Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep, mikähän MRA malli sulla oli siinä Trumpassa, liekö se race versio , vai joku muu. Stormin sivuillahan nöita näkyy olevan. Olen 182 cm lyhyt ihminen. Ei ole noista muovipyöristä oikein kokemusta, vielä. Enempi painottuu lätty, pannu ja bonne akselille.Mulla oli 04:ssa sellainen, muistaakseni MRA, voin suositella.
Sellainen Trumpan oma touring pleksi jäi varastoon, samoin kuin vakiosatula. Saa hakea jos kiinnostaa...
Näyttäisi olevan se race malli, noin kuvan perusteella. PS lähetin yv.Stormiltahan se munkin oma oli, se oli tälläinen:
Vieläkö sulla on se pleksi ja satula vai joko on lähteny kiertoon. P.050-5119164Mulla oli 04:ssa sellainen, muistaakseni MRA, voin suositella.
Sellainen Trumpan oma touring pleksi jäi varastoon, samoin kuin vakiosatula. Saa hakea jos kiinnostaa...
Sorry, kyl noi meni jo reilu vuosi sitten, ilmaiseksi kun tarjoaa, niin kauppa käy yleensä hyvinVieläkö sulla on se pleksi ja satula vai joko on lähteny kiertoon. P.050-5119164Mulla oli 04:ssa sellainen, muistaakseni MRA, voin suositella.