• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ducati 1199 Panigale

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja contest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sven ja Göran ovat näköjään mellanölpäissään laittaneet sen väärään päähän iskaria. Vai pitääkö pikemminkin syyttää limoncelloissaan Panin takajousituksen suunnitelleita Luigia ja Giuseppea?
 
Ilmeisesti olet koska tuossa kuvassa kovinkin selkeesti sen näkee.

Kappas vaan, ei ihme, että nuo Ö:n tuotteet maksaa kun ihan turhia kierteitäkin koneistettu tuonne. :D Tosin jotain omituistahan tuotteessa on pakko olla jos se on tekemisissä italialaisen insinöörin kanssa.

Edit. Ja tän lainauksen piti olla PoS:n viestistä...tänään ei näköjään suju.
 
K-techin keltaista pääsiäistä. Panigalen Sachs takaa vaihtui Öhlinsin ttx:ään ja keula Öhlinssiin, DDS K-techin sisustoilla. Samalla muutama hiilikuitu läkkyrä kiinni, P8 Sprintin ilmansuodatin ja Rizoman jalkatapit. Taas on pari tekosyytä vähemmän kesän rataharjoitteluun. Kiitokset Motovillelle asiantuntevasta palvelusta.


katso liitettä 9570

katso liitettä 9572

katso liitettä 9573

Huh huh kyllähän kiiltelöö koko fillari. Ei ihan halpa päivitys mutta varmaankin tarpeellinen :thumbup:
 
Tälläinen tuli vastaan tuolla netin syövereissä
PLEASE CHECK YOU TOP SHOCKER BOLT THIS HAS JUST SNAPPED ON MY MATES 1199 DOING 70 MPH AND JUST WENT LUCKY TO STAY ON IT
12931180_1096066570456365_835659791529343702_n.jpg

12963495_1096066620456360_2278187092815480937_n.jpg
 
Saman huomasin itsekkin, ainut mitä jäin miettimään että mikä tuon on katkaissut, liian kireällä vai löystynyt jolloin päässyt iskari liikkumaan vai pultin valmistusvika?
 
Saman huomasin itsekkin, ainut mitä jäin miettimään että mikä tuon on katkaissut, liian kireällä vai löystynyt jolloin päässyt iskari liikkumaan vai pultin valmistusvika?

Todennäköisesti ollut löysällä, koska tuossa kohtaahan pintojen välisen kitkan pitäisi kantaa leikkauskuorma. Vähän löysä pultti niin pinnat pääsee liukumaan ja väsyttävä leikkauskuorma tulee pultille ja lopputulos kuvan kaltainen. Toki pultissakin voi olla vikaa jos on joku spessupultti eikä bulkkikamaa tohon paikkaan.

Edit. Myös tuo pinta on sen näköinen, että osat päässeet liikkumaan toisiaan vasten.
 
Joko Panikaalen sähkövammoohin on väki päässy tutustumahan?Tuos on seuraavalla verolla 30.000km korkkaava lulla,ja sillon vähä tehty niihin tuttavuutta.Ei ny mitä ramaattista.Toissa kesänä halavaantu ku olis pitäny matkahan lähtiä ja lulla ei löytäny takajarruansa.Meinas nottei sieloo apsia tai jotain eikä tartannu.Penkin alta liittimestä löyty kontaktivika ja sillä hoitu.Viime kesänä vilikku alakoo tökkiä,takuuremppa kuulemma niihin.Ja ny suvena se hukkas vaihtehensa,ei löyrä mikä pykälä pesäs.Antaa tartata kytkin pohojas ja joinki ku saa pari kilometriä ajeltua niin alakaa lulla muistamahan mihinä ne pykälät on ja voi pelata koko päivänki.No,nuo hoituu kohta rempas pois.
 
Eikös Raaserilla ollut ton vaihdeanturin kanssa vähän probleemaa? Googlettamalla "panigale gear sensor" löytyy jonkun verran keskustelua aiheesta.

Mulla on 15tkm taulussa ilman sähkövikoja eikä mitään suurempaa muutakaan ole ilmaantunu. Öljynvaihdon yhteydessä metallipaskaa propun magneetissa (näkyy olevan muillakin) ja tässä hiljattain pari kertaa sammui kylmäkäynnistyksen jälkeen, siinäpä ne riesat tähän saakka *kop*kop*.

PS. Hain hätäpäissäni mätinetistä Ferodon ST palat taakse kun oli päässyt kulutuspinta katoamaan vallan toiselta puolen. Ne palat ei sinne sovi ainakaan -12 ABS mallissa vaikka listan mukaan yhteensopivat ovat. Joutu dremelöimään tapin reikää isommaksi. Vaan eipä nuo palat tunnu muutenkaan mitään pitävän edes takana.
 
Anturi oli ehjä, moskaa vaan sen ja moottorinkopan välissä.

Jarrupalat saa välillä esim Stormilta, mutta aina Carpimotolta parissa päivässä muutaman euron postihintaan.

Pyörä on niivv*tun hieno kuin vaan pyörä voi olla. Oikein ootan Euroopan reissua että pääsee taas ajamaan.
 
Anturi oli ehjä, moskaa vaan sen ja moottorinkopan välissä.

Jarrupalat saa välillä esim Stormilta, mutta aina Carpimotolta parissa päivässä muutaman euron postihintaan.

Pyörä on niivv*tun hieno kuin vaan pyörä voi olla. Oikein ootan Euroopan reissua että pääsee taas ajamaan.

Stormilta hain EBC:n perus sintterit eteen varastoon. Takapalat pitänee vaihtaa jossain vaiheessa toisiin mutta ei niillä nyt oo niin väliä.

Tähdellisenä kysymyksenä vielä tähän väliin kun ?ulkonäköä? kerran kehutaan (eikä yhtään turhaan) (E: no onhan se ihan ok ajaakin :) ) , että mitä rasvaa/paskaa ootte ketjuissanne pitäneet ku kaikki tuntuu lentävän tonne etupään keräimeen ja valuvan sitte kauniiksi kuorrukkeeksi änkkärin päälle. Palaa sitten niin helkkarin lujaanki viä kiinni.
 
Mulla on Motorexiä ja Motulia. Ei mitään huomattavaa sotkemista. Mutten mä sitä ny raivona tuuppaakaan. Ja pesen ketjut sillon tällön rasvanpoistoaineella sekä painepesurilla.
 
Mä luulin että Raaseri tekee kaiken raivolla - syö, paskoo ja nai nyt ainakin.
Motuli muutes pysyy hyvin ketjuis eikä enää oo änkkäri ja mopon perä kuras. Kiitti vinkistä!
 
Kinkkua syöty,päissään oltu ja ihimeellinen selevä olo,hassua(Ei kestä kauaa).Tais johtua ku yritin lukaasta MP Motorraarista 1199 Panikaaleen 50.000km testiä eikä saanu tolkkua ainakaa päissään.Oli se nipus pysyny ainaki tuohon asti,notta ei täs kannata ittekkää vielä panikoora.Olikohan vajaat 35.000km mittaris ku sen pari viikkua sitte Rukati Helsinkihin jätin.Notta jonku matkaa pystyys vielä lykkimähän.

Tuohon ny ei oo isoompia tarvinnu teherä.Takuuremppa vilikulle,kytkimen pääsylinteri,vaihretunnistin.Ja takajarrulevy ku Uskalin Janne oli sen kyrvähyttäny ku tuo o Hailakin koeajopyörä ja oli Teknarihin tehty vireo mihinä sillä keulitellahan ja muuta.(Olikohan Juutuupis teknari ducati tai jotaki mistä löytyy)

Perse on auki jo valamihiksi ens vuotta varte.Kävimmä jookaalemas ennen joulua Almeerian raran nurkis ja totesimma notta ny on ireaa mihinkä ens talaven joululahajarahat kannattaa sukulaasilta lymyttää.Raralla oli joku rittiläästen plutoona,jonka focused events oli hinannu sinne parilla rekalla.Tyyryymmä ajelemahan julikisia latuja pitki,kyllä se tuska sieläki helepotti.

Mutta kesällä pitää kyllä reenata,notta pystyys viiniäki lipittämähän,ku litran tetra kyläkaupas 0,62 E niin valtava säästö mitä enempi sielä juo.Tais kalijaaki saara 7 Euroo laatikko.Mutta näin.Olis kyllä huluppiaa sielä vähä joulun tienoos aikaansa tappaa ens vuonna.Jokku tutut humut kuulemma ajeloo sinne viimeesillä keliillä Valenssian kisoja kattomahan ja jättävät lullat sinne jemmahan ja hakoovat ku alakaa olla kelit kohoralla kotomaaski.

No,ny on tuo MP Mottorraari luettu,eiköhän tää taas pöhönän puolelle kohta kallistu.
 
Vielä se vanhaki lulla kiitää tuhannen ryydloikkaa. Löysimmä "kuivan kesän oravan"(Janne Huhtalan mielestä) puikkoohin ja meikälääsen akan vanhalla Panikaalella kiirettihin 303km/h Hallin kenttää pitki kaverin toimesta.Huhtalaanen veti 302km/h uurella V-4 Panikaalella.Molemmista oli peilit ja lumilapiota muistuttava kilipiteline riivitty pois.

Itte avasin ajokauren lykkäämällä akan pyörän autosta pihalle ja ajamalla kiitotien päähän ja nypääsemällä 270km/h.Ei huono alaku kesän ensimmääselle kaharelle kilometrille.Kolmas ja viimeenen veto oli 287km/h taas kerran koreteksit lepattaen ja peilit ja kilipi kii.

Lystiä on ollu ja niin pitääki.
 
Back
Ylös