Ducati SS1000FF

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Harri
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Harri

New member
3fb0d3c169629.jpg

En ole mikään tukati mies, mutta tuo on yksi hienoimmista pyöristä mitä rahalla saa. Siis ulkonäön puolesta.

Muotoilu on sopivan pyöreää, edessä on yksi hieno umpio, putket ovat näkyvissä..  
inlove.gif

On se hieno, mutta ei sovellu opiskelijalle. .  
bawling.gif

Ehkä joskus ostan tuollaisen talliini.

No tuota samaa saa 800- ja 620-kuutioisena budjettiversiona, ja minä pistän luultavasti oman täyskatetun ja mölypöntöillä varustetun -99-mallin seiskapuolikkaani myyntiin, että kyllä niitä budjettivaihtoehtojakin on.

Mutta jos pidät juuri tuosta väristä ja tahdot tonnisen, niin sitten on vaihtoehdot vähän harvemmassa.

Ei täksi kesäksi tuollaista ainakaan ole varaa ostaa.

Italiasta tuotu VFR:kin odottaa koeajoa.

Täytyy muutaman vuoden päästä katsella tuollainen, kun/jos on rahaa ja niitä löyty enemmän käytetyinä. Voisi vaikka vaihteeksi taas Italiasta tuoda pyörän..

Myy mölypöntöt erikseen mulle ja pyörä sitten "alkuperäisenä" uudelle onnelliselle omistajalle.  
biggrin.gif
Pidän mielessä. Mutta siinä on kyllä koko virisatsi, lastuineen filsuineen päivineen. Kyllä sen voi myydä jos joku haluaa ostaa pyörän mielummin ilman virisatsia.

En ole edes ihan varma, tuleeko pyörä myyntiin. Pitäisi kuitenkin ensi viikolla käydä kokaisemassa jotain sopivaa vaihtoehtoa uudemmaksi pyöräksi
062802jumpie_prv.gif
Mikähän vaan sekin olisi...?

Myy mölypöntöt erikseen mulle ja pyörä sitten "alkuperäisenä" uudelle onnelliselle omistajalle.  
biggrin.gif
Pidän mielessä. Mutta siinä on kyllä koko virisatsi, lastuineen filsuineen päivineen. Kyllä sen voi myydä jos joku haluaa ostaa pyörän mielummin ilman virisatsia.  

En ole edes ihan varma, tuleeko pyörä myyntiin. Pitäisi kuitenkin ensi viikolla käydä kokaisemassa jotain sopivaa vaihtoehtoa uudemmaksi pyöräksi  
062802jumpie_prv.gif
Mikähän vaan sekin olisi...?
Kyllä mä sen koko setin voisin hankkia, jos hinta on kohdallaan. Jos oot pyörää vaihtamassa ja annat nykyisen vaihdossa liikkeeseen, kysy niiltä mikä on vaihtopyörän arvo viripalikoilla ja ilman. Sen erotuksen ja vähän tietysti siihen vaivanpalkkaa lisää voisin olla valmis maksamaan...

Hyvä, pidän mielessä tuonkin mahdollisuuden. Niin tai jos maksat tarpeeksi niin saat pyörän kaupan päälle
062802jumpie_prv.gif

Hyvä, pidän mielessä tuonkin mahdollisuuden. Niin tai jos maksat tarpeeksi niin saat pyörän kaupan päälle  
062802jumpie_prv.gif
Jos hinta on kohdallaan niin kaupat syntyy aina...
biggrin.gif

Tällä hetkellä on akuutti tarve vaan noille viripalikoille. Oon koittanut hiukan katsastella, jos jostain saisi "halvalla" käytetyt. Aika huonosti porukka niistä tykkää vaan luopua, ymmärrettävästi.

En ole mikään tukati mies, mutta tuo on yksi hienoimmista pyöristä mitä rahalla saa. Siis ulkonäön puolesta.

Muotoilu on sopivan pyöreää, edessä on yksi hieno umpio, putket ovat näkyvissä..  
inlove.gif

On se hieno, mutta ei sovellu opiskelijalle. .  
bawling.gif

Ehkä joskus ostan tuollaisen talliini.
heh.. Seeker, varo - pyöräsi päällä voi olla joku aamu kuolaa, tai hävinnyt kokonaan
biggrin.gif

Vai vieläkö sulla tuo on?

heh.. Seeker, varo - pyöräsi päällä voi olla joku aamu kuolaa, tai hävinnyt kokonaan
biggrin.gif

Vai vieläkö sulla tuo on?
Tottakai on! Tai siis se 900SS
confused_orig.gif

Niin ja kaunistuu päivä päivältä
inlove.gif
tounge.gif

Onneks se on pressun alla yleensä, niin että kuolasta ei ole niin haittaa.
biggrin.gif

Mutta jos asia kerran kiinnostaa, niin onhan noita kaupassa
tounge.gif

M-Starilla lienee vielä -02:sia 900SS:ä hintaan 14.300,-
ja näkyy yks tonninen senna olevan jo käytettynäkin myynnissä.
smile_org.gif

MotoPalsta - Ducati SS1000DS

Back