• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

CROSSIPYÖRÄ ja MOTOBOX

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kawazx6r
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Heh...Jeps, Karhulassa muhii 2 kpl. asiakaspalvelultaan täysin luokatonta prätkäliikettä. Kilpailua tänne kaivattaisi niin ei olis varaa wittuilla ihan päin naamaa kauppiaidenkaan...  
wink.gif
kotkassa oli aikoinaan sen niminen pyöräliike kun banzai bike.

tais mennä konkkaan melko nopeasti,eli eipä tainnu kuitenkaan kotkalaisilla motoristeilla olla tarvetta ostopaikkaansa vaihtaa.

siinä nykyisen leke marinin tiloissa se muistaakseni oli.

Kyllähän se Banzai-Bike niminen yritys vieläkin on olemassa.

Liiketilaa ei ole, mutta sama kaveri on edelleen yrittäjä samalla alalla ja samalla yrityksen nimellä.

mites ku en löytäny ees googlella mitää?
nixweiss.gif

minkäslaista liiketoimintaa se sellanen on ku ei näy eikä kuulu ees mitään mistään?
biggrin.gif

Pelkästään hyviä kokemuksia Crossipyörästä palvelun suhteen. Ostanut oon mm. kypärän, hanskat, ajopuvun ym...

Motoboxista hieman toisenlainen kuva. Palvelu ollu nihkeämpää, mut toisaalta aina oon saanu mitä tarvinnut.

Crossipyörä: Palvelu mielestäni melkoisen nihkeetä. En asioi mielelläni.

Motobox: Hyvä putiikki. Pari kertaa olen poistunut tyhjin käsin kun eivät ole myyneet mulle. Tai siis olisivat myyneet mutta osoittivat selkeästi aloittelijalle, että et oikeasti tee tuolla mitään, tuhlaat vain rahojasi. Mielestäni loistavaa palvelua, eivät siis todellakaan pakkomyy, aina saa ainakin rehellisen tuntuisesti kuulla tuotteiden hyvät ja huonot puolet.

Ja antoivat kypärän vuokraan nimellisellä maksulla kunnes tilaamani kypärä saapuu.
baaa.gif

Ainahan parannettavaa palvelussa on? Motoboxia olen kuitenkin nykyään käyttänyt tarvitessani jotakin sälää... alussa meininki oli hieman nihkeämmän tuntuista, mutta nyt kun "ulkoisesti" tuntee porukan niin ihan asiallista on meininki ollut, ja kun merkitkään ei poikkea heidän edustuksesta niin miksi vaihtaisin toimivaa yhteistyötä
biggrin.gif

Vielä kun saisi hyvät alennusprosentit..

Itse

-En mene Motoboxiin enää koskaan. Koskaan ei minua ole siellä palveltu. Vaikka perheeseen on yksi pyöräkin sieltä aikanaan ostettu.

-Olen sitä mieltä että Mäkisellä voi tehdä hyviä kauppoja. Tietyt asenteet paistaa läpi, ja muutenkin välillä Mäkinen vaikuttaa siltä, ettei häntä oikeasti kiinnosta asiakkaan jutut paskan vertaa. Tietty jutustelu pyörien tiimoilta kuuluu siihen työhön, sitä puolta tämä mies ei hirveästi hallitse. Joskus tosin päivä paistaa hänellekin.

-Ajattelin uittaa seuraavan pyöräni. Suomen hintataso on kestämätön, kun Saksasta saa (paskoja ruuvattuja loppuun ajettuja eri osista kasattuja ketä oikeasti kiinnostaa ja kuka uskoo näihin pelotteluihin?) pyöriä NIIIIIN PALJON halvemmalla.

-Pitää kehua Motobikeä. Tänään kävin ekaa kertaa, kun sai koeajaa uutta 750 gixutinta. Sitä ärrää tietysti. Ei haitannut sadekaan kun Kotkasta saakka ajoin omalla mopolla. Sade haittasi vasta koeajopyörää ajaessa, kun outoon pyörään yhdistettiin 850 euron omavastuu
crazy.gif
Mutta nuoreen asiakkaaseen suhtautuminen asiallista ennen kaikkea ja vähän sai jutusteltuakin. Kotkalaisissa liikkeissä kun ei asiakkaan kanssa paljoa snackailla. Loistava paikka, nyt on vaikea päättää hakeeko sweepin puvun sieltä vai meksulta hesasta...
nixweiss.gif

Back