• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Corsaro 1200

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Junkie
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Oijoi! Näin eilen Oulun torinrannassa patiolla aikaa viettäessä ton Corsaron eka kertaa livenä! Aika makia on, pakko sanoa...Tais olla vakiputket paikoillaan, meinaan että varsin hiljaiset äänet oli vaikka vähän kaasua kuulosti antavankin.
 
Nätti peli. Tuo Corsaro on tällä hetkellä suurinpiirtein ainoa pyörä, johon voisin Triplen vaihtaa...tai voishan sitä rokettiakin kokeilla, vaikka vähän erityylinen peli onkin.
biggrin.gif
 
Eiköhän tuohon käy pienellä fiksaamisella suunnilleen mitkä tahansa pöntöt. Tripleen muokkasin Suzuki TL1000 vaimentimista sopivat.
 
Asiallinen peli, nyt on ajettu ko vehje. SE vääntö oli kyllä jotakin.

Käynnistymis- ja muut ruisku ogelmat hävisivät uusilla ohjelmilla, koeajetussa pyörässä.
 
Morjesta Morinisteille.

Honda vaihtui Corsaro Veloceen ja kyllä on ollut hymyssä pitelemistä! Aivan törkeä pyörä, vetää niin pirusti joka kohdassa kierrosaluetta. Vähän vastaava kuin tuo 990 SMR, mutta vieläkin hauskempi laitos.

ja ne äänet...
inlove.gif


Ainoa miinus tuossa on ollut kaupunkiryömityksessä tökkivä kaasu, mutta se taitaa olla aika ominaista tälle koneelle, vai paraneeko käytös race-eculla?
 
Moro!
Kertokaas morini omistajat tuoreita käyttökokemuksia, kun rupeaa varmaan osalla pyöristä olemaan kilometrejä takana
062802moto_prv.gif

Joten huoltojen hinnat, osien saatavuus ja onko ostaessa jotain, mikä olisi hyvä tietää?
ja onko pyörää mahdollista madaltaa,(katti matalla)? noin 3 cm, vai onko madallettua satulaa olemassa?ite oon 167cm pitkä tai siis lyhyt joten onko pyörä joka pysähdykseen ajettava suoraan pyörätelineeseen
tounge.gif
 
Hi

Vuodesta 2006 mittariin kertynyt tähän mennessä jotain 37000 kilsaa, kaikki naama hymyssä. Viime kesä meni aika vähillä kilsoilla - uusi duuni, ei lomia, mutta ylitöitä senkin edestä. Vaikka ostaessani varauduin kaikenlaisiin italialaisiin vikoihin ym. niin on pakko tässä vaiheessa todeta, että ennakkoasenteeni oli täysin pielessä. No, eihän tuossa nyt vielä niin kovasti kilsoja ole, katsotaan sitten lähempänä 100k:ta. Tietty tulevaisuudessa huolettaa merkin tämänhetkinen epävarma tilanne, mutta eiköhän se siitä jälleen nouse. Siis noin niinkuin varaosien saatavuuden kannalta.

Pyörä on edelleen luokkansa ehdoton kingi, Brutaalein kaikista. Oikeastaan harmittaa, että ei ole tullut markkinoille kovempaa peliä, koska kun tuon MM:n taival joskus päättyy, niin olisi mälsää hankkia saalis pedon tilalle. Mutta jos MM tuosta vielä nousee, niin sitten tietenkin huoli on turha.

Täydellinen pyörä, joka ei toivottavasti vielä jää historiaan.
 
Toivottavasti uudet omistajat saavat tuotannon pyörimään halutulla tavalla ja homman muutenkin terveelle pohjalle. Saapa nähdä onko tehtaassa valot päällä vielä kesällä kun kurvailen niillä tienoilla. :peukutpystyyn:
 
Alkaa näyttään uus morini melkosen hyvältä.
Putki alhaalla ja radiaalijarrut vihdoinkin.
mahtaako kukaan tuoda maahan näitä?
 
Alkaa näyttään uus morini melkosen hyvältä.
Putki alhaalla ja radiaalijarrut vihdoinkin.
mahtaako kukaan tuoda maahan näitä?

Ei taida olla toistaiseksi ainakaan maahantuojaa, ellei Masco sitten ala tuomaan näitä uudelleen.
 
Ihme laatikkomuotoilu. Kuskin paikkakin näyttää aika ahtaalta. Ruma ainakin tuosta vinkkelistä.:doh:
 
Ei, ei, ei! Vaikka lotossa voittais.
Rautalangastako runko on väännetty?
 
Back
Ylös