D955i onko katalysaattori?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja specka
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

specka

New member
Daytona 955i, (0x-05) onko niissä katalysaattori?

Ei oo osunut mistään silmään että onko niissä kattia vai ei. (sokea vai eikö sitä oo missään mainittu) Valmistaja ilmoittaa että joillain markkinoilla on, onko Suomessa? Rekisteri otteessa ei mun muistaakseni ollu mainintaa katista tai vähänpäästöisyydestä.

Slipareiden valmistajilla on e-hyväksyttyjä putkia katilla tai ilman, riippuen valmistajasta. Yleensä toi e taitaa koskea lähinnä ääntä.

Ajatus olis joskus vaihtaa putkea, mut en turhaan haluais vaikeuksia,ainakaan tietämättä niistä etukäteen, jos joskus joutuu noita vuosikatsastaan (inhorealisti minussa odottaa tätä minä päivänä hyväänsä) tai muuten selvittään setäsiniselle.

Enpä osaa sanoa, mutta mulla on vakioputki tallessa jos sitä joskus joutuu konttorille viemään. Vaihtaa vaan sen siihen teharin tilalle
tounge.gif

Juu, tuollahan siitä pääsee..

Lähinnä oikeestaan se et pistääkösen 50-100e lisää siihen kattiversioon jossa on on e-hyväksyntä ja mahdolisuus katsastaa sen sillä pois, olettaen että on katti.

Vähän tietty riippuu noiden velisinisten ohjeistuksista ja käytännöistä eli rupeavatko tuota putkisto pykälää vahtimaan aktiivisesti esim puhalusten yms yhteydessä.

Hitto kun piti niiden väätää nuo pykälät niin hankalasti...

Urbaanilegenda, jonka mythbusterssit voisivat jo tuhota...Ei poliisia kiinnosta onko putki e-hyväksytty.
wink.gif

-Tulevaisuuden katsastukset voi olla eriasia, mutta siitäkin selvii orggisputkella

Juu, tuollahan siitä pääsee..

Lähinnä oikeestaan se et pistääkösen 50-100e lisää siihen kattiversioon jossa on on e-hyväksyntä ja mahdolisuus katsastaa sen sillä pois, olettaen että on katti.

Vähän tietty riippuu noiden velisinisten ohjeistuksista ja käytännöistä eli rupeavatko tuota putkisto pykälää vahtimaan aktiivisesti esim puhalusten yms yhteydessä.

Hitto kun piti niiden väätää nuo pykälät niin hankalasti...
Tuskin siellä mitään kattia on. En kyllä ole alkuperäistä putkea nähnykkään
wink.gif

Oletko löytänyt jostain Triumphiin putken, jossa asuu katti?

Eipä ole löytynyt, ei oo koskaan tullut triumphin putki aikaisemmin niin lähelle... enkä ole omaan kurkannut sisään vielä.

Ajattelin vain kysyä kun rupes mietityttään:

Triumph ilmoittaa että joillakin markkinoilla on on katalysaattori, mut mistään ei selviä millä markkinoilla ja Remuksen sivuilla oli vain kattiversiot e-hyväksyttyjä, muilla on erona vain db-killeri.

Tuo tosin voi olla juuri niitä markkinoita joissa se on, itävälta siis (www.remus.at). Sveitsi ja itävalta muistaakseni ovat hyvinkin tiukkoja päästöjen suhteen mm autojen tyhjäkäynnin suhteen etc.

katsastuksesta sen verran et jos niitä ruvetaan katsastaan niin mitä luulette, tarkistaako poliisi noita katasastus papereita ja merkintöjä? teho iskuissa kenties? mp kokoontumisissa... voiskohan olla et kattoo kaikki pyörät, kun kätevästi satutvat paikalla olemaan?

Se että mä olen vainoharhainen ei tarkoite ettei NE olis mun perässä...

BTW: mr Murphy oli optimisti..

...mitä itse ottanut selvää, ilmeisesti varsinaista "kattia" ei ole.Homma on hoidettu ilmeisesti polttoainejärjestelmässä... olikohan se ns."suljettu polttoainejärjetelmä"....varmaankin vastaava kun autoissa on ns.EGR-järjestelmä....varma en todellakaan ole.....eli voin siis olla tääääysin vääräässä..
nixweiss.gif
nixweiss.gif

Back