Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin vahemissa Multistradoissa, 1098 on tuo rekisterikilpiOnhan se nyt vaan hemmetin hyvännäköinen laite. Varmaankin pian siihen saa taakse parin pikkusivulaukun telineet ja eikun Eurooppaan. Rekisterikilpi ? -virityksestä en ole aivan vakuuttunut ja olisivat samaan rahaan voineet vaihtaa hihnavedon tai kepin ketjujen paikalle. Nyt se on kiinni vaan hintalapusta ja jos tuota Multistradan tekniikkaan vertaa, niin arvonnan tuloksena pitäisin halvempana rakennelmana.
Oletko hankkinut night rodin? Vieläkö sulla on se CVO Ultra? Itse hain takaisin sen mun V-Rodin, jossa on turbo. Ehti tullakin ikävä. Vaihdossa meni sitten Hypermotard eli yksi Ducati vähemmän tallissa. Hämmästyin taas kerran kuinka kevyeltä se kevennetty V-Rod tuntuu kun työnsin sitä peräkärryyn.IW Juryn Pisteet:
H-D Night Rod 9
Ducati Diavel 7, virheet korjattuna 9+
Eeen ole ostanut Night Rodia. Ihan vaan vertailukohteeksi otin sen, kun mielestäni siinä on onnistunut hieno "pahan" näköinen ulkoasu. Diavel vaikuttaa siltä, että se tulisi aika lailla samalle alueelle ja asiakaskuntaan. Mikäs siinä.Oletko hankkinut night rodin? Vieläkö sulla on se CVO Ultra? Itse hain takaisin sen mun V-Rodin, jossa on turbo. Ehti tullakin ikävä. Vaihdossa meni sitten Hypermotard eli yksi Ducati vähemmän tallissa. Hämmästyin taas kerran kuinka kevyeltä se kevennetty V-Rod tuntuu kun työnsin sitä peräkärryyn.IW Juryn Pisteet:
H-D Night Rod 9
Ducati Diavel 7, virheet korjattuna 9+
Nyt olen etsiskellyt parempaa kotia sille mun CVO Ultralle ja vaihtotarjouksia on tullut, mutta luokkaa 5-7 kEur näkemyseroja välirahasta.