Daytona 955i

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kupoc
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

kupoc

New member
On motoseinäjoella sellanen tarjous tuosta 955i daytonasta että menee vakaaseen harkintaan. Millanen vehje matkaajossa?, kaupungissa pyörittelyyn?. Kaikki kokemukset ovat tervetulleita, niin negatiiviset kuin positiivisetkin.

Morjensta..
Vaihdoin syyskuun alkupuoliskolla Jammun fz6s:n Trumpan 955i Daytonaan. Pyörä oli ajamaton 2004 mallia ja musta. Kokemuksia on vasta 1100 km ,mutta silti voi pikkaisen ylistää.
Mun mielestä pyörä on kertakaikkiaan hieno !
Ajoasento on ollut positiivinen yllätys 185 senttiselle:Tilaa riittää oikein hyvin . Jammussa sain hartiat jumiin huolimatta pystymmästä ajoasennosta n.tunnissa. Daytonalla meni 250km ja rapiat helposti putkeen. Bensavalo tuntui vaan syttyvän ennenaikojaan ja tuli mentyä turhan aikaisin tankille.Toivottavasti valo toimii jatkossa suht. loogisesti.
Matkanopeuksissa ilmavirtaan pystyy tavallaan "nojaamaan" , jolloin ajaminen tuntuu rennolta.
Moottorissa tuntuu voimaa olevan vähintäänkin riittävästi.
En usko jurnaamiseen pienillä kierroksilla edes sisäänajossa,joten olen antanut kierroksia vaihtelevasti aina
10500 asti. Voima on tasaista ja laulu raikaa !
Pyörä vaikuttaa loogiselta myös mutkateillä. Vauhtisokeus iskee helposti. Testikommenttien perusteella luulin pyörää
raskaammaksi . Olen tykännyt..
Daytona on välitetty aika pitkäksi ( 106km/h 4000rpm),joka ei välttämättä miellytä kaikkia. Kusiaisen jälkeen matalat kierrokset maantiellä ovat olleet kuitenkin mulle ok. Ratavehkeet on sitten erikseen.
Tällä palstalla on paljon kokeneempia hemmoja Daytonan suhteen, joten syvemmät analyysit tulee muualta kuin multa.
Ostin muuten pyörän Moto-Seinäjoelta 11990 pyynnillä.Väliraha ratkaisee loppupeleissä ,enkä ollut täysin yhtä mieltä myyjän kanssa vaihdokin arvosta,mutta kai se näin menee aina. Daytona on lisäksi persoonallinen ja siinä
on sitä jotakin ,joten kaupat tuli.
SUOSITTELEN
sport05.gif
sport05.gif

Back