M
motomata
Guest
voi veljet mikä konepyörä tahtooo tommosen talliin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lisäksi poistuvat kilot ovat mahdollisimman keskellä ja alhaalla, joten käytännössä luvassa taitaa olla ainoastaan plasebo-vaikutusta (paitsi lompakkoon).Kilot on ainakin kalliita.
2 kg painosta pois kokorännillä ja hintaa yli 5 k£. Ei kiusaa köyhää.
Kertakäyttötekniikkaa? WTF?Tekniikka on hienoa joo. Mutta mitä ei paljoa ole korostettu, täysin kertakäyttötekniikkaa. pieni lippa ja vehje on lunastuksessa. rataharrastajalle jolla ei nyt ihan oo sponssit kunnossa ja rekanperällä uusia vehkeitä paketista otettavana, hieman kunnianhimoinen ylläpidettävä. No, pienihän tuo haitake on vaan.
Kirjahyllypyörä, on se niin kaunis teknisesti.
Keveys ja rungon osien integrointi täydellinen integrointi koneeseen on niinku sanottu hieno oivallus. Ja pyörässä kyllä silmä lepää niin sisäisessä kuin ulkoisessa kauneudessa.Kertakäyttötekniikkaa? WTF?Tekniikka on hienoa joo. Mutta mitä ei paljoa ole korostettu, täysin kertakäyttötekniikkaa. pieni lippa ja vehje on lunastuksessa. rataharrastajalle jolla ei nyt ihan oo sponssit kunnossa ja rekanperällä uusia vehkeitä paketista otettavana, hieman kunnianhimoinen ylläpidettävä. No, pienihän tuo haitake on vaan.
Kirjahyllypyörä, on se niin kaunis teknisesti.
![]()
Diibadaabadii..
Kuvien perusteella näytti aivan muulta kuin kauniiltaSentäs joku muukin ajattelee samoin.Aika ruma keula ja itse en tykkää tuosta nykymuodin lyhyestä perästä.
Yllättävän kevyen ovat siitä saaneet, 10kg japseja kevyempi vaikka 1-puoleinen takahaarukka on raskaampi ja motti 200cc tonnikyykkyjä isompi.. Saas nähdä kun pyörälehdet saavat tuon vaakaan mikä on todellisuus![]()
Näinköhän saisi yhtä ylistäviä kehuja ulkonäöstä jos merkki olisikin Hyosung tm.![]()
Eikös noilla hipo-osilla ole jotain tekemistä myös painon kanssa, vanteet jne. kun verrataan perus japsiin ?
Mä olen jonkin verran samaa mieltä. Kuvissa tuosta on onnistuttu tekemään jotenkin oudon näköinen, kun kolmiulotteisuus puuttuu. Autoista on paljon helpompi saada hyviä kuvia amatöörinkin.Kuvien perusteella näytti aivan muulta kuin kauniiltaSentäs joku muukin ajattelee samoin.Aika ruma keula ja itse en tykkää tuosta nykymuodin lyhyestä perästä.
Yllättävän kevyen ovat siitä saaneet, 10kg japseja kevyempi vaikka 1-puoleinen takahaarukka on raskaampi ja motti 200cc tonnikyykkyjä isompi.. Saas nähdä kun pyörälehdet saavat tuon vaakaan mikä on todellisuus![]()
Näinköhän saisi yhtä ylistäviä kehuja ulkonäöstä jos merkki olisikin Hyosung tm.![]()
Eikös noilla hipo-osilla ole jotain tekemistä myös painon kanssa, vanteet jne. kun verrataan perus japsiin ?Tosin kuvan perusteella ei voi vielä tuomita![]()
![]()
Hyvä pointti tuo Hyosung btw
Samaa mieltä, luonnolliselta näyttävän kuvan ottaminen on taitolaji. Ja etenkin näyttelyssä joutuu käyttämään lähes laajakulmaa, pitäisi päästä ottamaan kuvia vähän kauempaa.Mä olen jonkin verran samaa mieltä. Kuvissa tuosta on onnistuttu tekemään jotenkin oudon näköinen, kun kolmiulotteisuus puuttuu. Autoista on paljon helpompi saada hyviä kuvia amatöörinkin.Kuvien perusteella näytti aivan muulta kuin kauniiltaSentäs joku muukin ajattelee samoin.Aika ruma keula ja itse en tykkää tuosta nykymuodin lyhyestä perästä.
Eikös noilla hipo-osilla ole jotain tekemistä myös painon kanssa, vanteet jne. kun verrataan perus japsiin ?Tosin kuvan perusteella ei voi vielä tuomita![]()
![]()
Hyvä pointti tuo Hyosung btw
Luonnossa Panigale sensijaan oli todella vetävän näköinen laite.
Jeps. Että perusmallissa abseilla jäisi 12000e Autoverolle!!! Mielenkiintoista nähdä paljonko se autovero siinä sitten onkaan, ei kuitenkaan varmaan edes lähelle 12000e. Satavarmaa on ettei noita vajaan neljänkympin pyöriä hirveesti tule täällä pyörimään. Sillä saa lähes kaksi perus japsikyykkyä. Olkoonkin että ne on 2x huonompiaEi saata ihan jokapäivä tulla noita vastaan noilla hinnoilla![]()
Englannista Motorapidolta tämän hetken kurssilla:
Prices
1199 Panigale : £14,995 = 17 337€
1199 Panigale with ABS : £15,750 = 18 210€
1199 S Panigale : £19,750 = 22 835€
1199 S Panigale Tricolore Special Edition : £23,495 = 27 169€