Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kokeilin tilailla putkia tuolta niin hintaan lisätään "V.A.T", reilu 50e.. Onkos toi Alv vai mikähäh?Tilasin talvella Delkevicin sliparin R6:seen täältä: DK Motorcycles
Tulee Englannista joten ei tarvi maksaa tullia + ALVia!
Tuli n. viikossa kotiovelle. Kannattaa kysellä sähköpostilla kokonaishintaa, sain muutaman kympin alennuksen muutenkin halvasta putkesta!
Moi,Itse tilasin kanssa DK motorcyclestä Delkevikin pärinä pöntöt.. Oli siellä halvemmat kuin Delkevicin omilla sivuilla. 5 arkipäivää otti tulla kotiovelle. Ja oli kanssa halvat ja mukavat murinat päästää.. ei ole viellä vaan päässyt kokeilemaan ajossa, kun tänä talvena kanssa tilasin
Kuten myös.Ool rait kiitoksia. Putkilot tilattu![]()
Oli mennyt ihan huti tämä viesti. 350milliset rosteriset, vaikka mieli teki titaanisia tilata.. Raha se oli mikä tänkin ratkasi. On irroitettavat killerit "rata-ajoa" varten eli otin ne heti ensikokeilun jälkeen veksMoi,
Tilasitko 350 vai 450 milliset? Rosteri/titaani? Tuliko noiden mukana irroitettavat noisekillerit?
Miten paljon kovemmat äänet vakiovaimentimiin verrattuna noissa suunnilleen on?
Itse ajattelin myös tilata tuolta.
Bläkkäriin tilasin 2x 450mm rosterit, hiukan alle 250 euroa toimituskuluineen.Hyvä video Ksalmi ,ja todella siistit äänet, ei noilla äänillä pitäis sinivuokotkaan lakastua tienvarsillapaljon noille nyt tuli kokonaishintaa suomeen.![]()
![]()
Jokos on Jaskax putket asennettu?Kuten myös.Ool rait kiitoksia. Putkilot tilattu![]()
![]()
Jokos on Jaskax putket asennettu?Kuten myös.Ool rait kiitoksia. Putkilot tilattu![]()
Meikäläisen hormit seikkailee pariisissa. Joutuu ajella pääsiäisen vanhoilla putkilla.![]()
![]()
Mar 31 2010 9:43 PM At local FedEx facility PARIS FR
Mar 31 2010 9:18 PM Arrived at FedEx location PARIS FR
Mar 31 2010 7:19 PM In transit STANSTED GB
Mar 31 2010 7:07 PM In transit STANSTED GB
Mar 30 2010 5:17 PM Left FedEx origin facility STOKE ON TRENT GB
Mar 30 2010 4:51 PM Picked up STOKE ON TRENT GB
Mar 29 2010 7:12 AM Shipment information sent to FedEx
Joo mulle toi lähettipoikaJebulis, piti toi 7. päivä kutinsa. Tänään lähettityttö toi putket![]()
![]()