• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Daytona 955i vuosimallit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja [mika1]
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

[mika1]

New member
Terve,
allekirjoittanut kaipaa hieman ohjeistusta Daytonan vuosimallien erojen osalta. Olen hakenut putkea mm. Acrapovic:lta ja acra mukaanlukien ilmoittaa sopivuustaulukossa jotenkin 01 ja 97-00.
Ja nyt se varsinainen kysymys on mitä eroa 01 ja 03-04 välillä on ts. sopiiko -01:een tarkoitettu slipari -03:een?  
omg.gif

kiitos ja anteeksi,
Mika

Muistaakseni noissa vanhemmissa ->'02 oli kaksipuolinen takahaarukka, paitsi CE mallissa. Myös moottori päivitettiin '02, se voi jotenkin vaikuttaa, tod.näk pakoröörin halk. on eri. Esim myös MIVV ja Two-Brothers ilmoittaa 97-01 ja 02-> erikseen, eli tosta voi jotain päätellä.

Kyllä sen varmaan sopimaan saa jos oikein haluaa, tai mikset osta suoraan sellaista joka varmalla sopii
nixweiss.gif

Onko sen muuten pakko olla akrapovikki???

Kysele Triumphin omaa racing-vaimentajaa. On varmaankin halvempi kuin esim. Akrapovic. Ja osuu varmasti kohdalleen, ei tarvi miettiä sopivuutta. Toi hiilikuitu vaimentaja nimittäin päästää ilmoilleen aika miehekästä mylvintää.
bowdown.gif
Ja Triumph-huollossa säätävät myös ruiskun kohdalleen. Suosittelen!

Ja Triumph-huollossa säätävät myös ruiskun kohdalleen.
No, ainakin sinnepäin..
confused_orig.gif
No joo, mun pärrässä on puolella kaasulla 6000-8000rpm välillä aavistuksen laihalla. Sulamisvaaraa ei kuitenkaan ole. Voishan sitä käydä pikkutarkaks ja säädättää kohdalleen...selvää tiputusta kun ei käyrissä ollut ja ajossa en tuota huomaa. (penkissä ajettu extrana "puoli kaasu"-ajo normaalien huuatuksien lisäksi)
Joo, itsellenihän mä täs näköjään vakuuttelen.
biggrin.gif

ei sen putken välttämättä acra tarvii olla. Juju on siinä että työn puolesta matkustan jenkkeihin paljon ja nykykurssilla kamat on siellä halpoja
062802jumpie_prv.gif
. Harva röörivalmistaja kuitenkaan tarjoaa rumppaan mitään.  
bawling.gif

kiitos ja anteeksi:
Mika

Kiitti,
sopivasti löysin myös Two Brothers racing sivut. Tekevät räväkän oloisia putkia ja euro kurssilla melko edukkaita.  
cool.gif

Ohessa linkki Two Bros.
Kiitos ja anteeksi,
Mika

Back