Classicit tuotantoon!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja itacud
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eipä tosiaan ole suomihintoja vielä olemassa, mutta mikäli yhtään noista hinnoista esim. välillä Belgia-Suomi voi jotain päätellä, niin hinta tullee olemaan noin 1,5 kertainen Belgian hinnoitteluun verraten.

Onhan ne ilman muuta kalliita, mutta nami nami..
tounge.gif

Voi jukopliut ne keksii mun kiusakseni laittaa tuatantoon, siis oikeen pahaa tekee kun kuvittelee että tollasia tulee joskus...

Aivan liian kauniita

Onneks olen niin kankee etten pystyis ajamaan kuiteskaan...

vääntelehtii nimimerkki: pari vuotta sitten Piikkiössä koettanut epätoivoisesti sovittaa kinttuja -81:n mustan 900 Duccen (Paso?) tapeille.

Kai olisi pitänyt jo varata, jos haluaisi yhden itselleen. Muistan jostain lukeneeni, että niitä tehdään 1000 kpl / malli ja ekan tulee tuo Smart syksyllä 2005.

...Toi keltanen saa mussa jotain kummia tunteita aikaseks.. Apua...
blush.gif

Niinpä... Tusinaihmisille kelpaa tusinatavara... Autopuolella on kivasti sanottu ettei automies ostaisi ikinä Toyotaa... Sitä suositellaan kuitenkin jos tarvitaan vain auto. Sama neuvo pyöräpuolella: Jos haluat ostaa vain pyörän, etkä oikein tiedä mitä haluat, osta japanilainen, se on harmiton ja yleensä myös mauton, hajuton ja väritön.

Niinpä... Tusinaihmisille kelpaa tusinatavara... Autopuolella on kivasti sanottu ettei automies ostaisi ikinä Toyotaa... Sitä suositellaan kuitenkin jos tarvitaan vain auto. Sama neuvo pyöräpuolella: Jos haluat ostaa vain pyörän, etkä oikein tiedä mitä haluat, osta japanilainen, se on harmiton ja yleensä myös mauton, hajuton ja väritön.
smile_org.gif

jep jep! .......moottoripyörä on juuri sellainen vempele mitä ei millään tavalla yhdistetä tunteisiin..... vertaukset autoihin kuvaa mielestäni yleistä tietämättömyyttä moottoripyöräilystä lajina.

On muuten tosi makeita nuo classicit! Jopa tällainen Kiloseen Corollaan harahtanut pikkupoika pitää ja paljon!

Oli pakko kaivaa vanha kirja esille:

Ducati - the untold story

Huh, että noi uudet SportClassicit herättää omistamisen halun...
Harmi vaan, että oli sitten itse jostain syystä pakko valita 0,6l Honduras"corolla-malli"

Kyl mä jonkun tuollaisen vielä ostan... ne ehkä sit tulee tuotantoon enemmissäkin määrin jos niit menee paljon? Ehkä - toivottavasti...

Liian pulleroita ovat...ei nää nykyajan Ducati-suunnittelijat osaa...ja se Terbalance vai mikä ...ttu pitäis ampua...
wink.gif
biggrin.gif

Kuule fabio . Kai osallistuit ducati.com :issa olleeseen desing your dream ducati kisaan, kun vaikuttaa että olet tyytymätön tehtaan nykyiseen linjaan. Siellä on ihan mielenkiintoisen näköisiä vempaimia kahvinkeittimistä moottoripyöriin ,yksi ehdotus jopa suomesta asti!

Se on niin mukavaa jotenkin, tuo vanhan ihannointi...itse olen kallistunut näiden suuntaan
smile_org.gif

Jokaisella on omassa mielessään kuva siitä, mikä MOOTTORIPYÖRÄ oikein on...

Back