Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
mahdollisesti olisi tuollainen projekti tarjolla... onko noita suomessa kuinkakin vähän ? MITÄÄN papareita ei ole toistaiseksi löytynyt joten onko mitään toivetta leimata ajoon ?
tutulla on ruåttin tekele, 200cc koneella. osat tuntuu olevan aika lujassa, mutta jotain löytyy kyllä, lähinnä saksasta. tuota konetta on käytetty aika monessa pyörässä, joten siitä voi olla apua. 10-vuoden todistuksella varmaan saa kilpiin ja jostain voisi löytyä kantakorttikin, jos tiedät läänin, missä se on ollut.
-eeko
Kyllä noita muutama Suomesta löytyy. Esim jepjepin sivuilla on asiakkaiden myynti-ilmoituksissa tuollainen.
Ja minulla on Porissa samanlainen -59 ja toinen -57 aihio.
Olen harkinnut luopumista omistani. Viisysi on rekisteröinti kunnossa (ollut aikanaan vuosikausia minulla rekisterissä) ja toiseenkin on paperit.
toistaiseksi pyörä vaikuttaa vain pahvilaatikoissa paperityöt perikunnan kanssa edelleen kesken. tuo 10v. todistus oli hyvä vinkki pitää tuunata se kaupanteon yhteydessä. on nimittäin valokuvia edelliseltä omistajalta noin 10 vuoden takaa ennen kuin masiinan kunnostus on aloitettu
no niin nyt on paperityöt tehty eli "olympia-DKW" on omistuksessa perikunnalta tosin ei löytynyt mitään papereita joten taustat on hukassa ja AKE:lta ei myöskään löytynyt runkonumerolla mitään. tästä tulee jännää..