Celly Work01 kotelo kännykälle.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja van seagal
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kännykotelo tuli perjantaina postiin. Akkunetista tilasin. Ei ollut Cellyn tuote, mutta prikulleen samanlainen Muvit merkkinen. Kännykkä toimi hyvin kalvon läpi. Jämäkänoloinen teline. Kolmen viikon päästä testataan Alpeilla toimivuus.

Mulla kesti tilaus pari viikkoa. Ilmoittivat Akkunetistä tuotteen loppuneen ja että uutta pitäisi olla tulossa. Silti tuli toisen merkkinen.

Hieman käyttökokemuksia kännykotelosta. Hyvin on viime kauden toiminut. Kosketusnäyttö toimii hyvin muovin läpi ja pienessä sateessa ei kännykkä kastunut. Mukana tulleet monipuoliset kiinnitysmekanismit ovat toimineet virheettömästi soratie ajeluillakin. Suosittelen.

Mulla on ollut saman näköinen Celly käytössä viimekesän ajan. Sinne pääsee/muodostuu kosteutta sisään sateella, joten ei se mikään ihmekotelo ole. Vetoketju on aika heppoinen ja "vedin" siitä katkesikin kuukauden käytön jälkeen. Hinta/laatu (halpa) on kuitenkin kohdallaan ja eiköhän se ole toimi vielä toisenkin kesän.

mulla on celly navigaattorikotelo ohjaustangossa, siihen mahtuu känny ja lompakko...:thumbup:

kosteutta sinne tosiaan muodostuu, eikä htcn kosketusnäyttö toimi kalvon alla, mutta on se kuitenkin niin vesitiivis ettei mitään ole kuitenkaan oikeesti kastunut, joten olen kyllä ihan tyytyväinen...

puhelimen lataus usb pitää kesäksi löytää jostain sellanen kulmamalli, kun toi suora on hiukan liian pitkä tonne mutta tunkemalla se on mahtunut.

Juu tosiaan kosteutta tulee sisään, mutta puhelin ei kastunut rankka sateillakaan. On kyllä hintasan väärti kotelo.

Back