• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

DDR meiniki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja cartman
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Ihan viattomasti nyt tiedustelisin, että jonkin aikaa sitten kun oli topic liittyen moderointiin ja samaa vääntö käytiin oli seurauksena sulkeminen.
Koska krittiikkiä moderoinnin suhteen syntyy, niin eikö sen salliminen olisi suotavaa?
Joko kehitys ehdotuksiin tai vaikka paskanjauhantaan topicci jonne saa purkautua ja jota ei suljeta, mutta ei luonnollisesti sallita henkilökohtaisuuksia siinäkään.

Tämän luulisi siivoavan muita aiheita ja antaa ainakin selkeän perusteen tälläisten rinnakkais ketjujen poistolle.

Ei tuo Marsun ehdotus huono ole, mutta se vain on koettu, että tuollainen avautumistopikki menee ennen pitkää eipäs-juupas-väittelyksi. Joku 'syyttää' modeja, joku mode vastaa, toinen mode puolustaa, joku käyttäjä moittii lisää, aletaan keskustella henkilökohtaisuuksista, kaivetaan vanhoja juttuja, heitetään herjaa kun ei asiaa keksitä....

Tuollaisia ketjuja on valitettavasti nähty niin monia. Ja jos sitä koettaa siivota asialliseksi, pieni mutta äänekäs kuoro karjuu "modejen mielivaltaa".
tounge.gif

Aina löytyy henkilöitä, joille pääasia ei ole sen itse asian selvittäminen, vaan joko aiheuttaa tahallaan pahennusta tai saada tekosyy moittia ylläpitoa.
Kuten tosi elämästä tiedämme, monen suomalaisen kunnia-asia on vähän kapinoida esivaltaa vastaan. Täällä se on helppoa, voi nimettömänä mutista ylläpidon suuntaan kun ei koko foorumi toimikaan juuri niin kuin itse haluaisi!

Ja mikähän siinä on, kun mun kukkahattu&jessehymiöviestit saavat jatkuvalla syötöllä kenkää...? Ei kai ne ketään kovin kummoisesti loukkaa? Asiasisältöähän niissä ei ole, mutta humoristisena välihuomautuksena aina paikallaan, kun keskustelu menee inttämiseksi. Omasta mielestäni siis näin, mutta moderaattirien mielestä ei.
Juuri näin: Sun mielestä ne on hauskoja, mun mielestä ei.

Minä se olen joka niitä poistelen.
Eli siis moderaattorin henkilökohtaiset mieltymykset sanelevat saako kirjoitus jäädä näkyviin vai ei? Ihmeellinen kiistakapula tästä nyt on tullut.

Kyselin jo privanakin, että luuletko tietäväsi mitä muut ihmiset haluavat lukea? Minun viesstini eivät loukkaa ketään, mene henkilökohtaisuuksiin, provosoi jne, joten aika heikko perustelu on tuo "minä en niistä tykkää".

Alas mennään foorumin tasossa älyttömän moderoinnin ansiosta, koko ajan kovempaa vauhtia...ehkä jopa 253 km/h vai mitä sanot, Petri?

Myöskin jotkut asiaan ehkä sillä hetkellä näennäisesti kuulumattomat viestit voivat liittyä jotenkin lopulta siihen asiaan. Itseltänikin poistettiin yksi kysymys, johonka saamani vastauksen jälkeen olisin voinut kommentoida alkuperäistä asiaa. Eivät modet mitään ajatustenlukijoita ole, mutta vähän saisi keskustelu ehkä enemmänkin rönsyillä ilman välitöntä puuttumista.

Pistäkää muuten tuota jäsenmaksua enemmän esille. En minä ainakaan tiennyt koko asiasta, ennenkuin luin täällä foorumilla olleita viestejä. Enkä kyllä ole lukenut mitään foorumin sääntöjäkään. Itse ainaki maksoin tuon RY:n jäsenmaksun hyvällä mielellä, vaikka noista eduista ei minulle mitään selkeää vastiketta suoraan tule koskaan olemaankaan. On tämä kuitenkin aikas hyvä ja hyödyllinen sivusto.

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back