Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
hyvin keulii ja kilahtaa pitkää siivua vetäessä, jossei tee pikku modauksia yläkerran voiteluun...mites se keulii??![]()
![]()
![]()
Ai kilahtaa vai? Kuinka pitkä on pitkä siivu?hyvin keulii ja kilahtaa pitkää siivua vetäessä, jossei tee pikku modauksia yläkerran voiteluun...mites se keulii??![]()
![]()
![]()
jaa, en tiiä mikä on pitkä siivu. 600 tohtorit ainakin kärsii noista nokan voiteluongelmista. käsittääkseni näin on myös uudemmissa. ei ne välittömästi hajoa vaan ajan mittaan...Ai kilahtaa vai? Kuinka pitkä on pitkä siivu?hyvin keulii ja kilahtaa pitkää siivua vetäessä, jossei tee pikku modauksia yläkerran voiteluun...mites se keulii??![]()
![]()
![]()
Mulla on -00 tohtori, joka on siis tuota uudempaa, pari hepoa tehottomampaa mallia. Pisimmät siivut muutaman kilometrin ja yleensäkin eturengas viettää ilmassa varmaan ennemmin prosenteissa kuin promilleissa laskettavan osuuden ajasta, eikä kilahtamisen merkkejä vieläkään näy... kai mä sit vaan en osaa vetää pitkiä siivuja![]()
Kandee muistaa, että noi 600 darrat on n. 20v wanhoja ja kukaanhan ei tiedä miten on öljyjä vaihdeltu ym. Noi ilma/öljy koneet tuhoo aika nopeesti öljyt.jaa, en tiiä mikä on pitkä siivu. 600 tohtorit ainakin kärsii noista nokan voiteluongelmista. käsittääkseni näin on myös uudemmissa. ei ne välittömästi hajoa vaan ajan mittaan...Ai kilahtaa vai? Kuinka pitkä on pitkä siivu?hyvin keulii ja kilahtaa pitkää siivua vetäessä, jossei tee pikku modauksia yläkerran voiteluun...mites se keulii??![]()
![]()
![]()
Mulla on -00 tohtori, joka on siis tuota uudempaa, pari hepoa tehottomampaa mallia. Pisimmät siivut muutaman kilometrin ja yleensäkin eturengas viettää ilmassa varmaan ennemmin prosenteissa kuin promilleissa laskettavan osuuden ajasta, eikä kilahtamisen merkkejä vieläkään näy... kai mä sit vaan en osaa vetää pitkiä siivuja![]()
![]()
Henk. koht. Madiksen ajoa jonkun vuoden katsoneena vois melkein todeta ,että ajaa melkein useammin yhdellä kuin kahdella renkaalla..jaa, en tiiä mikä on pitkä siivu. 600 tohtorit ainakin kärsii noista nokan voiteluongelmista. käsittääkseni näin on myös uudemmissa. ei ne välittömästi hajoa vaan ajan mittaan...Ai kilahtaa vai? Kuinka pitkä on pitkä siivu?hyvin keulii ja kilahtaa pitkää siivua vetäessä, jossei tee pikku modauksia yläkerran voiteluun...mites se keulii??![]()
![]()
![]()
![]()
Sen uskon kyllä, että noi vanhemmat tohtorit on voiteluongelmaisia. eilen rupesin nimittäin muistelemaan, että entisen työkaverin Savage (jossa siis on käsittääkseni aika tarkalleen sama kone kuin vanhemmissa tohtoreissa) leipo yläkertansa juuri puutteellisen voitelun takia. Venttiilinnostajat sieltä lähti kulumaan ja nokka sitten toki myös.jaa, en tiiä mikä on pitkä siivu. 600 tohtorit ainakin kärsii noista nokan voiteluongelmista. käsittääkseni näin on myös uudemmissa. ei ne välittömästi hajoa vaan ajan mittaan...Ai kilahtaa vai? Kuinka pitkä on pitkä siivu?hyvin keulii ja kilahtaa pitkää siivua vetäessä, jossei tee pikku modauksia yläkerran voiteluun...mites se keulii??![]()
![]()
![]()
![]()
voi olla että on paranneltu noihin uudempiin tohtoreihin. jotenkin mulla on sellanen muistikuva, että noita 650 dr:iä ois kanssa kilahdellu, samasta syystä. voipi olla että muistan väärinkin...Sen uskon kyllä, että noi vanhemmat tohtorit on voiteluongelmaisia. eilen rupesin nimittäin muistelemaan, että entisen työkaverin Savage (jossa siis on käsittääkseni aika tarkalleen sama kone kuin vanhemmissa tohtoreissa) leipo yläkertansa juuri puutteellisen voitelun takia. Venttiilinnostajat sieltä lähti kulumaan ja nokka sitten toki myös.
Mutta noissa uudemmissa tuskin mitään voiteluongelmia on, sen verran on tullu ajeltua yhdellä renkaalla, että kyllä toi ois aivan varmasti jo kilahtanu, jos keulimisesta kilahtais. Tai no, jos tankillisen (~200km) vetää putkeen keula pystyssä niin voihan se olla...