Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Salonen turussa ainakin myy.Onko Suomessa Daytonan ajosaappaiden jälleenmyyjää?
Olisko tässä jossain Uudellamaalla?Salonen turussa ainakin myy.Onko Suomessa Daytonan ajosaappaiden jälleenmyyjää?
Org-shop aka. Reliatec Malminkartanossa Helsingissä?Olisko tässä jossain Uudellamaalla?Salonen turussa ainakin myy.Onko Suomessa Daytonan ajosaappaiden jälleenmyyjää?
joo kiittiOrg-shop aka. Reliatec Malminkartanossa Helsingissä?Olisko tässä jossain Uudellamaalla?Salonen turussa ainakin myy.Onko Suomessa Daytonan ajosaappaiden jälleenmyyjää?
Soitin kahdesti, eivät vastanneet, tilasin muualta. Toivotaan, että Trans Open GTX saappaat ovat sitten sopivat.Salonen turussa ainakin myy.Onko Suomessa Daytonan ajosaappaiden jälleenmyyjää?
Ei tartte murjoa, kun laittaa sen ulkosyrjän mutkallisen vetoketjun ensin kiinni ja sitten sen sisäsyrjän lyhyemmän.Mullakin on Daytona Road Star GTX:t harkinnassa ja mukavan tuntuiset ovat.![]()
Nyt kun olen noita sovitellut, niin yksi kysymys heräsi: kahdesta vetoketjusta pitempi ulottuu melko pitkälle ulkosyrjälle, ts. vetoketju tekee mutkan. Tämän johdosta vetskaria ei tahdo saada kiinni. Onko kokemusta, "vertyykö" ketju käytössä ja toisaalta, voisiko ketju mennä rikki jos sitä joutuu murjomaan. Monessa muussa kengässähän on sisäsyrjällä suora ketju![]()
Kysyppä Bike Point Lahti. Kotisivuilla on Daytonan logo.Taitaa olla niin, että jos haluaa Daytonan saappaat, niin on helpointa tilata ne netistä Saksanmaalta. Olisi mukavampi ostaa täältä, mutta kun ei ole myyjää niin minkäs teet.
Mulla oli molempien saappaiden vetskarit valmiit tuosta mutkan kohdalta jo kahden ajokauden jälkeen.Mullakin on Daytona Road Star GTX:t harkinnassa ja mukavan tuntuiset ovat.![]()
Nyt kun olen noita sovitellut, niin yksi kysymys heräsi: kahdesta vetoketjusta pitempi ulottuu melko pitkälle ulkosyrjälle, ts. vetoketju tekee mutkan. Tämän johdosta vetskaria ei tahdo saada kiinni. Onko kokemusta, "vertyykö" ketju käytössä ja toisaalta, voisiko ketju mennä rikki jos sitä joutuu murjomaan. Monessa muussa kengässähän on sisäsyrjällä suora ketju![]()
Omilla Touring Star GTX:llä (Louis'in versio Road Starista) takana vajaan viiden kesän ajalta melko paljon eli 165.000 kilometriä eikä tosiaankaan ole ollut mitään ongelmia vetoketjujen eikä minkään muunkaan kanssa. Pohjat alkoi ohenemaan ja 140.000 kilometrin kohdalla suutari laittoi uudet tosi taidokkaasti ettei pohjan paksuus kasvanut.Mulla oli molempien saappaiden vetskarit valmiit tuosta mutkan kohdalta jo kahden ajokauden jälkeen.Mullakin on Daytona Road Star GTX:t harkinnassa ja mukavan tuntuiset ovat.![]()
Yritäppäs löytää hesasta suutari joka vetskarit vaihtaisi, on niiiin vaikeeta joka paikassa...
Mutta vesitiiviys on kyllä ensiluokkainen noissa.
Mulla noi Roadstarit on alusta lähtien tuntuneet aika tiukoilta nilkan kohdalta ja vetoketju on ollut vaikea saada mutkasta läpi. Pienellä voimankäytöllä se on aina onnistunut, mutta harmikseni tosiaan johtanut vetoketjun ennenaikaiseen kulumiseen tosta kohdasta.Omilla Touring Star GTX:llä (Louis'in versio Road Starista) takana vajaan viiden kesän ajalta melko paljon eli 165.000 kilometriä eikä tosiaankaan ole ollut mitään ongelmia vetoketjujen eikä minkään muunkaan kanssa. Pohjat alkoi ohenemaan ja 140.000 kilometrin kohdalla suutari laittoi uudet tosi taidokkaasti ettei pohjan paksuus kasvanut.Mulla oli molempien saappaiden vetskarit valmiit tuosta mutkan kohdalta jo kahden ajokauden jälkeen.Mullakin on Daytona Road Star GTX:t harkinnassa ja mukavan tuntuiset ovat.![]()
Yritäppäs löytää hesasta suutari joka vetskarit vaihtaisi, on niiiin vaikeeta joka paikassa...
Mutta vesitiiviys on kyllä ensiluokkainen noissa.
Kovaa on käyttö jos parissa suvessa rikki saa.
Suosittelen.