Desmosedicin äänet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja maddog
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Start ja straight oli hienon kuulosia... Tuo warmup kuulosti lähinnä mun ruohonleikkurilta.
tounge.gif

Straight kuulosti kyllä karvoja nostattavan hyvältä.Meni varmaan pitkälti yli kuuttakymppiä äänityspaikan ohi..
biggrin.gif

Eikös nuo kaikki veeneloset v-maxista lähtien kuulosta vähän samalta kuin Saab 96? Ja Subarut sun muut boxerit kuplavolkkarilta?
biggrin.gif

Eipä mitään suuria kickesjä tullut. Ei vedä vertoja vertikaali twinille.
Ei mua kauheesti ainakaan ER5:n soundit säväytä  
tounge.gif
Eipä se olekaan vertikaalitwini.
Joo, voihan sitä sanoa nimellä "parallel twin", kerrotko miten eroaa niin hirveesti vertikaalitwinistä? Vertical tai parallel, nimi ei ota kantaa syttyjärjestykseen
wink.gif

tounge.gif
Joo, voihan sitä sanoa nimellä "parallel twin", kerrotko miten eroaa niin hirveesti vertikaalitwinistä? Vertical tai parallel, nimi ei ota kantaa syttyjärjestykseen  
wink.gif
Vertikaalitwini on sellainen jossa on 360 asteinen akseli ja männät kulkee samaan aikaan ylös ja alas. Britit sitä suosivat aikoinaan paljonkin ja omassa jytäjammusta sellainen löytyy.
Muutkin japsit tekivät twinejä, mutta ne suosivat 180 asteista kampuraa eli männät menee eri tahti ylös ja alas. Silloin kun toinen on ylhäällä niin toinen hakee alhaalta vauhtia, kun 360 kampuralla molemmat menee samaan aikaan ylös ja alas.
Tärinät ja värinätkin on silloin kohdallaan
biggrin.gif

Kunpa osaisin laittaa ääninäytteen, mutta kun en osaa.

tounge.gif
wink.gif
Vertikaalitwini on sellainen jossa on 360 asteinen akseli ja männät kulkee samaan aikaan ylös ja alas. Britit sitä suosivat aikoinaan paljonkin ja omassa jytäjammusta sellainen löytyy.
Muutkin japsit tekivät twinejä, mutta ne suosivat 180 asteista kampuraa eli männät menee eri tahti ylös ja alas. Silloin kun toinen on ylhäällä niin toinen hakee alhaalta vauhtia, kun 360 kampuralla molemmat menee samaan aikaan ylös ja alas.
Tärinät ja värinätkin on silloin kohdallaan  
biggrin.gif

Kunpa osaisin laittaa ääninäytteen, mutta kun en osaa.
Kyllä niitä on kampurasta huolimatta kutsuttu nimellä vertical tai parallel, elikäs nimi tulee pyttyjen asettelusta..

Kieltämättä jossain vanhoissa Briteissä on ihan hyvät äänet, mutta ER5:ssä ei
tounge.gif

Kuten terä1krr jo ilmoitti niin nyt joku hillopäällikkö ostamaan itelleen ratapyörä niin mekin päästään kuulemaan Desmosedici ahvenistolla...

Kunhan se nyt sieltä ensin tulis edes. Itse olen sitä mieltä, että Ducati sais keskittyä twinien poraamiseen isommaksi.
062802jumpie_prv.gif

Ei tuolla sarjatwinin äänellä Yamahan TRX:n ääntä haettu?
Lueskelin, että siinä 270 asteen kampi, perhanan tyyylikäs peli, tosin aika harvinainen.

Niin heti perään pitää lisätä, että taitaa olla samalla yksi räikeimmistä Japanilaisten teettämistä Ducatikopioista.

Back