• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Delkevic

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mikko76
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Mikko76

Kääk!
Kovasti hakusessa uusia putkia matkavatkaimeen ja tuolla olisi aika halpoja Delevic .

Onko kellään kokemuksia kyseisestä kioskista?
smile_org.gif

Tilasin talvella Delkevicin sliparin R6:seen täältä: DK Motorcycles

Tulee Englannista joten ei tarvi maksaa tullia + ALVia!

Tuli n. viikossa kotiovelle. Kannattaa kysellä sähköpostilla kokonaishintaa, sain muutaman kympin alennuksen muutenkin halvasta putkesta!

Itse tilasin kanssa DK motorcyclestä Delkevikin pärinä pöntöt.. Oli siellä halvemmat kuin Delkevicin omilla sivuilla. 5 arkipäivää otti tulla kotiovelle. Ja oli kanssa halvat ja mukavat murinat päästää.. ei ole viellä vaan päässyt kokeilemaan ajossa, kun tänä talvena kanssa tilasin

KVG: "VAT-numeroa eli arvonlisäverotunnistetta tarvitaan käytäessä kauppaa muista Euroopan yhteisömaista olevien yritysten kanssa."

VAT = Value Added Tax ja periaatteeltaan sama josta Suomessa käytetään nimitystä ALV. Yksityishenkilön pitää se maksaa, tässä tapauksessa siis Englantiin. Eli ei sitten enää Suomeen.

Tuo Eki_:n kommentti liittyy yritysten väliseen kauppaan.

Itse tilasin kanssa DK motorcyclestä Delkevikin pärinä pöntöt.. Oli siellä halvemmat kuin Delkevicin omilla sivuilla. 5 arkipäivää otti tulla kotiovelle. Ja oli kanssa halvat ja mukavat murinat päästää.. ei ole viellä vaan päässyt kokeilemaan ajossa, kun tänä talvena kanssa tilasin
Moi,

Tilasitko 350 vai 450 milliset? Rosteri/titaani? Tuliko noiden mukana irroitettavat noisekillerit?
Miten paljon kovemmat äänet vakiovaimentimiin verrattuna noissa suunnilleen on?
Itse ajattelin myös tilata tuolta.

Moi,

Tilasitko 350 vai 450 milliset? Rosteri/titaani? Tuliko noiden mukana irroitettavat noisekillerit?
Miten paljon kovemmat äänet vakiovaimentimiin verrattuna noissa suunnilleen on?
Itse ajattelin myös tilata tuolta.
Oli mennyt ihan huti tämä viesti. 350milliset rosteriset, vaikka mieli teki titaanisia tilata.. Raha se oli mikä tänkin ratkasi. On irroitettavat killerit "rata-ajoa" varten eli otin ne heti ensikokeilun jälkeen veks
biggrin.gif

Paha sanoa että miten paljon äänet nousi ilman dB-mittaria mutta ei ne nyt mitään korvia repivät äänet ollut vaikka tallissa konetta kierrättikin. Just sopivan mureat.

Tuon videon kuvailin asennusiltana missä on orkkis, db-killereillä ja ilman vertailuksi.
Juutuubi ja allekirjoituksen linkistä löytyy kuvia..

Hyvä video Ksalmi ,ja todella siistit äänet, ei noilla äänillä pitäis sinivuokotkaan lakastua tienvarsilla
biggrin.gif
paljon noille nyt tuli kokonaishintaa suomeen.
033102beer_1_prv.gif

Jokos on Jaskax putket asennettu?
tounge.gif
Meikäläisen hormit seikkailee pariisissa. Joutuu ajella pääsiäisen vanhoilla putkilla.
biggrin.gif

Mar 31  2010 9:43 PM   At local FedEx facility        PARIS FR
Mar 31  2010 9:18 PM   Arrived at FedEx location   PARIS FR
Mar 31  2010 7:19 PM   In transit                         STANSTED GB
Mar 31  2010 7:07 PM   In transit                         STANSTED GB
Mar 30  2010 5:17 PM   Left FedEx origin facility    STOKE ON TRENT GB
Mar 30  2010 4:51 PM   Picked up                        STOKE ON TRENT GB
Mar 29  2010 7:12 AM   Shipment information sent to FedEx

Asensin moiset (450 mm) Kawaan ZZR. Tulee tyylikkäämpi, kun katkaisee ton pannan, hitsaa alta yhteen ja jättää sen kondomin pois putken ja pannan välistä.

Jokos on Jaskax putket asennettu?
tounge.gif
Meikäläisen hormit seikkailee pariisissa. Joutuu ajella pääsiäisen vanhoilla putkilla.
biggrin.gif

Mar 31  2010 9:43 PM   At local FedEx facility        PARIS FR
Mar 31  2010 9:18 PM   Arrived at FedEx location   PARIS FR
Mar 31  2010 7:19 PM   In transit                         STANSTED GB
Mar 31  2010 7:07 PM   In transit                         STANSTED GB
Mar 30  2010 5:17 PM   Left FedEx origin facility    STOKE ON TRENT GB
Mar 30  2010 4:51 PM   Picked up                        STOKE ON TRENT GB
Mar 29  2010 7:12 AM   Shipment information sent to FedEx
biggrin.gif

Sama juttu mulla, viimeisin merkintä tänä aamuna:
5:52 AM Departed FedEx Location Paris FR

Luottavaisin mielin kävin kuitenkin jo purkamassa orkkisputket pois.

7. päivä on tuon aikataulun mukaan perillä.

Ihme mesta toi siraP ,mulla seikkaili tavarat siellä 4 päivää vaikka jenkeistä tuli päivässä sinne, mikä lie baskeripäinen tullimies siellä panttaa tavaroita
crazy.gif

Tuli askarteltua Delkevicit paikalleen ja....  
bowdown.gif

Murinat.. varsinkin ilman killereitä, mahtavat murinat.
Todellakin hintansa väärti paketti.

Back