• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Daytona 650

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hapa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Saadaan ilmeisesti ihan nätti ilma illaksi...

Eli Triumh Daytona kuskit: meeting tänään 31.8.07
Paikkana auranlaakson abc:n parkkis kauselassa, jossa tavataan klo 19.
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

No nii, mun täytyy vetää nyt sitte puihin ja lähteä käymään espoossa. Mutta eikös huomenna ole 1200 samassa paikassa turku miittinki, sinne olis tarkoitus tulla!!

bawling.gif
Täällä tulee vettä kuin aisaa eikä loppua näy......
Taitaa jäädä tämänpäiväinen väliin. Ehkä sää suosii tuota huomista paremmin (toivotaan, toivotaan)
nixweiss.gif

No nii, mun täytyy vetää nyt sitte puihin ja lähteä käymään espoossa. Mutta eikös huomenna ole 1200 samassa paikassa turku miittinki, sinne olis tarkoitus tulla!!
Miten voi keli muuttua noin paljon töiden jälkeen.?!!!
033102ass_1_prv.gif

Melkein koko päivän hieno keli, mutta kun saa työpaikan oven  takanaan kiinni, niin jo synkkenee ja tulee sormenpään kokoisia rakeita alas!
veryangry.gif

Eli minunkin osalta peruuntuu tämä ilta.
sad_orig.gif

Isommalla porukalla toisen kerran. Huomenna olen poissa maisemista.

Joo mulle näyttäis ainaki toistaiseks sopivan toi perjantai. Mielellään ennen tiistaita kun olen sitte kymmenen päivää pois kuvioista, tai saattehan te ilman minuakin tietty mennä.
biggrin.gif

Särkälle, auranlaaksoon...?
Auranlaakson abc vois kyllä olla hyvä kohtaamispaikka. Eli se abc-huoltamo kaarinantien ja 10-tien (hämeentien) risteyksessä (varmaan kyllä kaikki tietää
tounge.gif
). Sääkartta näyttäisi, että puolipilvistä perjantaina!
buttrock.gif
Tuutte LA Klo 12:00 sitten,,,,

Back