Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla taas korosti Hailacilla 15 minuuttia ja 2000 Euron omavastuuta. Ei oikein kai uskonu että olisin oikeasti ostamssa mitään. Ei ollu koeajopäivä.Hailacilta arkisin saanee pitemmäksi aikaa, mutta noilla koeajokiertueilla on varmaan rajattu aika?
Aikoinaan SS ostaessa ja koeajaessa ei tainnut olla muuta väliä kunhan ennen sulkemisaikaa palautti.
Ehkä se sitten riippuu myyjästä tai pärstäkertoimesta?Mulla taas korosti Hailacilla 15 minuuttia ja 2000 Euron omavastuuta. Ei oikein kai uskonu että olisin oikeasti ostamssa mitään. Ei ollu koeajopäivä.Hailacilta arkisin saanee pitemmäksi aikaa, mutta noilla koeajokiertueilla on varmaan rajattu aika?
Aikoinaan SS ostaessa ja koeajaessa ei tainnut olla muuta väliä kunhan ennen sulkemisaikaa palautti.
Osta pois, hieno peli. 3000km takanaOlisiko täällä yhtään 848:n omistajaa joka voisi antaa arviota pyörästä hieman pidemmältä aikaväliltä. Nuo testit kun ei juurikaan kerro mitään.. Kiinnostaisi kovasti kyseinen pyörä. Koe-ajoonkaan kun ei ole mahdollisuuksia juurikaan kun taitaa lähin paikka olla 450km päässä![]()
Yhtäpaljon kuin kusiaisen hirttämisessä ylipäätään. Eipä tuossa mielestäni juuri järkeä ole. Ducatin superbike sarjan tuntien tuo vaatii silloin tällöin runtua että mylly toimii ilman sammuiluja ja pätkimisiä.mitäs mieltä ootte jos ostais tuollasen 848, niin onko sitä mitään järkeä lähteä kuristamaan 25kw tehoihin? Vähä ois tarkotus kenties talven aikana saksasta tuommosta peliä hommata, en tiiä sit kannattaako laittaa 25kw..![]()
oikeastaan ajattelinkin vain laittaa sen papereihin 25kw ja ehkäpäs ajella sitten täysitehoisella, onkohan näissä muuta kuristusmahdollisuutta kuin kaasukahva?Yhtäpaljon kuin kusiaisen hirttämisessä ylipäätään. Eipä tuossa mielestäni juuri järkeä ole. Ducatin superbike sarjan tuntien tuo vaatii silloin tällöin runtua että mylly toimii ilman sammuiluja ja pätkimisiä.mitäs mieltä ootte jos ostais tuollasen 848, niin onko sitä mitään järkeä lähteä kuristamaan 25kw tehoihin? Vähä ois tarkotus kenties talven aikana saksasta tuommosta peliä hommata, en tiiä sit kannattaako laittaa 25kw..![]()
Jos Ducati on saatava niin monstro ja SS lienevät paljon fiksumpia projekteja kuristamiselle. Monstroon taitaa löytyä jopa valmiita kuripaketteja.
848 tuntuu olevan vielä vain täysitehoinen.oikeastaan ajattelinkin vain laittaa sen papereihin 25kw ja ehkäpäs ajella sitten täysitehoisella, onkohan näissä muuta kuristusmahdollisuutta kuin kaasukahva?Yhtäpaljon kuin kusiaisen hirttämisessä ylipäätään. Eipä tuossa mielestäni juuri järkeä ole. Ducatin superbike sarjan tuntien tuo vaatii silloin tällöin runtua että mylly toimii ilman sammuiluja ja pätkimisiä.mitäs mieltä ootte jos ostais tuollasen 848, niin onko sitä mitään järkeä lähteä kuristamaan 25kw tehoihin? Vähä ois tarkotus kenties talven aikana saksasta tuommosta peliä hommata, en tiiä sit kannattaako laittaa 25kw..![]()
Jos Ducati on saatava niin monstro ja SS lienevät paljon fiksumpia projekteja kuristamiselle. Monstroon taitaa löytyä jopa valmiita kuripaketteja.
Itsellä samanikäiset Sport ja 999.tulipas vielä mieleen semmonen kysymys, että jaksaako 848 tai 749 ajaa ollenkaan pitempiä matkoja? Onkos kellään kokemusta pitemmistä matkoista kyseisillä pyörillä.. Vähän oon veljeltä kuullu että on liian kyykky ettei jaksa ajaa, liekkö sitten kateutta![]()