Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei mua kauheesti ainakaan ER5:n soundit säväytäEipä mitään suuria kickesjä tullut. Ei vedä vertoja vertikaali twinille.
Eipä se olekaan vertikaalitwini.Ei mua kauheesti ainakaan ER5:n soundit säväytäEipä mitään suuria kickesjä tullut. Ei vedä vertoja vertikaali twinille.![]()
Joo, voihan sitä sanoa nimellä "parallel twin", kerrotko miten eroaa niin hirveesti vertikaalitwinistä? Vertical tai parallel, nimi ei ota kantaa syttyjärjestykseenEipä se olekaan vertikaalitwini.Ei mua kauheesti ainakaan ER5:n soundit säväytäEipä mitään suuria kickesjä tullut. Ei vedä vertoja vertikaali twinille.![]()
Vertikaalitwini on sellainen jossa on 360 asteinen akseli ja männät kulkee samaan aikaan ylös ja alas. Britit sitä suosivat aikoinaan paljonkin ja omassa jytäjammusta sellainen löytyy.Joo, voihan sitä sanoa nimellä "parallel twin", kerrotko miten eroaa niin hirveesti vertikaalitwinistä? Vertical tai parallel, nimi ei ota kantaa syttyjärjestykseenEipä se olekaan vertikaalitwini.Ei mua kauheesti ainakaan ER5:n soundit säväytäEipä mitään suuria kickesjä tullut. Ei vedä vertoja vertikaali twinille.![]()
![]()
Kyllä niitä on kampurasta huolimatta kutsuttu nimellä vertical tai parallel, elikäs nimi tulee pyttyjen asettelusta..Vertikaalitwini on sellainen jossa on 360 asteinen akseli ja männät kulkee samaan aikaan ylös ja alas. Britit sitä suosivat aikoinaan paljonkin ja omassa jytäjammusta sellainen löytyy.Joo, voihan sitä sanoa nimellä "parallel twin", kerrotko miten eroaa niin hirveesti vertikaalitwinistä? Vertical tai parallel, nimi ei ota kantaa syttyjärjestykseenEipä se olekaan vertikaalitwini.Ei mua kauheesti ainakaan ER5:n soundit säväytäEipä mitään suuria kickesjä tullut. Ei vedä vertoja vertikaali twinille.![]()
![]()
Muutkin japsit tekivät twinejä, mutta ne suosivat 180 asteista kampuraa eli männät menee eri tahti ylös ja alas. Silloin kun toinen on ylhäällä niin toinen hakee alhaalta vauhtia, kun 360 kampuralla molemmat menee samaan aikaan ylös ja alas.
Tärinät ja värinätkin on silloin kohdallaan![]()
Kunpa osaisin laittaa ääninäytteen, mutta kun en osaa.
Kiitos vinkistä..Kuten terä1krr jo ilmoitti niin nyt joku hillopäällikkö ostamaan itelleen ratapyörä niin mekin päästään kuulemaan Desmosedici ahvenistolla...