Dainese BackSpace2

Säätömies

New member
Otsikon mukainen laite pitäisi hommata (laite= enemmän kuin kaksi liikkuvaa osaa
wink.gif
). Stormilla ovh näyttää olevan 119€. Onkohan mahdollista saada jostakin esimerkiksi kimppatilauksella halvemmalla??? Ja jos, niin onko halukkaita mukaan??? Italo, tietoa???

</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Mr.Saki @ Huhti. 10 2003,14:12)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Jotain tuollaista ajattelin myös.
Täytyis vain ensin sovittaa jossain sopiva versio ja koko.
Diavoletto.com myy hintaan € 99,92.
http://www.diavoletto.com/merchan....CES>

Hyvä jos saisi orgista.
wink.gif
[/QUOTE]<span id='postcolor'>
muistaakseni diaveletton hintoihin ei sisälly paikallinen alv, joten menee samoihin stormin kanssa.. korjatkaa jos olen väärässä..

Siis tälläinen Hanxilta.
Täyspitkä selkäsuoja
Olkaimilla varustettu pitkä selkäsuoja.
Hyvin muotoillut muovi- ja vaahto-osat. Sisältää tukivyön.
Hinta: 79,00 €

Tutkitaanpas. Itseasiassa olen Hanxillekin lähettänyt jo yhteistyöehdotuksen viime viikolla ja soittelen sinnekin nyt sitten kun mitään ei vielä ole kuulunut.

t. Spagetti

Joo... ei sen ole pakko Dainese olla. Varsinkin jos hintaero on tuollainen. Mikäköhän on oikea koko tällaiselle persjalkaiselle, mutta normaaliselkäiselle, 170 senttiselle kaverille... Oiskohan joku 52 senttiä (häntäluusta alaniskaan) sopiva...
wink.gif

Mulla on muistaakseni L , mutta pitää tarkistaa kotosalla. Laitan tietoa kunhan saan sen kilven käteeni ja mitan toiseen kouraan. Olen itse 175 joten varmaan melko lähellä saman kokoiset kilvet käy. Tuossa kuvassa se kilpi ei tule aivan riittävän ylös (tietty voi säätää sillä miten ne olkaremmit ovat).

Tuolla Hanxin sivuilla ei ole merkitty kokoja ollenkaan tuolle selkäsuojalle ikäänkuin niitä olisi vain yhtä kokoa?
Huhtikuun aikana olisi vielä toimituskulut 0€

Kuvassa näyttää tulevan aika paljon pepun päälle. Voisi tosiaan olla ylempänä...

Olen kyllä pitänyt itseäni yleensä mediumsize kaverina, mutta poikkeuksiakin tietysti on
wink.gif
. Ego ainakin on XL-kokoa
biggrin.gif

Jeps tuo mun kilpi on L ja 6 ja puoli tupakka askia pitkä ... no nyt mietitte miksi tupakka askilla mitattu. Kaikki mitat ja työkalut on tallilla eikä kotoa löytynyt mitään järkevämpää millä mitata.

</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Mr.Saki @ Huhti. 15 2003,08:33)</td></tr><tr><td id="QUOTE">No, ..ostakaa te muut tuo halvempi
tounge.gif
Kerro kuitenkin kun olet saanut hieman kokemuksia kasaan tuosta Hanxin suojasta, niin katsotaan, jsko heiltäkin sais nuo ostoehdot aiheeseen. Hanxilla on kaikennäköisiä ajovarusteita kummiskin.
wink.gif

</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Markku @ Huhti. 15 2003,21:47)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Tässä olisi lisää malleja Dainesen suojuksista:

http://www.daineseonline.de/safety/protektoren/protektoren.html

062802moto_prv.gif

Eikä ole pahan hintaisia nahkapukujakaan:

http://motorradladenonline.de/ANGEBOTE/KOMBIS/kombis.html

062802moto_prv.gif
Varmasti hyvää ja turvallisuutta lisäävää tavaraa kaikki tyynni.
smile.gif

Jopa laadukkaita ja hyvän näköisiä ajoasuja saa nyt sitten MP-Asultakin, niin ei tartte niitäkään mistään Saksasta välttämättä ostella enää. Vaikka eipä kai kukaan fiksu vaatteita kokeilemati ostaisikaan
devil.gif

*terv. Pressalle, mahti tsägä oli saada noin tyylikäs ja sopiva ajoasu (kallis) postimyyntinä
033102beer_1_prv.gif

</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (Italowestern @ Huhti. 14 2003,19:18)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Shoppiin tuleepi Pro Grip kokopitkä Selkäsuoja ja hinta 59,-

t. Spagetti[/QUOTE]<span id='postcolor'>
062802jumpie_prv.gif
koskahan olis mahollisesti näitä tulossa... taitaisin tilata het pari....
biggrin.gif
062802jumpie_prv.gif

Back