Ääh, taasko se alkaa, vaikkei ajokausi ole vielä edes loppunut...
Toisinaan näitä Dee-ketjuja on aika turhauttava lukea, vaikka ne mielenkiintoisia ovatkin. Tuo 749 -aihe olisi kyllä ihan kiinnostava ja myös ne omaperskohtaiset kokemukset, mutta nytkin 5 ensimmäistä viestiä 15:sta pysyy jotenkuten asiassa, sen jälkeen mentiin taas metsään, tai melkeinpä ulkohuussin puolelle.
Itseä kiinnostais tietää moisen kapistuksen tuonti käytettynä ulkomailta, syntyneet kustannukset, tuunaukset ja niiden kustannukset jne. Tuohan olis kaiketi suht kiva lelu vaikka vain radalla, mutta Suomessa ja suomipyörät melko riettaasti hinnoiteltuja myös käytettyinä.
Juu, hieno peli on kertakaikkiaan. Tuntuu siltä kuin sitä voisi kallistaa vaakatasoon asti radalla
.
Olen parannellut omaani hiukkasen (749 Dark -04):
- Pakoputkisto, kevyt, titaania (noin 2500 €)
- Ohjausiskari
Bitubo Race (noin 400 €)
- Kiinnike (noin 100 € koska Darkin rungossa ei kiinnityspistettä)
- Takaiskari
Bitubo Race FXF11 (noin 1000 €)
- Keulakitti
Bitubo Race by Kaukonen Racing (noin 400 €)
- Säädettävä linkku 749S (ebaysta uutena 50 €, uusi luokkaa 350 €)
- Välityksiä Renthall alu (noin 150 € kettingin kanssa)
- Hiilariloksu taakse (noin 200 €)
- STM kytkimen työsylinteri (noin 200 €)
- Alu-kytkinkoppa (100 €)
- Haarukkasuojat, runkosuojat (100 €)
- 1-paikkainen kevyt lasikuituinen takakate (350 €)
jne jne... reippaat 5k menee äkkiä special-osiin.
Hyvä peli, Sachsin takaiskarin ja linkun vaihto parempiin tekee ihmeitä ajettavuudelle. Parantelen sitä lisää talven aikana, jahka ehdin syventymään. Laitetaan vaikka kevyempää osaa tilalle, hiilaria, titaania... ja kiinteät jalkatapit pitäisi laittaa... ja tietenkin talvella sitten huoltaa peli viimeisen päälle.