Mun mielestä kannattaisi nyt erottaa kaksi asiaa: Moottoripyörän rakentaminen ja kustomointi. Mielestäni kyseessä on kuitenkin kaksi eri asiaa. Moottoripyörän rakentamiseen kuuluu todellakin rälläkkä, hitsauslaitteet ym. kalusto. Moottoripyörän voi kuitenkin kustomoida ostamalla kataloogista, netistä tai vaikka Stormilta palikoita, jotka sitten ruuvaa tai ruuvauttaa paikalleen. En laske itseäni moottoripyörän rakentajaksi. Mikäli olisin sellainen ja vieläpä hyvä siinä, niin luopuisin päivätyöstäni välittömästi ja laittaisin pajan pystyn. Mun mielestä moottoripyörän kustomoinnissa valmiilla tingen tangeleilla ei ole mitään noloa. Tälläinen kevyen sarjan kustomointi on ihan kiva harrastus, joka voi jonain päivä johtaa siihen, että alkaa ihan oikeasti rakentamaan moottoripyöriä...you never know. Se, että alkaa katsomaan nenänvartta pitkin aloittelijoita, on mielestäni surkuhupaista. Kaikki ovat joskus aloittelijoita. Tuli joskus vuonna kivi ja kirves opetettua erästä kamppailulajia eräässä kaupungissa. Eihän siitä olisi tullut yhtään mitään, jos me olisi sanottu aloittelijoille, että ei teistä tulee mitään ja tuo teidän räpeltäminen on ihan noloa. Lopuksi olisi vielä hakattu p*skat pihalle. Ei varmaan olisi ollut kovinkaan paljon harrastajia seurassa. Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan...
P.S. Mulle on ihan sama esimerkiksi mitä mun pyörästä ajatellaan, sillä mun mielestä se on enemmänkin kuin OK. Enimmäkseen on tullut positiivista palautetta sen ulkonäöstä, vaikka sitä ei olekaan rälläköity.
Edit: typo