Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin...Joku minua viisaampi aikaisemmin tässä foorumissa totesi, että jos olet kiinnostunut Ducatista, lue kaikki materiaali mitä käsiisi saat, selaa foorumista käyttäjien kokemukset, kysele osa/huoltohintoja ja tutki asiaa! Jos sittenkin sinun vielä tekee mieli sitoutua Ducatiin ja se tuntuu erittäin kiinnostavalta, osta se.
sanoi:Ducatin luotettavuusongelma on tosiasia!
Tieto on peräisin nimettömiltä henkilöiltä, joilla ei ikinä ole ollut Ducatia, eivätkä niin huonoa pyörää ole alentuneet metriäkään ajamaan.
Kyllä kuulostaa viisaalta, ainakin Ducati-foorumissa kyseltäessä.Olen tässä harkitsemassa Hondasta luopumista ja Ducati Monsterin ostoa (esim. 1000) ..... tiedän tiedän ei kuullosta viisaaltaMutta sanokaas asiantuntijat minkälaisia pyöriä ne ovat noin ylipäätään. eli onko paljon vikoja jne.![]()
Yllätyshullu kun olen niin pakkohan tuo on kokeilla ..... saa nähdä mitä vastaavatKyllä kuulostaa viisaalta, ainakin Ducati-foorumissa kyseltäessä.![]()
Kysypä samaa Hondafriikeiltä, mitähän vastaisivat?
Paljon tuntui taas keskustelua herättävänYllätyshullu kun olen niin pakkohan tuo on kokeilla ..... saa nähdä mitä vastaavatKyllä kuulostaa viisaalta, ainakin Ducati-foorumissa kyseltäessä.![]()
Kysypä samaa Hondafriikeiltä, mitähän vastaisivat?![]()
Mielestäni ainoat pyörät jossa kädet todennäköisesti eivät ainakaan niillä nojaamalla koskaan puudu, ovat jotain customeita. Mutta sellaista nyt en siitä huolimatta hanki. Joillain toisilla lienee omat syynsä niiden hankkimiseen. Mutta mitäs siitä jos joku siirtyisi kyykystä customiin. Oma asia.
Joku muuten sanoi, että Harrikkakin on kyykkypyörä. - Niitä hinkatataan, puunataan ja laitetaan kyykyssä![]()
Aika hyvä havainto ... itsekin olen sitä tuumaillut ...... ja kunnioitus on se mikä kyykkypyörä porukasta usein puuttuu! (mun huomio)