Ducati 848

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8551
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tämmöistä infotaan motociclismo.it sivuilla.
Eli jonkin sortin latausongelmaa, johtuen kuumenemisesta. Onko kenelle vielä tullut eteen? Korjataan ilmeisesti lämpösuojalla tms tuon mukaan.
 
Kannattaisiko Ducati 848 hakeminen Saksasta? Mobile.de:stä kun katsoo niin siellä on asiallisia pyöriä hintaan n. 11000€ ja suomessa samanlainen 19000€. Tulisiko tuohon sitten liika veroa vai miten se menee? Todella vakavassa harkinnassa olisi saksasta tuommoisen alle 10000km ajetun -08 vuosimallia olevan Ducatin hakeminen. Polttelee niin helvetisti.. nyt vaan tarttis toisen työn niin sais taottua enemmän rahaa ja pyörä olisi lähempänä!
thumbs-up.gif


Eli jos joku tarvii työntekijää vaikka hanttihommiin niin viheltäkää ja katotaan asiaa
wink.gif
Omaa alaa olisi myynti..
 
Huomasitko sen uuden 848 2008:n? Hintaa näytti olevan samaa luokkaa kun käytetyillä, joten jos tuolle tielle lähtee, niin eikö ole sama ostaa uusi? ;)
 
Ilmeisesti tarkoitit sitä mikä on nettimotossa? Jos on mahdollisuus säästää vaikka saksasta tuomalla 3000€ niin tuon mieluummin sieltä. Ellei sitten joku vironpoika myy samaa pyörään suomeen rekisteröitynä 7000eurolla ja on "uskuda" tms


edit: jahas kun tarkemmin luin mitä kirjoitit niin tarkoitit ilmeisesti jotain pyörää saksanmaalla
smile_org.gif
Mutta tosiaan mieluummin semmoinen millä olisi ajettu se yli 6000km niin olisi kevyempi vero. Tai näin ainakin on annettu ymmärtää.
 
Ilmeisesti tarkoitit sitä mikä on nettimotossa? Jos on mahdollisuus säästää vaikka saksasta tuomalla 3000€ niin tuon mieluummin sieltä. Ellei sitten joku vironpoika myy samaa pyörään suomeen rekisteröitynä 7000eurolla ja on "uskuda" tms


edit: jahas kun tarkemmin luin mitä kirjoitit niin tarkoitit ilmeisesti jotain pyörää saksanmaalla  
smile_org.gif
Mutta tosiaan mieluummin semmoinen millä olisi ajettu se yli 6000km niin olisi kevyempi vero. Tai näin ainakin on annettu ymmärtää.
Jep, ajamaton 848 11999e ja tuosta pois Saksan alv. Tuohon päälle kotomaan ajoneuvovero, uuden ajoneuvon alv ja rekisterönti. Kyllä kait tuossa muutaman yksikön yhteisvaluuttaa säästäisi?
 
Ilmeisesti tarkoitit sitä mikä on nettimotossa? Jos on mahdollisuus säästää vaikka saksasta tuomalla 3000€ niin tuon mieluummin sieltä. Ellei sitten joku vironpoika myy samaa pyörään suomeen rekisteröitynä 7000eurolla ja on "uskuda" tms


edit: jahas kun tarkemmin luin mitä kirjoitit niin tarkoitit ilmeisesti jotain pyörää saksanmaalla  
smile_org.gif
Mutta tosiaan mieluummin semmoinen millä olisi ajettu se yli 6000km niin olisi kevyempi vero. Tai näin ainakin on annettu ymmärtää.
Jep, ajamaton 848 11999e ja tuosta pois Saksan alv. Tuohon päälle kotomaan ajoneuvovero, uuden ajoneuvon alv ja rekisterönti. Kyllä kait tuossa muutaman yksikön yhteisvaluuttaa säästäisi?
Tietäisiköhän Tulli jos kävelis sinne ja kysäsis että paljonko tulis. En mitenkään jaksaisi uskoa että veroa tulis se 8000e
 
Ilmeisesti tarkoitit sitä mikä on nettimotossa? Jos on mahdollisuus säästää vaikka saksasta tuomalla 3000€ niin tuon mieluummin sieltä. Ellei sitten joku vironpoika myy samaa pyörään suomeen rekisteröitynä 7000eurolla ja on "uskuda" tms


edit: jahas kun tarkemmin luin mitä kirjoitit niin tarkoitit ilmeisesti jotain pyörää saksanmaalla  
smile_org.gif
Mutta tosiaan mieluummin semmoinen millä olisi ajettu se yli 6000km niin olisi kevyempi vero. Tai näin ainakin on annettu ymmärtää.
Jep, ajamaton 848 11999e ja tuosta pois Saksan alv. Tuohon päälle kotomaan ajoneuvovero, uuden ajoneuvon alv ja rekisterönti. Kyllä kait tuossa muutaman yksikön yhteisvaluuttaa säästäisi?
Tietäisiköhän Tulli jos kävelis sinne ja kysäsis että paljonko tulis. En mitenkään jaksaisi uskoa että veroa tulis se 8000e
Tuo alv maksetaan hankintahinnan mukaan ja verohan menee vastaavan Suomihinnan mukaan. Veroproseahan on 1.4.2009 asti 20%.

Eli tuostahan voi jokainen hinnan laskea jos kiinnostaa.

Vai olenko ymmärtänyt jotain väärin?
smile_org.gif
 
On se kamalaa tajuta miten meitä suomalaisia viedää niin kuin pässiä narussa.. Muualla sama kapistuu maksaa melkein 10000€ vähemmän. Justiin rupes v*%uttamaan niin ettei veri kierrä
 
briteissä uusi 2008 848 maksaa 9500 puntaa - ukvat joka vähennetään hinnasta viedessä ulkomaille.

rapido
jos olet 848:a hankkimassa niin ehdottomasti kannattaa suunnata katse MotoRapidoon Oma 1098 tuli sieltä joulukuussa ja kaupat sujuivat erittäin hyvin. Tänään viimeksi viestittelin Rapidon Chrisin kanssa, kun oman pyöräni alkuperäisestä rekisterikilventelineestä puuttui yksi osa. Lupasi laitta ilmaiseksi tulemaan kokonaisen kilpitelineen. Samalla ostin sieltä DP racepenkin vähän reilulla 100 eurolla
bowdown.gif
062802jumpie_prv.gif
 
briteissä uusi 2008 848 maksaa 9500 puntaa - ukvat joka vähennetään hinnasta viedessä ulkomaille.

rapido
jos olet 848:a hankkimassa niin ehdottomasti kannattaa suunnata katse MotoRapidoon Oma 1098 tuli sieltä joulukuussa ja kaupat sujuivat erittäin hyvin. Tänään viimeksi viestittelin Rapidon Chrisin kanssa, kun oman pyöräni alkuperäisestä rekisterikilventelineestä puuttui yksi osa. Lupasi laitta ilmaiseksi tulemaan kokonaisen kilpitelineen. Samalla ostin sieltä DP racepenkin vähän reilulla 100 eurolla
bowdown.gif
062802jumpie_prv.gif
Paljon tuli veroja yhteensä?
edit: hoitiko ne myös kuljetuksen? Ja paljonko se maksoi?
smile_org.gif
 
briteissä uusi 2008 848 maksaa 9500 puntaa - ukvat joka vähennetään hinnasta viedessä ulkomaille.

rapido
jos olet 848:a hankkimassa niin ehdottomasti kannattaa suunnata katse MotoRapidoon Oma 1098 tuli sieltä joulukuussa ja kaupat sujuivat erittäin hyvin. Tänään viimeksi viestittelin Rapidon Chrisin kanssa, kun oman pyöräni alkuperäisestä rekisterikilventelineestä puuttui yksi osa. Lupasi laitta ilmaiseksi tulemaan kokonaisen kilpitelineen. Samalla ostin sieltä DP racepenkin vähän reilulla 100 eurolla
bowdown.gif
062802jumpie_prv.gif
Paljon tuli veroja yhteensä?
edit: hoitiko ne myös kuljetuksen? Ja paljonko se maksoi?
smile_org.gif
kerro nyt. kauhee hinku tietää
 
Noniin, ekat tyypit pyörällä vasta heitetty ja onhan toi jotain ihan toista japsikyykkyjen jälkeen! Pyörän mittari näytti lämpötilaksi -4 ja olihan aika pirun kylmää kyytiä. Selvisi sitten se vapaan merkkivalo-ongelmakin. Vapaa löyty kun tajusi koeajolla, että tässähän toimii laatikko väärinpäin! Eli tuli siis etsittyä sitä vapaata väärästä päästä vaihdelaatikkoa. Johtuu ilmeisesti tuosta kisashifteristä vai toimiiko ducateissa laatikko muka väärinpäin?

Tuli tuossa huomattua kanssa, että vasemman etuvilkun lasi on rikki. Paikallisella korjaamolla vierailtua sain tietää ettei pelkkää lasia saa uutta eli pitäisi ostaa kokonaan uusi peili á 238€. Noh onneksi ebay pelasti ja löysin ehjän käytetyn peilin 100€+postit Saksasta. Tosin mitä nyt tuossa koeajolla tuli todettua, niin ei noista peileistä nää kyllä muuta ku omat käsivarret..

Kelit on vielä sen verta talviset, että voi suosiolla jatkaa pyörän kiillottamista tallissa vielä ainakin seuraavat pari viikkoa
blush.gif
 
Vapaa löyty kun tajusi koeajolla, että tässähän toimii laatikko väärinpäin! Eli tuli siis etsittyä sitä vapaata väärästä päästä vaihdelaatikkoa. Johtuu ilmeisesti tuosta kisashifteristä vai toimiiko ducateissa laatikko muka väärinpäin?
Shifteristä se johtuu. Eli siis alkuperäinen poljin kääntää laatikon ns. oikeinpäin. Sitten jos laittaa kisashifterin joka on suora palikka laatikosta niin ykkönen on ylhäällä ja loput alhaalla.
 
Vapaa löyty kun tajusi koeajolla, että tässähän toimii laatikko väärinpäin! Eli tuli siis etsittyä sitä vapaata väärästä päästä vaihdelaatikkoa. Johtuu ilmeisesti tuosta kisashifteristä vai toimiiko ducateissa laatikko muka väärinpäin?
Shifteristä se johtuu. Eli siis alkuperäinen poljin kääntää laatikon ns. oikeinpäin. Sitten jos laittaa kisashifterin joka on suora palikka laatikosta niin ykkönen on ylhäällä ja loput alhaalla.
Mjoo toi shifteri on tosiaan ihan suora ja alkuperäinen mikä tuli mukana on tuollainen kolmiosainen. Täytyy nyt miettiä vaihtaakko ton alkuperäisen takas tilalle jahka pääsee vähän enemmän hakemaan tuntumaa pyörästä.
 
Back
Ylös