• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

dainese bluetooth Suomesta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pehola
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

pehola

New member
Dainesen kypäriähän on tuollaisella integroidulla bluetooth- systeemillä. Onko tietoa kuin hyvin toimii ja ennen kaikkea että saako niitä Suomesta jostain?

Tilasinpa saksasta Motshopista Dainesen Airstream Course -kypärän bluetoothilla. Lähettivät vahingoissa vanhan mallin mutta lupasivat ajaa kauden loppuun sen kanssa jollon lähetän kamppeen takasin ja saan uusimman ja kauneimman mallin tilalle. Kypärä on ollut nyt kuukauden päivät käytössä ja on miellyttävän hiljainen, sulautuu ilmavirtaan erinomaisesti ja bluetooth-systeemillä on pystynyt keskusteleen puhelimitse ainakin 120km/h asti. Uusi malli on vielä parempi, sen bluetooth on uudempaa versiota eli se pelittää paremmin yhteen navigaattorien kanssa. Siinä on lisänä "infinity"- ominaisuus, joka tarkoittaa sisäänrakennettua radiopuhelinhässäkkää joka mahdollistaa keskustelun kanssaihmisten kanssa aina 400metriin asti jos niillä sattus oleen samanlainen puhelin.

Minulle tuo kypärä on parasta mitä olen moottoripyöräillessä kokeillut, ts. eniten minua moottoripyörällä liikkuessa on hämännyt se, että kun tuntee puhelimen värisevän taskussa niin ei voi tehdä asialle mitään. Infinity-mallista lisätietoa Dainesen kotisivuilta..

Back