• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Delvacit R1:een

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja motusalem
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
En ole vielä vuosienkaan kehuskelujen jälkeen uskaltanut kaataa pyörääni caterpillarin öljyä. Laittaisko joku kokemuksen rytkösestä delvacin ympärillä ja ohje, että mitä Delvaccia kannatta ostaa - näkyy olevan montaa eri plaatua?
Kiitos...joo tiedä että täällä on jo topic, mut vastatkaa kiitos tähän.
Kannattaiskos harkita tota mopon myyntiä pois, jos on pakko ruveta lutraamaan delvacilla..
033102bebe_1_prv.gif

En ole vielä vuosienkaan kehuskelujen jälkeen uskaltanut kaataa pyörääni caterpillarin öljyä. Laittaisko joku kokemuksen rytkösestä delvacin ympärillä ja ohje, että mitä Delvaccia kannatta ostaa - näkyy olevan montaa eri plaatua?
Kannattaiskos harkita tota mopon myyntiä pois, jos on pakko ruveta lutraamaan delvacilla..
033102bebe_1_prv.gif
Miksi?

033102bebe_1_prv.gif
Miksi?
No kun Delvac ei ole "Tecnosynteettistä", eikä siinä ole "tri zone protection" -lisäaineistusta...

Sekä kuorma-auton kuva, yhdistettynä API-SL:ään on myrkkyä nopeille laakereille..

JASO-MA melkein unohtui...  
tounge.gif

Eli mopo joutaa myyntiin, koska ollaan eksytty näinkin kauas asian ytimestä...

hauskaa lätinää aiheesta
--> johtopäätös: en laita Delvacceja Rytköseeni ja toinen vielä oudompi johtopäätös: Delvacin suosio perustuu vain/pääasiassa alhaiseen hintaan...öljyt on niin pieni menoerä mopoilussa, että mulle on ainakin öljyn hinta yksi ja sama. Luulin D:ssa olevan jotakin muuta taikaa.

Kiitokset osallistuneille
tounge.gif

hauskaa lätinää aiheesta
--> johtopäätös: en laita Delvacceja Rytköseeni ja toinen vielä oudompi johtopäätös: Delvacin suosio perustuu vain/pääasiassa alhaiseen hintaan...öljyt on niin pieni menoerä mopoilussa, että mulle on ainakin öljyn hinta yksi ja sama. Luulin D:ssa olevan jotakin muuta taikaa.

Kiitokset osallistuneille
tounge.gif
Itse ostin oman pönikkäni puhtaasta mielenkiinnosta jonka herätti mobil delvac-viestiketju. Voiko se olla yhtä toimivaa tai peräti paremmin toimivaa mitä mopokuvaöljyt. Toistaiseksi en ole huomannut moitteita.
Jos joku saa minulle selvitettyä (ei mutu-"tietoa") miksi mopon kuvalla varustettu öljy on parempaa niin ostetaan sitten seuraavaksi. Olen ajanut edelliset 5 kesää semmoisilla

Back