• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

desmoworld

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jake82
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Jake82

New member
Eli millä tavalla olette tilailleet tavaraa tuolta?Lähinnä maksutapa?Itelläni ei luottokorttia, joten ainoaksi vaihtoehdoksi jää ilmeisesti paypal?Chris ilmoitti, että lähetä rahat+toimitusosoite sähköpostilla .Lisätäänkö tuohonkin yhteyteen vielä tilaamat varaosat tms?...jos joku haluais valoittaa
smile_org.gif

Ja ilmeisesti tuo moneybookers on se jonka kautta raha siirtyy...

Desmoworldista käsittääkseni uskaltaa tilata ihan maksamalla heidän tililleen IBAN/SWIFT koodeilla tilauksen+rahdin hinnan ja sitten vaan odottelemaan, että paketti saapuu.

Itse olen ainakin näin toiminut ja aina on osat saapuneet saksanmaalta.

En ota kuitenkaan vastuuta, mutta melko turvallistahan tuo.

Pyydä proforma invoice / rechnung sähköpostilla ja pyydä siihen mukaan heidän IBAN tilinumero ja ilmoita heille toimitusosoite... sitten vaan verkkopankista tilisiirto ja parin viikon päästä sinulla on osat kotona.
smile_org.gif

Desmoworldista käsittääkseni uskaltaa tilata ihan maksamalla heidän tililleen IBAN/SWIFT koodeilla tilauksen+rahdin hinnan ja sitten vaan odottelemaan, että paketti saapuu.

Pyydä proforma invoice / rechnung sähköpostilla ja pyydä siihen mukaan heidän IBAN tilinumero ja ilmoita heille toimitusosoite... sitten vaan verkkopankista tilisiirto ja parin viikon päästä sinulla on osat kotona.
smile_org.gif
Jep, kummastuttaa vaan kun sain vastauksen että lähetä rahat+osoite paypal@desmoworld.de, ei ollut mitään IBAN numeroa..Voi olla että tämäkin on liian helppoa tajutakseen
biggrin.gif

niin siis se pyytää paypal maksua tuolle paypal@... osoitteelle. Jos sulla ei sitä ole (kun ei sulla ole luottokorttiakaan?) niin pyydä tosiaan IBAN/SWIFT numerot ja maksat verkkopankissa. Näin minä tein viime viikolla
tounge.gif
tällä viikolla on sitten tavarat täällä (toivottavasti)

Itse maksoin myös pankkisiirrolla ja tavarat saapuivat sitten jonkin ajan kuluttua. Nythän niillä kamoilla ei enään olekaan niin kiire vai vieläkö on pyörä ajossa?

Itse maksoin myös pankkisiirrolla ja tavarat saapuivat sitten jonkin ajan kuluttua. Nythän niillä kamoilla ei enään olekaan niin kiire vai vieläkö on pyörä ajossa?
Jep, eli sain tuon tilinumeron nytten..No varsinaisesti en ole vielä pistänyt pyörää talviteloille uuden vakuutuksen myötä, mutta eipä näillä ilmoilla paljon huvita ajella..Onpahan syysilloiksi vähän tekemistä, kohtahan on jo kevät

smile_org.gif

Olen myös käyttänyt IBAN/SWIFT, ja tavarat on tullut postissa. Ainoa ongelma, jos nyt on ongelma, on että toi Chris ei aina ymmärrä kaikki englanninkieliset sanat...

Tänään tuli paketti desmoworld:stä. 749R:n kytkinlevyt, alumiinia. :-D

sanoisinko aika halvat, 149 eur, OEM Ducati. ( 19020121A )

Mikäs se on oikea toimitusmuoto, kun sieltä lopusta sitä valitaan?
Ei taivu saksa ja ja toi käännöskone ei tajua mitään.
sad_orig.gif

en nyt muista mitä vaihtoehtoja siellä on, mutta valitsin sen, jossa hinta oli 9 eur, koska webbisivuilla sanotaan että toimituskulut eurooppan (EU) on 9 eur. No, ei mennut kauaakaan kun Sabine sieltä korjasi että toimituskulut suomeen on 17 eur... en alkanut valittamaan..

eli, jos valitset väärin, ne kyllä korjaa. ;-)

en nyt muista mitä vaihtoehtoja siellä on, mutta valitsin sen, jossa hinta oli 9 eur, koska webbisivuilla sanotaan että toimituskulut eurooppan (EU) on 9 eur. No, ei mennut kauaakaan kun Sabine sieltä korjasi että toimituskulut suomeen on 17 eur... en alkanut valittamaan..

eli, jos valitset väärin, ne kyllä korjaa. ;-)
Kannattaa tarkistaa tallainen hinnanero, silla kaikille ei ole selvaa, etta Suomi kuuluu EUhun, eli voi olla, etta tama 17 euroa on EUn ulkopuolinen Euroopan maa. Taalla briteissa joutuu vahanvalia muistuttamaan porukkaa siita.

En nyt viitsi aloittaa uutta aihetta. Eli olisiko kelnelläkää tietoa mistä voisi saada noita lämmönkestäviä tarroja pakoputkiin, esim termignoni/ducati performance?Löytyyköhän esim Hailacilta?

En nyt viitsi aloittaa uutta aihetta. Eli olisiko kelnelläkää tietoa mistä voisi saada noita lämmönkestäviä tarroja pakoputkiin, esim termignoni/ducati performance?Löytyyköhän esim Hailacilta?
Kyllä ainakin Termignoni-tarraa saa ihan Ducati-varaosana, sellainen kun uusittiin tuttavan äänenvaimentimeen kaatumiskorjauksen yhteydessä.

Kyllä ainakin Termignoni-tarraa saa ihan Ducati-varaosana, sellainen kun uusittiin tuttavan äänenvaimentimeen kaatumiskorjauksen yhteydessä.
Ok, kiitokset paljon.Ilmeisesti Klaukkalan pojilta sitten saa ainakin.
thumbs-up.gif

Tilailin juuri tavaraa Desmoworldistä ja ilmoittivat tilausvahvistuksen jälkeen Joululahjasta. Tilauksen arvo oli pudonnut 183,50 EUR -> 166,85 EUR
062802jumpie_prv.gif

Paketissa tulee (yllätys, yllätys) mm. kytkinlevyt.

Hi!
Tilasin s2r 1000:een koko putkiston ymymymym. Maksoin tilisiirrolla netissä. Oli iban numero mukana. Kamat tuli alle viikon. Desmoworld ihan OK! Kävin kesällä saksan turneella myös paikan päällä kyseisessä liikkeessä Nurnbergissä.

Näyttää desmoworldissä olevan joulumeininki, 10% alennusta pukkaa lähes kaikesta tavarasta.

/edit: ainiin, kaikkihan varmaan tietää/muistaa että vuodenvaihteessa Saksan ALV nousee 16% -> 19%, eli kannattaa tilailla tämänvuoden puolella :-D

Back