Ducati 848

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8551
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
http://www.mc-lifestyle.com/Tarvikkeet/Ducati/96756607B/

Siinä on 10 litran tankkilaukku ja mulla on itselläni laukku joka menee takaistuimen päälle ja on myös sen muotoinen. Muistaakseni se on 7-10 litranen. Ei noihin nyt ihan hirveästi mene kenkä parin ja vaihto kalsarien ja paitojen lisäksi tavaraa
biggrin.gif
 
http://www.mc-lifestyle.com/Tarvikkeet/Ducati/96756607B/

Siinä on 10 litran tankkilaukku ja mulla on itselläni laukku joka menee takaistuimen päälle ja on myös sen muotoinen. Muistaakseni se on 7-10 litranen. Ei noihin nyt ihan hirveästi mene kenkä parin ja vaihto kalsarien ja paitojen lisäksi tavaraa  
biggrin.gif
199€, ei jumalauta
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif


Ainakin 999:iin menee ihan normaali joku stormin tankkilaukku, ei tarvi maksaa 160€ ylimääräistä Ducati-tekstistä.
 
Mulla on tuo Bags Connectionin rearbag. Kuskin penkin alle kahdella remmillä runkoon ja takaremmi takakatteen alta...hyvin toimii!

img2158399.jpg
 
Onko kellään kokemusta noista Kriegan yleismallisista laukuista?  Tällainen näyttäisi ihan pätevältä ratkaisulta, mitenkähän hyvin tuon saisi takapenkin päälle kiinni?

Tuo Bags Connection laukku näyttää vaan niin hiton isolta tollaisessa sirommassa sporttipyörässä
tounge.gif
 
Mulla on tuollainen ollut tilauksessa jo pidemmän aikaa kunhan vaan tulis. Messuilla hypistelin just us-20 mallia ja pitäs olla just passeli ja sopiva tollasen kyykyn takapenkille, plus ett vedenpitävä. Lisäremmeillä nopea irroittaa ja kiinnittää takaisin. Laita vaan semmonen. EI 20L tietty paljoa ole mut jos esim. kriegan reppu lisänä niinku itellä r25, ni meneehän niihin jo sen mitä kyykyn kanssa reissatessa ilkee mukana kantaa  
tounge.gif
Kato vaikka kriegan sivuilta kuvia, siellä näkyy us20 kiinnitettynä jonku kyykyn päälle.
 
Mulla meinasi Sloveniassa käydä huonosti suht. painavan ja korkean Oxfordin kanssa toissa kesänä. Eli jos ne kamat saa jonnekin muualle kuin korkealle perään, suosittelen. On muuten mukavampi astua satulaakin kun oikeata jalkaa ei tarvitse heittää toista metriä laukun yli.
 
Tuo Bags Connection laukku näyttää vaan niin hiton isolta tollaisessa sirommassa sporttipyörässä  
tounge.gif
Tuossa yllä olevassa kuvassa on mulla laukun yläosassa myös sadepuku, siksi kai näyttää niin isolta...toisaalta reissunpäällä mulle ainakin on ihan sama miltä laukku näyttää kunhan ajaa asiansa ja pysyy mukana!  
smile_org.gif
 
Klassisia "olitko se sinä" bongauksia, mutta eilen tennispalatsin takana siinä 20.40 aikaan 848 evo splittasi liikennevalojen kärkeen. Ihan mukavat pörinät oli vakiopöntöillä, kun siinä metrin päässä auton sisällä istuskelin. Joku palstalaisista?
 
Nostetaan hiljentynyttä ketjua hieman. Iso Kawa vaihtui Ducatiin keskiviikkona ja sisäänajo tuli hoidettua parissa päivässä..:0) Upea laite  
buttrock.gif


Nyt on 3000km ajoa takana ja hyvältä maistuu. Ison kawan jälkeen mukava taitella kevyttä ja siroa pyörää..
smile_org.gif
 
Nostellaan taas tätä ketjua. Nyt kävi niin,että tuli 848 hankittua, ja mieli tekis päivittää tuo kilpiteline uuteen uskoo. Onko porukka tehny ite vai olisko linkittää jotain ostettavaa mallia netin syövereistä:right: Muutenkin kaikki 848 osasivustot otetaan vastaan.
 
Nostellaan taas tätä ketjua. Nyt kävi niin,että tuli 848 hankittua, ja mieli tekis päivittää tuo kilpiteline uuteen uskoo. Onko porukka tehny ite vai olisko linkittää jotain ostettavaa mallia netin syövereistä:right: Muutenkin kaikki 848 osasivustot otetaan vastaan.

Tilailin aikoinaan omaan Daytona 675:een Evotech Performancelta 'tail tidyn' ja oli kyllä pornoa laser-leikattua alumiinia ja hiveli silmää ja sopi pyörään kuin nyrkki silmään. 848:aan näyttää olevan myös saatavilla ja googlettamalla 848 evotech performance tail tidy löytynee myös kuvia asennettuna. http://www.evotech-performance.com/848?cat=501
 
Mitä kuuluu 848 (ei evo) a,b ja c huoltoihin? Onko tässä kahden vuoden välein hihnojen vaihto? Etsinnässä olisi edukkaan pään ratakampe ja kilsoja ei vuodessa juurikaan tulisi.
 
Ducati päivittänyt vanhempiinkin malleihin hihnojen vaihtoväliksi 5v. Se 2v on jokin ihan ihme aivopieru. Autoissa ja muissa vehkeissäkin on samoja Gatesin HTD hihnoja ja ei missään ole 2v vaihtoväliä. Karkottaa tehokkaasti asiakkaatkin, kun vaihto marmorilla maksaa persettä vaille hevosen.
 
Ok. No sittenhän tuo ei ole mikään vähän väliä tapahtuva suorite. Oliko tietoa mikä huolto noista kolmesta sisältää hihnat?
 
Onko 848/1098/1198 omistavilla kokemusta, mitä hyötyä lineaarinen takaiskunvaimentimen linkusto tuo? Onko ero huomattava ja minkälaisissa tilanteissa se tulee eniten esille?
 
Ja seuraava kysymys 848-EVO:oon liittyen: Onko kellään tietoa tai kokemusta, saako 848 EVO:oon shifter/blipper-yhdistelmän? Shiftereitä kyllä löytyy ja sellaisen melkein jo tilasinkin, mutta alkoi kiinnostamaan myös mahdollinen blipper ominaisuus.
 
Lineaarisen linkun ajatus on ratakäytössä mahdollistaa koko iskarin liikematka ja helpottaa säätämistä, kun jousitus toimii kuorman alla nimensä mukaan lineaarisesti. Katukäytössä on yleensä progressiivinen vaimennus, jotta tuntuma on "pehmeä" ilman pohjaanlyönnin pelkoa.

848:aan ei saa blipperiä, kun siinä ei ole ride-by-wireä.
 
Back
Ylös