Daytona 675 -08 hankittu!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja DerClown
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

DerClown

New member
Terve,

astuin eilen Trumpan maailmaan kun Ninja ZX6-RR tuli vaihdettua uudempaan daytonaan.
Alkuun voi todeta että:

-Makeat äänet vakio putkella!
Onko porukka vaihtanut näissä putket? Löysin Leo Vincen putket 300€:lla, onko joku kuullu näitä livenä?

-Hyvä vääntö
Verrattuna ninjaan sen kyllä huomaa.

-Korkealla kierroksilla tuntuu siltä että se on laiskempi kuin Ninja.
Ninjassa oli -1 välitykset edessä. Onko porukka vaihtanut tässä ja onko kannattava homma?

-Tosi herkkä ohjaus, mutta tuntuu vaikealta saada kallistumaan.
Tottumuuskysyms? Daytona haki myös tosi paljon urien jälkeen suuntaa.

-Kaasu vastaa tosi herkästi.
Kengurubensaa oli pari kertaa kun vain sirsin vain käteni. Kaasun pelivaraa tuntui pitkältä, pitää varmaan
hieman säätää.

Viimeksi muokattu:
-Kaasu vastaa tosi herkästi.
Kengurubensaa oli pari kertaa kun vain sirsin vain käteni. Kaasun pelivaraa tuntui pitkältä, pitää varmaan hieman säätää. Daytona haki myös tosi paljon urien jälkeen suuntaa.

Mulla ratkesi sama ongelma Street Triplessä kun kaasuvaijerin välys säädettiin kuntoon, joten johtunee juurikin tuosta. Uraherkkyys johtuu yleensä kulmikkaiksi kuluneista renkaista, onko missä kunnossa?

Mulla ratkesi sama ongelma Street Triplessä kun kaasuvaijerin välys säädettiin kuntoon, joten johtunee juurikin tuosta. Uraherkkyys johtuu yleensä kulmikkaiksi kuluneista renkaista, onko missä kunnossa?

Kiitokset vinkistä x2.

Prätkällä on ajettu aika rauhallisesti niin saattaa hyvinkin johtua siitä, kulumista ei näy ollenkaan sivussa, sillä on ajettu 7000km vakiorenkailla, niin voisi johtia siitä kyllä. Keskeltä lyötyy vielä hieman pintaa.
Saattaako olla myös sen takia että pyörä tuntuu vaikealta saada kallistumaan? Järjen mukaan voisi johtua siitä.

Onnittelut valinnasta!

Itellä on Triumphin oma "kisavaimennin" TOR. Paljon mureammat äänet kuin vakiona, mutta ei ole e-hyväksytty. Youtubesta löytyy aika hyvin ääninäytteitä "Triumph Daytona 675 TOR"

Ja kaasuvaijerin säätö on helppoa, 8mm+10mm lenkit ja minuutissa valmista. Mittariston päällä on säätömutterit kumisuojan alla (ohjekirja opastaa tekemään moottorin päästä --> työläämpää). Myöskin suositeltavaa on vaihtaa 1050:n kaasukahva, jolloin kahvan pitkä liike vähenee. 5min asennustyö tässä.

Prätkällä on ajettu aika rauhallisesti niin saattaa hyvinkin johtua siitä, kulumista ei näy ollenkaan sivussa, sillä on ajettu 7000km vakiorenkailla, niin voisi johtia siitä kyllä. Keskeltä lyötyy vielä hieman pintaa.
Saattaako olla myös sen takia että pyörä tuntuu vaikealta saada kallistumaan? Järjen mukaan voisi johtua siitä.

Kyllä, kantikkaiksi kuluneilla renkailla ei ole hyvä ajella. Normaalisti tuo on ketterä peli, ja tuntuu taittuvan mutkiin itsestään. :)

Tuo kantikkuus pätee tämän mallin ajokkeihin pyörään kuin pyörään, ja tähän kun lisätään varsinkin keväisin Härmän mutkateilläkin niin yleiset urat ja pitkittäiset routaheitot. Totesin taasen kerran, kun viime viikolla uusin gummit, entisten ollessa jo melekosen kantikkaiset.

Tuo kantikkuus pätee tämän mallin ajokkeihin pyörään kuin pyörään, ja tähän kun lisätään varsinkin keväisin Härmän mutkateilläkin niin yleiset urat ja pitkittäiset routaheitot. Totesin taasen kerran, kun viime viikolla uusin gummit, entisten ollessa jo melekosen kantikkaiset.

Totta.
Olen aina joutunut uusii renkaat kun olen hankinnut uus pyörä. Varmaann voisi uusia tässäkin heti, niin se on tehty ja saa sitä parasta mitä löytyy, PILOT ROAD 3! ;)

mulla on tommonen TOR slipari käytettynä mikä vois irrota hyvään hintaan jos tahot vähän ääntä koneeseen :) itellä viime kesänä kiinni eikä mitään ongelmia virkavallan kanssa kun on kivan matalan rouheet äänet :)

mulla on tommonen TOR slipari käytettynä mikä vois irrota hyvään hintaan jos tahot vähän ääntä koneeseen :) itellä viime kesänä kiinni eikä mitään ongelmia virkavallan kanssa kun on kivan matalan rouheet äänet :)

mikä käytät itse tällä hetkellä? voisihan kiinnostaa jos se lojuu ylimääräisenä. :)

Miten nuo välitykset?
-1 eteen vai +2 taakse, onko kukaan kokeillu?

Tuo -1 on ainakin halvempi muttei ehkä helpompi.

no ohjattavuuteen tuli vastaus kun tarkistin renkaiden paineet.
Pyörä just ollut keväthuollossa mutta eivät näköjään ole jaksanneet tarkistaa sitä...
Edessä 1,2 ja takana 2,0...
Nyt tuntuu vähän paremmalta. :D

Millä paineella olette ajanneet likenteessä kesällä (+15 astetta ->)
Manuska sanoo 2,35 edessä ja 2,5 takana, kuullostaa vähän alakantilta?

Back