• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

cycleworld  helsinki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja arde
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

arde

New member
tein viime talvena kaupat kyseisessä mestassa,no sovittin myyjän kanssa,tulen hakemaan mopon huhtikuussa,myyjä sanoi soita viikkoa ennen kuin tulet.kevät tuli tein niin kuin sovittin,menin mopoa hakemaan,pyörä pesemättä,niillä oli koko talvi aikaa pestä se,kytkikahva poikki,lupasivat osto hetkellä uuden kahvan..mopon avaimet hukassa,löyty tunnin hakemisen jälkeen! no seuraavaksi etsittin takalaukkua ja avaimia siihen,ei meinnannu löytyä ollenkaan!2 tunnin odottamisen jälkeen pääsin vihdoin lähtemään! ps.kytkinkahvaa ei oo näkyny vieläkään...lupasivat postittaa sen mulle himaan.kyseiseen puljuun en astu ikinä!
033102ass_1_prv.gif
kaboom.gif

ketään ei huvita vastaa,mun vastaus on tullu vitun myöhään!tää on kuisteski täyttä totta! sori et löysin tän palstan vasta nyt! kyseinen pulju on kuitenkin perseestä!
033102ass_1_prv.gif
kaboom.gif

Tuollasia puljuja riittää tässä maassa pilvin pimein... Eikä ainoastaan mopokauppoja... Kun on asiakkaalta rahat saatu pois, niin palvelu loppuu siihen "piste".
veryangry.gif

ja sitte rutisee kauppiaat ekkö sanaa luota ku pyytää asiaa paperilla
käyny joskus auto kaupas vähän samaa vikaa

En kovin helposti lähde haukkumaan ketään tai mitään. Oon luonteeltani kaiketi rauhallinen ja kärsivällinen... Mutta oma mittani on täyttynyt CW Turun kohdalla täysin! En jaksa/viitsi tässä purnata (vielä) mistä kaikesta oon tuon firman kanssa joutunu tappelemaan. Ja luulenpa, että joudun tappelemaan edelleenkin....
mad.gif
Toivottavasti pyörä nyt vaan toimii takuuajan, ettei tarviis kääntyä tän puljun puoleen niissä asioissa! Tosin kaikkihan me voimme mokata, myös isotkin firmat, mutta kauppiaan luulis tietävän, että yksi tyytyväinen asiakas poikii pian uuden ja taas uuden. Sitähän käsittääkseni kutsutaan jälkimarkkinoinniksi. Nooo, enpä taida minä yksin olla...
sad_orig.gif

Ensimmäisen pyöräni kauppa meni kyseisessä liikkeessä loistavasti, mitä nyt toimitusaika venähti pari viikkoa sovitusta. Nyt ostin toisen pyöräni myös cycle worldista ja kaikki meni päin hel*****ä. Mutta enpä viitsi alkaa yksityiskohtia täällä kertomaan. Seuraava pyörä ostetaan sitten muualta.

itse en ole cw:lta saanut koskaan huonoa palvelua. kiireisinä
aikoina toki olen saattanut joutua odottelemaan tovin jos
toisenkin konsultointia varuste/pyörämurheisiini tai
huoltoaikoja, mutta onhan tuo sesonkiaikana ymmärrettävää.
lauttasaaren bike world kun taas ei edes halunnut alkaa
tekemään kauppoja uudesta vfr:stä kanssani, kun tarjosin
vaihturina cw:sta noudettua hyosungin 650:sta cometia.
eikun sarviin, 500m päähän ja pienen odottelun jälkeen nimi
olikin jo sopparissa. toimitus luvattu heinäkuun 20:lle päivälle,
katsotaan hoituuko. itselläni tosin on toleranssia odotella
viikko/pari ylikin.

ja eikö cw:lle ollu jo oma thread? lienikö siellä liian myönteistä
palautetta tälle uuden threadin aloittaneelle jäbälle :-)

jäitä hattuun ja pihalle nauttimaan hyvistä ajokeleistä! ;)

Vaihdoin toissa kesänä nykyisen pöyräni cw:ltä. Alku sujui hyvin, palvelu oli hyvää ja silloisesta pyörästä luvattiin hyvin vaihdossa. Ei muuta kuin koeajamaan pyörä ennen kaupan lyömistä lukkoon. Muuten meni hyvin, mutta pyörä ei lähtenyt käyntiin. Selityksenä tarjottiin, että laite oli seissyt "pitkään" ja akkukin on tyhjä. Ok, sovittiin parin päivän päähän uusi yritys. Samalla pyysin, että vaihtavat takarenkaan ja huoltavat sen samalla. Menin uudestaan sovittuna aikana ja ajattelin, että homma on kunnossa. No koeajo onnistui, mutta muut asiat oli tekemättä. Saatanan amatöörit, ajattelin.  Taas odotusta muutama päivä. No seuraavalla kerralla oli kaikki laitettu, kauppa tehtiin ja ei muuta kuin baanalle. Seuraavana aamuna rinta rottingilla pyörän viereen, starttinappulasta käyntiin ja menoksi. Muuten hyvä, mutta pyörä kavi vaan parilla pytyllä ->ryyppy ei toiminut kunnolla. No kävin valittamassa cw lupasi korjata. Kaksi kertaa pyörä kävi cw:llä. Ei tullut kuntoon -> korjasin itse vian, puhdistamalla kaasarit. Yhteenveto -> kun rahat saatu, ei paljon kiinnosta. Samalla tekninen tietämys ei ole kohdallaan.
Empä vieraile enään kyseisessä liikkeessä  
033102ass_1_prv.gif

No jooooooooo. Näitä riittä ja näistä voi kirjoittaa vielä silloinkin kuin meillä ei enää ole varaa harrastaa tätä pyöräilyä johtuen korkeista polttoaine hinnoista.
Onhan mullakin ollut kyseisessä paikassa rahat mukana kahdesti ja myyjää vain ei löytynyt kyselyiden jälkeenkään. Jäi ostokset tekemättä ja tupla x saamatta, mutta vein sitte rahani muualle. Se on toimintamalli jota itse suosin... Jos en saa palvelua, niin annan vielä mahdollisuuden ja sitten turvaudun toisten palvelukseen. Huom kolme vuotta tuon tapauksen jälkeen ajauduin jälleen BW:n tiloihin ja nyt tuli kaupat pikaisesti, eikä moitteen sanaa...

Pitkää mieltä!!

Back