Dainese t-age

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja uijui
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

uijui

New member
Terve,

tuollainen nahkakasa olisi saatavilla. Kellään kokemuksia tuosta puvusta? Kokoa 52, millainen on Dainesen mitoitus, käykö 174/70kg kaverille..?

Jake

Mä ostin tommosen T-Agen muutama viikko sitten. Tyytyväinen olen. Suojuksia löytyy vaikka muille jakaa ja ne istuvat oikeissa paikoissa. Kannattaa kokeilla saappaiden kanssa että ne menevät kiinni koska noissa housuissa on melkoiset säärisuojat.

Osta pois vaan!
thumbs-up.gif

Edit: Et kai ajatellut ostaa pukua kokeilematta kun tota mitoitusta kyselit?

Moi,

kylläpä ajattelin. Puku on senverran halpa, että kyllä sen joku tarvitseva ottaa jos ei käy. Jos ei istu niin kiertoon, vähän kun eukot. (paraskin puhumaan
smile_org.gif
) Mitä muuten maksoit siitä omastasi, jos saa kysyä?

Jake

Vähän iso on... oikeampi koko olisi 50.

T: 52 --> 182/85 kg ja erinomaisen hyvin istuu.

Perskele kun eri valmistajilla heittää koot: Spidistä pitää olla 52, kun ahistaa tuossa mahan kohdilta 50. Spyken 50 menee taas ihan ok.

Noh täytyypä tuumata.

Jake

Voi olla aavistuksen iso, koska ainakin itse päädyin muutama vuosi sitten lopulta kokoon 50 ja olen mitoiltani noin 178/70. Hankinnassa kannattaa myös huomata, että jos puku on uusi, niin se tulee venymään melkoisesti. Omalla kohdalla ostin melko tiukan puvun (pystyi kyllä hengittämään, mutta ajoasennossa tuntui vähän laittavan vastaan) ja pari ensimmäistä viikkoa mietin, että tulikohan kuitenkin otettua numeroa liian pieni. Mutta sen muutaman viikon jälkeen asu onkin sitten ollut viimeisen päälle sopiva ja alle mahtuu tuplakerrastokin kylmillä keleillä...

Kannattaa silti kokeilla, sillä Dainesen koot tuntuivat vaihtelevan ainakin malleittain...

Taitaa olla sinulle 52:n liian iso.
Ostin itelleni viime vuonna T-agen kokoa 50.
Olen 180/75kg. Tiukkahan puku oli alkuun mutta nyt jo muotoutunut minulle hyvin.

Moi,

kylläpä ajattelin. Puku on senverran halpa, että kyllä sen joku tarvitseva ottaa jos ei käy. Jos ei istu niin kiertoon, vähän kun eukot. (paraskin puhumaan
smile_org.gif
) Mitä muuten maksoit siitä omastasi, jos saa kysyä?

Jake
699e oli Stormilla... Ei kauhean paha omasta mielestä kun ovh oli jossain 1000-1100e välissä ellen ihan väärin muista

T-Age tuntuisi olevan tuosta keskivartalosta, ainakin omien testauksien perusteella, hieman väljä leikkaukseltaan..
.. eli testasin kokoa 58... jalat oli sopivan tiukat ja hartiat kuin makkaran kuori, mutta vatsankohdalta oli hassun löysä.. niin ja sovituskappaleen koko on 180/105.

kuhan on vaan tarpeeks napakka. kokeilin ite tota ja 186/80 mulle sopi parhaiten tuo 52. minkäs teet kun on pitkät raajat...

Olen 185/85 ja mulle Dainesen 52 on liian lyhyt hihoista, mutta muuten passeli. 54 oli hihoista sopiva ja nyt toivonkin että mlol'sta tilaamani Dainese Flash-2 ei paljastuis liian isoks parin viikon ajon jälkeen. :/

Jos näin kuitenkin on, löytynee täältä myytävänä. Siinä on makeet hiilikuitupalat olkapäissä ja kaikkea. ;)

Back