• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ducati Desmosedici RR

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raptor 99
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Edelleen jaksaa ihmetyttää nuo irvistelevät katteiden saumat. On siinä varmasti paljon hienoa ja hyvää, mutta luulisi, että 70000 € pyörän viitsisi viimeistellä edes yhtä hyvin kuin 7000 € pyörän...

Edelleen jaksaa ihmetyttää nuo irvistelevät katteiden saumat. On siinä varmasti paljon hienoa ja hyvää, mutta luulisi, että 70000 € pyörän viitsisi viimeistellä edes yhtä hyvin kuin 7000 € pyörän...

En minä kyllä ole huomannut tai ainakaan ei ole häirinnyt. Olisiko hiilikuitu vaikeampaa tehdä kuin muovit ja ovat varmaan käsityötä. Itse olen ihastellut sitä työn jälkeä katteen alla ja esim. polkimien, jalkatappien ym. muotoilussa. Se on paljon pelkistetympää kuin muissa pyörissä. Huokuu race-perimää. Nythän se on jo suorituskyvyltään aivan alakynnessä, mutta äänimaailma ja tunnelma on jotain erityistä. Eikä ole mitään sähköhärpäkkeitä ajamista häiritsemässä. Tosi vapauttavaa toisaalta.
Mikä minua häiritsee on se, että se käy aivan liian rikkaalla ala- ja keskialueella. Ostin Powercommanderinkin monta vuotta sitten, mutta en ole viitsinyt ruveta rassaamaan kun tulee ajettua niin vähän. Jännitteensäätäjä siitä meni yhdellä reissulla. On kuumassa paikassa sylinterien välissä. Jätin viallisen sinne kun oli niin vaikeassa paikassa ja johdot riitti asentaa uusi tuulettuvampaan paikkaan. Kun googletin niin tuntui olevan tyyppivika.

^ Kävikö uudeksi säätäjäksi jokin Ducatin vakiosäätäjä, vai pitikö kärsiä RR- lisää?

Positiivista tuo. Entäpä laitteen huollot? Onko se normikauraa Ducati osaajalle, ainoastaan esim. säädettäviä venttiilejä on enemmän?

En tiedä kun olen vain vaihtanut öljyt. Eiköhän se ole aika normaali ja jopa helpompi kuin monet muut pyörät. Pakoputkien vaihdossa meni aikaa kun piti ihastella osia koko ajan.

Eikai se sinänsä sen kummoisempi ole, mutta jos perusosat eivät kelpaa ja joudutaan menemään Desmosedici specially made osiin, niin siinä vaiheessa hintalappu alkaa kirimään ylöspäin.

Se Ducatilla Helsingissä myynnissä oleva on halpa. En myisi omaa siihen hintaan ja maailmalla hinnat ovat lähteneet jo ylös päin.

Back