• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ducati MY05

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 750S
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

750S

New member
Ducati.com

Uudet mallit tulleet esille. Varsinaiset uudistukset:
Multistrada:
S - malli
620 mallit

Monster:
S2R

Superbike:
Kaikkiin malleihin on tullut lisää tehoa.

Supersport:
Vain 1000DS malli enää jäljellä.

Sport Touring
Samat 3 - mallia
Tehot ainakin ST3:ssa kasvaneet (sivut alkoivat tökkiä niin rajusti, että en saa tarkistettua muita tietoja)

Näyttää siltä, että Supersport joko jää pois kuvioista parin vuoden sisään tai sitten Supersport mallisto uudistetaan rajusti.
 
jep jep. Kävin katselemassa. Vähän on niinkuin välivuoden makua. Ei mitään odottamatonta, mutta tuo 749/999 keulan päivitys on onnistuneen näköinen. Ehkä ensi vuonna sitten uusi SS (toivottavasti).
 
jep jep. Kävin katselemassa. Vähän on niinkuin välivuoden makua. Ei mitään odottamatonta, mutta tuo 749/999 keulan päivitys on onnistuneen näköinen. Ehkä ensi vuonna sitten uusi SS (toivottavasti).
Näyttäs painot tippuneen kautta linjan, vaikka mittaus menetelmä (akkut, nesteet, öljyt) näkyy olevan sama! Herää kysymys, mistä on kysymys..

EDIT.
ST malleihin on tullut kaikkiin märkäkytkin.. Alan pikku hiljaa olla Fabion kanssa samoilla linjoilla Ducatin nykytilasta..
 
Toi S2R herättää taas pikkuisen monster-mielenkiintoa. Olettaa tosin sopii, että hinta saadaan hilattua taas ihan älyttömäksi...
veryangry.gif
 
S2R on ihan jees, mutta valitettavasti omaan käyttööni etujousitus on rakennettu karvalakiksi
crazy.gif


Toisaalta siten saadaan hinta alas...

Etenkin musta pyörä oranssilla raidalla saa veden kielelle!

Luulisin, että sellainen maksanee 16000 €
confused_orig.gif
Elikkäs aikalailla kallis pakkaus 800cc mopediksi.

Noh... Siihen sit pitäis viel investoida Öhlinsin keula ja takaiskari ja pakoputkisto niin kallista tulee!
 
Ainakin 749:n kanssa darkista on hukattu ohjausiskari perusmalliin verrattuna, mutta muuten taitaa olla väriä lukuunottamatta tasan sama kama.

Tuollainen dark voisi olla kiintoisa lelu jos sen saisi sopivaan[tm] hintaan, ei sillä etteikö jo tämänvuotinenkin kelpaisi...
tounge.gif
Noista 999:stä ei jaksa edes haaveilla kun niihin ei kuitenkaan ole budjettia ennenkuin koko mallisarja on pantu seuraavan kerran täysin uusiksi.
 
S2R on ihan jees, mutta valitettavasti omaan käyttööni etujousitus on rakennettu karvalakiksi
crazy.gif
S2R ja S2R Dark mallien erona näkyy olevan VAIN väri.. Mielenkiintoista nähdä miten tuo näkyy hinnassa.

Tähän asti tyylinä on ollut, että Dark mallit on alustaltaan vaatimattomampia.

SuperDuke 990

Tuo on varmaan parempi faitterihenkinen rähinäpyörä ;)

ko. Pätkä ei-heikkohermoisille.
 
EDIT.
ST malleihin on tullut kaikkiin märkäkytkin.. Alan pikku hiljaa olla Fabion kanssa samoilla linjoilla Ducatin nykytilasta..
Toi oli kyllä ST4s kohalla "Dry multiplate with hydraulic control" ...että silleen, luetaan niitä specsejä ei vain silmäillä  
wink.gif
Tekisi mieli väittää, että joku on muuttanu tekstejä tuonne Ducati.com:n  
smile_org.gif


Pakko myöntää, että ei tule vanhuus yksin  
biggrin.gif
 
EDIT.
ST malleihin on tullut kaikkiin märkäkytkin.. Alan pikku hiljaa olla Fabion kanssa samoilla linjoilla Ducatin nykytilasta..
Toi oli kyllä ST4s kohalla "Dry multiplate with hydraulic control" ...että silleen, luetaan niitä specsejä ei vain silmäillä
wink.gif
Tekisi mieli väittää, että joku on muuttanu tekstejä tuonne Ducati.com:n
smile_org.gif


Pakko myöntää, että ei tule vanhuus yksin
biggrin.gif
Speceissä lukee ettää Dry multiplate mutta kun ottaa more info, niin sanotaan että kaikissa ST-mopossa on wet clutch...
 
Tekisi mieli väittää, että joku on muuttanu tekstejä tuonne Ducati.com:n  
smile_org.gif


Pakko myöntää, että ei tule vanhuus yksin  
biggrin.gif
Voidaan me silti olla samaa "mielipuolta"
tounge.gif
biggrin.gif


..ja olenko jo sanonut, että ne Sportclassicit ovat... aika syvältä...muotoilullisesti...eivät enää osaa...jenkkien vika..Bush on varmaan tämänkin takana...haluaa tuhota eurooppalaisen muotoilun, jotta omat Boss Hossinsa ja muut homosohvat pääsisivät voitolle..
wink.gif
 
mutta noin monsterit on kyllä hyvän näkösiä.... kun mulle käy niin kuin kaikille muillekin jotka ensin ostivat sen pienen pyörän ja jo heti ensi vuonna vaihtavat sitä isompaan, tiedän mihin isoon vaihdan
smile_org.gif


Hyvän näköseen isoon
062802moto_prv.gif


Noi S2R:n straipit on aika mannaa. Kahtotaan kuis käy....
 
SuperSporttia enää DS tonnisena..

Jokohan tulee pian uusi? Vois melkein alkaa haaveilemaan.
sport05.gif


749- ja 999- sarjat kauniita, mielenkiintoisia, herkullisia... mutta kauuuuuuuuuuuukana tämän ukon tavoittamattomissa. Monsta pysyy vieläkin samana...
eek.gif
aika pitkäikäinen mallisarja.
bowdown.gif
S2R oransseilla raidoilla aika maukkaan näköinen.
 
Voidaan me silti olla samaa "mielipuolta"  
tounge.gif
biggrin.gif


..ja olenko jo sanonut, että ne Sportclassicit ovat... aika syvältä...muotoilullisesti...eivät enää osaa...jenkkien vika..Bush on varmaan tämänkin takana...haluaa tuhota eurooppalaisen muotoilun, jotta omat Boss Hossinsa ja muut homosohvat pääsisivät voitolle..
wink.gif
Mieluummin mitenkä vain!  
wink.gif


Kyllä tämä(kin) on varmaan Tsööt Putsin tekeleitä, onneks sentään siihen märkä kytkimeen (vielä) olla menty noissa isoissa malleissa.

Toisaalta tässä alkaa arvostamaan omaa alitehoista tekelettä, se on sentään tuleva klassikko. Muodotkin on jo eräänlaiesesta legendasta (Supermonosta).

Vaihtus vaan SuperSportitkin sen Buurin muotoilemaksi, niin minun mopon arvo sen kun karttuisi  
biggrin.gif
 
[/QUOTE]Vaihtus vaan SuperSportitkin sen Buurin muotoilemaksi, niin minun mopon arvo sen kun karttuisi
Taitaapa tuo nyky-SS/S-sarja olla Terblanchen ensimmäisiä isompia töitä Ducatilla. Vaikutteet Supermonosta ovat toki nähtävissä.

Enivei, Supersport on nyt ollut seitsemän vuotta (Vuodesta -98) nykyisenlaisena markkinoilla, joten eiköhän se ensi vuodeksi uudistu, ellei sen tuotanto sitten lopu kokonaan. Mielenkiinnolla odotan, mitä tuleman pitää.
 
Back
Ylös