suoraan tunkemista.
tounge.gif
Moi!
Juuri tätä tarkoitin, sorry että laitoin hieman epäselvästi. Kiitoksia tiedoista. Voiko siihen takavanteelle laittaa 180:n renkaan? Eräs tutun tuttu tilaa renkaita ulkomailta jostain ja sitä kokoa siltä saisi sopivaan hintaan jopa asennettuna.

Back