Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rajoista ei oo tietoa, mutta toi 89db on vielä ihan tuhnu.. omat putket laulaa 99db, eikä nekään mitkään kovaääniset oleJa kukaan ei sattumoisin tiedä, mikä mahtaa olla se dB-raja, josta ei hyvä laula?
Tilasin just Leovincen vaimentimen, jossa 89dB /5000rpm. Onkohan tuo paha?!?
Se lienee vuosimallikohtaista.Ja kukaan ei sattumoisin tiedä, mikä mahtaa olla se dB-raja, josta ei hyvä laula?
Tilasin just Leovincen vaimentimen, jossa 89dB /5000rpm. Onkohan tuo paha?!?
Toi on itse asiassa ihan hyvä tietää, ku ei kehtaa oikein kuitenkaan päristellä sillee, että viiden korttelin säteellä kaikki herää, ku vääntää vähän oikeeta....Rajoista ei oo tietoa, mutta toi 89db on vielä ihan tuhnu.. omat putket laulaa 99db, eikä nekään mitkään kovaääniset ole![]()
Siis onks toi ihan peruspyörän putki?!?.... Nyt tuli pettymys, jos mun amis-Leovince tuuttaa vaan 89 / 5000rpm.... Noloa..........Jaa-a, mulla T-Acen tyyppikilpi ilmoittaa 91dB 5000 kierroksella... Pitäis mitata suuntaa antavasti mitä tasoa on nyt avarrettuna...
Voisko sanoa, että ennemminkin EI-hyväksytty, ku E-hyväksytty....Microni ujeltaa 105dB/xxxx RPM, melkein e-hyväksytty ja naapurisopi pysyy kunnossa![]()