Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minun mielestäni kyllä oikein siisti.Perse pysyy ainakin paikallaan.
Olisiko muuten kellään ideoita mikä auttaisi noihin Corsaron säätöihin?
Italiasta näyttäisi saavan huokealla esim tämmöisen:
http://www.ebay.it/itm/CENTRALINA-A...&otn=5&po=LVI&ps=63&clkid=7431958573068315140
Tuli ostettua Corsaro:
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Moto Morini/moto_morini_corsaro avio_1200 08.htm
Sain ilmeisesti Corsaro Avion kun väritys on sama vai onko noita perusmalleja tuolla värityksellä?
Tuo näyttäisi olevan hiukan tehottomampi mutta saman verran kevyempi.
Mun mielestä ainoastaan Avio:ta saa tuolla värityksellä.
Millainen sulla on säätötarve? Ainakin Veloceen saa power commanderin, mutta se vaatii velocen mukana tulevan "race-ecun", joka ohittaa Lambdan ja siirtää ECU:n open loopille.
Itse ajattelin seuraavaksi "säätää" hankkimalla jostain piikkiä pienemmän eturattaan, joka auttanee kaupunkipyörityksessä.
Nyt on koko pyörä heruteltu näkyviin!
http://www.motomorinimotorcycles.eu/index.php?page=rebello
Kilpitelinettä lukuun ottamatta aika räyheän näköinen laitos omaan silmään!
Ei taida olla toistaiseksi ainakaan maahantuojaa, ellei Masco sitten ala tuomaan näitä uudelleen.
_____________________Yeah.
Kävin tuossa parin viikon Euroopan turneen Corsarolla, noin 5500 kilsaa tuli ajettua. Kiireisen aikataulun takia ajeltiin pääasiassa valtateitä, mikä ei ole tuolle pyörälle paras mahdollinen tyyli, mutta minkäs teet. Saksan vapaan nopeuden baanalla tuli testattua 252 mittariin... Kyllä siinä vähän jo tuuli. Prahassa kävin ostamassa uuden nopeusmittarin anturin, kun se jossain välissä sanoi sopimuksen irti. Löytyi yksi kappale hyllystä, hinta 50 euronia. Sanoivat siellä liikkeessä, että uudet varaosahinnat omistajanvaihdoksen jälkeen ovat järkyttäviä, toinen myyjä heitti arvion, että ainakin tuplat entisiin hintoihin verrattuna. Samaten tuo uusi kauppatapa on aika erikoinen. Ensin teet tilauksen netin kautta, sitten tehdas lähettää summauksen tilauksesta ja laskun, jonka sitten maksat. Osat sitten toimitetaan lähimmälle service centerille, jossa pyörä kootaan, ja jo noin vuoden päästä maksusta pyörä on omistajallaan... Vaatii kyllä aikamoista halua hommata kyseinen pyörä, jos tuollaisen järjestelyyn uskaltaa lähteä. Mutta oli hienoa kuulla, että sillä toisella myyjällä itsellä on juuri Corsaro
Asiasta asiaan: Tietääkös joku, että onko sen Granpasson takarattaan kiinnitys sama, kuin Corsarossa? Siinä kun näyttäisi ainakin erään saksalaisen tarvikemyyjän sivujen perusteella olevan 42 hampainen ratas takana.

Yeah.
Kävin tuossa parin viikon Euroopan turneen Corsarolla, noin 5500 kilsaa tuli ajettua. Kiireisen aikataulun takia ajeltiin pääasiassa valtateitä, mikä ei ole tuolle pyörälle paras mahdollinen tyyli, mutta minkäs teet. Saksan vapaan nopeuden baanalla tuli testattua 252 mittariin... Kyllä siinä vähän jo tuuli. Prahassa kävin ostamassa uuden nopeusmittarin anturin, kun se jossain välissä sanoi sopimuksen irti. Löytyi yksi kappale hyllystä, hinta 50 euronia. Sanoivat siellä liikkeessä, että uudet varaosahinnat omistajanvaihdoksen jälkeen ovat järkyttäviä, toinen myyjä heitti arvion, että ainakin tuplat entisiin hintoihin verrattuna. Samaten tuo uusi kauppatapa on aika erikoinen. Ensin teet tilauksen netin kautta, sitten tehdas lähettää summauksen tilauksesta ja laskun, jonka sitten maksat. Osat sitten toimitetaan lähimmälle service centerille, jossa pyörä kootaan, ja jo noin vuoden päästä maksusta pyörä on omistajallaan... Vaatii kyllä aikamoista halua hommata kyseinen pyörä, jos tuollaisen järjestelyyn uskaltaa lähteä. Mutta oli hienoa kuulla, että sillä toisella myyjällä itsellä on juuri Corsaro
Asiasta asiaan: Tietääkös joku, että onko sen Granpasson takarattaan kiinnitys sama, kuin Corsarossa? Siinä kun näyttäisi ainakin erään saksalaisen tarvikemyyjän sivujen perusteella olevan 42 hampainen ratas takana.