• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Daytona 600 -03

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hemppo87
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Hemppo87

New member
Hey! En keksinyt mihin ketjuun kirjottaisin, niimpä tein sitte uuden!

Harkitsen kyseisen trumpan ostoa ja olisi melkosesti kysyttävää, sillä olen vasta aloittamassa harrastusta, eikä tietämystä juurikaan ole.

Elikkäs vuosimallia 2003 triumph daytona 600, mittarissa vähä rapiat 18 000, remuksen slipari.

Kyseessä melko harvinainen pyörä ainakin täällä suomen maalla. Sitten kysymyksiä
smile_org.gif
Saako osia hyvin? osat kalliita? (verrattuna japseihin) luotettavuus muuten? onko jotain erityisiä juttuja mitä tulis tsekata ennen ostoa? Ja muitakin kokemuksia tänne vaan jos löytyy pyörän omistajia tai omistaneita.

Omaan silmään ainakin upean näköinen, eikä ois joka pojalla ainakaan samanlaista
smile_org.gif

jos tarkotat tota 650 ni aika vekkulin näköne juu... kestävyydestä en tiedä sit taas
tounge.gif

Hei

Mulla on tuosta uudempi painos eli vm. 2005 joka on siis 650 moottorilla. Varaosia en ole tarvinnut mitä nyt lisäpalikkaa ja niitä saa maailmalta helposti. Saman hintaisia on osat olleet kuin Japseinhinkin. Minulta löytyy lehtijuttu kyseisestä pyörästä skannattuna että jos sulla on Gmaili niin sinne ainakin lähetys onnistuu
smile_org.gif
(laita vaikka osoite privana jos ujostuttaapi)

Toki on mulla oma lehmäkin ojassa:http: Linkki  
wink.gif

Mutta hyvä pyörä se on joka tapauksessa!

Tässä vielä Linkki Keskusteluun kun itse kyselin samantyyppisiä kysymyksiä. Tosin 650 liittyen mutta liippa aika läheltä kuitenkin.

Suosittelen, monipuolinen ja hieno pärrä. Luotettavuuskin kohdallaan. Ei puudu pitkälläkään matkalla paikat ja myös radalla pääsee ihan kohtuuvauhtia...
cool.gif

Edit: Meikäläisellä oli myös tuo 650, kuten keljullakin. Vähän enemmän tehoa ja alavääntöä sekä muutoksia vaihteensiirtäjään, jolla vaihteiston toimintaa saatiin parannettua.

Hey! En keksinyt mihin ketjuun kirjottaisin, niimpä tein sitte uuden!

Harkitsen kyseisen trumpan ostoa ja olisi melkosesti kysyttävää, sillä olen vasta aloittamassa harrastusta, eikä tietämystä juurikaan ole.

Elikkäs vuosimallia 2003 triumph daytona 600, mittarissa vähä rapiat 18 000, remuksen slipari.

Kyseessä melko harvinainen pyörä ainakin täällä suomen maalla. Sitten kysymyksiä
smile_org.gif
Saako osia hyvin? osat kalliita? (verrattuna japseihin) luotettavuus muuten? onko jotain erityisiä juttuja mitä tulis tsekata ennen ostoa? Ja muitakin kokemuksia tänne vaan jos löytyy pyörän omistajia tai omistaneita.

Omaan silmään ainakin upean näköinen, eikä ois joka pojalla ainakaan samanlaista
smile_org.gif
Itselläni on Speed Four -04 joka on ymmärtääkseni sama pyörä kuin Daytona 600 mutta ilman katteita.
Ajettu on 30tkm ja risat.

Olen täällä aikaisemmin kertonutkin että pyörä on hyvin huoleton.
Alussa etujarrut nypyttivät mutta huollon jälkeen kaikki on toiminut hyvin. Kulutusosat (jarrupalat ym) ovat ihan normaalihintaisia.
Ostaisinko uudestaan? Kyllä.

taitaapi tuo pyörä olla mulla nykysin
smile_org.gif
hyvä pyörä on kyllä täytyy myöntää. oisko kellää tietoa mistä siihe sais hommattua palikkaa lisää. tehoa vois kutittelee lisää
cool.gif

Back