• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Daytona 650

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hapa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Hapa

New member
Tervehdys, trumpetistit!

Tuli hankittua otsikon mukainen pärrä. Todella hieno pyörä sekä ulkonäöltään, että ajettavuudeltaan.
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Väri on keltainen ja vuosimalli 2005. leovincen vaimennin ja triumphin ruiskukartta sliparia varten asennetttu.
Kertokaapa muut 600/650-daytonan omistajat kokemuksianne pyörästä. Tässä vaiheessa, kun 400km takana, ei voi muuta kuin kehua pyörää!
inlove.gif

Tiesin kyllä jo ostaessani, että on harvinainen pyörä. Mutta että näin harvinainen, ettei yhtään daytona-kuskia ole ilmoittautunut!
tounge.gif

No, onhan se hieno pyörä ajaa, joten kaipa ovat aina vaan ajelemassa, eikä jää aikaa kaikenmaailman foorumeille!
biggrin.gif

Täältä löytyy onnellinen 650 daytonan omistaja 2006 vuoden vehje on tallissa. Aivan mahtava mopo on kyl. Ajokilometrit on vaan jääny vähän turhan vähiin tänä kesänä töiden takia. Pyörä on punainen ja edellien omistaja oli heti uutena hankkinu siihen trumpan oman racing putken, ruiskukartan ja muuta pientä kivaa.. äänet on kyllä kohdallaan
biggrin.gif

Eipä tosiaan samanlaisia pyöriä tule vastaan joka kulmassa. Mut nyt täytyy kai lähtee
062802moto_prv.gif
töihin päin..

Täältä löytyy onnellinen 650 daytonan omistaja 2006 vuoden vehje on tallissa. Aivan mahtava mopo on kyl. Ajokilometrit on vaan jääny  vähän turhan vähiin tänä kesänä töiden takia. Pyörä on punainen ja edellien omistaja oli heti uutena hankkinu siihen trumpan oman racing putken, ruiskukartan ja muuta pientä kivaa.. äänet on kyllä kohdallaan    
biggrin.gif

Eipä tosiaan samanlaisia pyöriä tule vastaan joka kulmassa. Mut nyt täytyy kai lähtee  
062802moto_prv.gif
töihin päin..
Kiitos vastauksesta!
smile_org.gif

Kuinka paljon muuten sun trumppa kuluttaa keskimäärin?
Itseäni vähän ihmetyttää daytonan suurehko kulutus
(5,8-6l/100km ihan normiajossa).
Edellinen pyörä kawa 9-r vei melkein puoli litraa vähemmän eikä ajotyyli ainakaan rauhallisempi ollut
biggrin.gif

Siis eihän tuo nyt mikään mahdoton kulutus ole, mutta ero 9-kawaan kyllä ihmetyttää, kun luulisi asian olevan juuri toisinpäin.
nixweiss.gif

Toki 9-r oli kaasarivehje, se selittää osan + myös vääntöä oli kuin pienessä kylässä.

Termos. Juu ittellä daytona 600 -04, hopea ja ihan vakio, mutta pörisee silti ihan kivasti. Takana n. 15tkm tältä ja viime kesältä eikä muita vaikeuksia kuin se että hukkaa jäähdytysnestettä jonnekin. Ei nyt paljoa, mutta kuitenkin.

Nii ja kulutus pyörii siinä viiden litran kummallakin puolella.

Ei tätä mallia daytonaa kyllä pahemmin näy liikenteessä, täällä turussa nähny yhden ja alkukesästä tuli nuorempi sälli puhelemaan ja sano että hänellä on samanlainen punainen ja kuristettu. Tosin täältä org:sta olen jokusen bongannu ja tais niistäkin osa olla turusta.

Mites olis daytona meetinki
smile_org.gif

Juu mukana olen miitssä jos vaan aikaa on.
Hapa: hmm tuntuu aika korkealta toi sun kulutus.. oma vie sellaset 4.5 - 5 satasella. En kyllä osaa sanoa mistä vois johtua.. kenties suodatin tukossa tjsp.
nixweiss.gif

Juu mukana olen miitssä jos vaan aikaa on.
Hapa: hmm tuntuu aika korkealta toi sun kulutus.. oma vie sellaset 4.5 - 5 satasella. En kyllä osaa sanoa mistä vois johtua.. kenties suodatin tukossa tjsp.
nixweiss.gif
Jep, pitää tarkistaa. Olen itsekin miettinyt, että putsari voisi olla tukossa. Varsinkin, kun ilmanottoaukossa etumaskissa ei ole minkään sortin itikkaritilää. 9-ärrästä sai vähän väliä tonkia pörriäisiä irti siitä ritilästä.
Jospa siellä onkin ampiaispesä, kun tuntuu tuo pyörän väri muutenkin houkuttelevan niitä aivan pirusti!
biggrin.gif

Viimeinen kulutus oli 5,7 ja melkein pelkkää rauhallista maantieajoa.
confused_orig.gif
Luulen, että käy rikkaalla juurikin putsarista johtuen. Lisäksi triumphin oma sliparikartta ruiskulle saattaa olla vähän liian kostea leovincen vaimentimelle...
nixweiss.gif

Pitäis muutenkin viedä penkkiin säädettäväksi. Ajattelin hankkia tuneboyn, johon saa erilaisia karttoja ruiskulle jne...

Joo mulle näyttäis ainaki toistaiseks sopivan toi perjantai. Mielellään ennen tiistaita kun olen sitte kymmenen päivää pois kuvioista, tai saattehan te ilman minuakin tietty mennä.
biggrin.gif

Särkälle, auranlaaksoon...?

Joo mulle näyttäis ainaki toistaiseks sopivan toi perjantai. Mielellään ennen tiistaita kun olen sitte kymmenen päivää pois kuvioista, tai saattehan te ilman minuakin tietty mennä.  
biggrin.gif

Särkälle, auranlaaksoon...?
Auranlaakson abc vois kyllä olla hyvä kohtaamispaikka. Eli se abc-huoltamo kaarinantien ja 10-tien (hämeentien) risteyksessä (varmaan kyllä kaikki tietää
tounge.gif
). Sääkartta näyttäisi, että puolipilvistä perjantaina!
buttrock.gif

Huomenna sitten nähdään vai?
062802moto_prv.gif

Ketkä kaikki pääsevät tulemaan?
Pieni säävaraus pitää kuitenkin laittaa.
Nimittäin vesisateella en kyllä lähde mihinkään.
Kastuin sen verran pahasti viime sunnuntaina pidemmällä matkalla, että ei ihan heti uudestaan!
veryangry.gif

Back