Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei varmaan pitäisi kirjoittaa. Crossilla tai enskalla maastossa ajaminen ei kuulu jokamiehenoikeuksiin. Sen tekeminen tekee koko lajille hallaa ja lisää vettä yleiseen moottoriurheilun vastustusmyllyyn. Kukkahattu kun näkee sinut luvattomassa paikassa, se haluaa entistä voimakkaammin kieltää koko touhun - myös luvallisissa paikoissa. PK-seudulla luvallisetkin paikat taistelee olemassaolostaan ja niitä vastustetaan. Itse en kyllä viitsi tehdä rakastamalleni lajille hallaa ajelemalla muualla kuin sallituissa paikoissa.
Ei varmaan pitäisi kirjoittaa. Crossilla tai enskalla maastossa ajaminen ei kuulu jokamiehenoikeuksiin. Sen tekeminen tekee koko lajille hallaa ja lisää vettä yleiseen moottoriurheilun vastustusmyllyyn. Kukkahattu kun näkee sinut luvattomassa paikassa, se haluaa entistä voimakkaammin kieltää koko touhun - myös luvallisissa paikoissa. PK-seudulla luvallisetkin paikat taistelee olemassaolostaan ja niitä vastustetaan. Itse en kyllä viitsi tehdä rakastamalleni lajille hallaa ajelemalla muualla kuin sallituissa paikoissa.
En tiedä miten tuolla jengi on päästellyt, yleensä pitää lopettaa jos tulee valituksia.
https://maps.google.fi/maps?hl=fi&ll=60.297586,25.092778&spn=0.001139,0.004128&t=m&z=19&layer=c&cbll=60.297586,25.092778&panoid=OYPezVOyTUniHucCV_kQjw&cbp=12,48.98,,0,8.25
Tuolla jotain pientä rataa mennyt....Sakoista en tiedä, enkä ota kantaa
Ei kait tuolla hakkilan montuilla enää mitään ratoja ole? Kaikki louhittu ja pilattu jo. Korjatkaa jos olen väärässä.
Aikoinaan tuolla oli todella hyvät reitit ajella.
Tuon suoran toisessa päässä on kans joku hiekka-alue jossa pystyy päristelemään. Se on vähän tylsempi paikka, mutta parempi kuin ei mitään. Toki kannattaa sekin alue käydä etukäteen katsomassa. Aina on voinut tapahtua muutoksia.
Tiedän tapauksen: maanomistaja antoi luvan ajella (mm sänkipellolla),naapurit paheksuivat,lopputulos EI saa ajella!!! Paikka oli Hyvinkää.
Näin asia lyhykäisyydessään.

Näin sen luulisi menevän