• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

DealerTool

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja yrmyli
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Moro!

Ei ole tuttu mutta täytyis joskus kokeilla...Oman Daytonan ostin nyt Tammikuussa liikkeestä ja sieltä soitettiin viime viikolla, että olivat käynnistäneet pyörän talven jälkeen nyt ensi kerran ja joku varoitusvalo oli samalla syttynyt. Lupasivat tietenkin korjata kyseisen vian ennen pyörän minulle luovuttamista...kyseinen varoitusvalo kuulemma kertoi jonkun putkiston läpän olevan jumissa. Samalla kerralla pyörästä hoidetaan Trafin takaisinkutsu koskien jännitteensäädintä.

http://www.trafi.fi/takaisinkutsuka...ä&mark=Triumph&model=Daytona, Street Tripple

Onko muita ketkä ovat käyneet hoitamassa kyseisen takaisinkutsun?
 
Moro!

Ei ole tuttu mutta täytyis joskus kokeilla...Oman Daytonan ostin nyt Tammikuussa liikkeestä ja sieltä soitettiin viime viikolla, että olivat käynnistäneet pyörän talven jälkeen nyt ensi kerran ja joku varoitusvalo oli samalla syttynyt. Lupasivat tietenkin korjata kyseisen vian ennen pyörän minulle luovuttamista...kyseinen varoitusvalo kuulemma kertoi jonkun putkiston läpän olevan jumissa. Samalla kerralla pyörästä hoidetaan Trafin takaisinkutsu koskien jännitteensäädintä.

http://www.trafi.fi/takaisinkutsuka...ä&mark=Triumph&model=Daytona, Street Tripple

Onko muita ketkä ovat käyneet hoitamassa kyseisen takaisinkutsun?

Sulla on siellä se pakokaasu venttiili viturallaan mikä on enemmän ominaisuus kun vika...omasta otin mekanismin kokonaan pois kun ei jaksa aina kattoa sitä moottorivaloa näytössä kun venttiili päättää että tänään ei oo hyvä päivä toimia..

Tuo ite ohjelma vaikuttaa kyllä mielenkiintoselta ja menee ostoslistalle viimestään syksyllä..
 
Sulla on siellä se pakokaasu venttiili viturallaan mikä on enemmän ominaisuus kun vika...omasta otin mekanismin kokonaan pois kun ei jaksa aina kattoa sitä moottorivaloa näytössä kun venttiili päättää että tänään ei oo hyvä päivä toimia..

Tuo ite ohjelma vaikuttaa kyllä mielenkiintoselta ja menee ostoslistalle viimestään syksyllä..

Ok, kiitoksia tiedosta! Ensimmäistä kertaa Triumphin omistaja joten ei ollut tiedossa moinen "ominaisuus"...
 
Miksei käyttää ilmaista ja monipuolisempaa TuneEcua?

TuneECU muuten ok ohjelma, mutta ainakin Tiger 800 / XC mallien Service -valon nollaus (uudelleenohjelmointi) ei onnistu kyseisellä ohjelmalla. :kääk:

image004.png
 
Viimeksi muokattu:
en ole vielä kokeillut triumphissa, mutta ostin ELM327? bluetooth mokkulan odb-2 plugiin, kännykkään kun osti torque applikaation 3.5$, niin tällä voi tyhjentää koodeja ainakin autosta. tod näk triumphista. tällä saa myös kännykän näytölle kaikki odb tiedot mitä haluaa siihen näytölle, ja niitä voi nauhoitella ja datalogata yms.

voi myös hommata track recorder lisäosan, jolla voi kuvata kännykällä videoita joihin odb:na kautta tuleva data tulee päälle. Mittailee myös gps:n ja painon avulla tehon ja kiihtyvyysarvot yms polttoaineenkulutukset.

http://www.youtube.com/watch?v=T6XZQnwwJZk
esim tämmöisiä videoita.

JT
 
Tein 30000 km huollon XC:hen ja pääsin testaamaan Dealertoolia tositoimissa. Niin se huoltovalo vaan sammui ja muitakin toimintoja tuli kokeiltua samalla.
 
Back
Ylös