Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Myy mölypöntöt erikseen mulle ja pyörä sitten "alkuperäisenä" uudelle onnelliselle omistajalle.No tuota samaa saa 800- ja 620-kuutioisena budjettiversiona, ja minä pistän luultavasti oman täyskatetun ja mölypöntöillä varustetun -99-mallin seiskapuolikkaani myyntiin, että kyllä niitä budjettivaihtoehtojakin on.
Pidän mielessä. Mutta siinä on kyllä koko virisatsi, lastuineen filsuineen päivineen. Kyllä sen voi myydä jos joku haluaa ostaa pyörän mielummin ilman virisatsia.Myy mölypöntöt erikseen mulle ja pyörä sitten "alkuperäisenä" uudelle onnelliselle omistajalle.![]()
Kyllä mä sen koko setin voisin hankkia, jos hinta on kohdallaan. Jos oot pyörää vaihtamassa ja annat nykyisen vaihdossa liikkeeseen, kysy niiltä mikä on vaihtopyörän arvo viripalikoilla ja ilman. Sen erotuksen ja vähän tietysti siihen vaivanpalkkaa lisää voisin olla valmis maksamaan...Pidän mielessä. Mutta siinä on kyllä koko virisatsi, lastuineen filsuineen päivineen. Kyllä sen voi myydä jos joku haluaa ostaa pyörän mielummin ilman virisatsia.Myy mölypöntöt erikseen mulle ja pyörä sitten "alkuperäisenä" uudelle onnelliselle omistajalle.![]()
En ole edes ihan varma, tuleeko pyörä myyntiin. Pitäisi kuitenkin ensi viikolla käydä kokaisemassa jotain sopivaa vaihtoehtoa uudemmaksi pyöräksiMikähän vaan sekin olisi...?![]()
Jos hinta on kohdallaan niin kaupat syntyy aina...Hyvä, pidän mielessä tuonkin mahdollisuuden. Niin tai jos maksat tarpeeksi niin saat pyörän kaupan päälle![]()
heh.. Seeker, varo - pyöräsi päällä voi olla joku aamu kuolaa, tai hävinnyt kokonaanEn ole mikään tukati mies, mutta tuo on yksi hienoimmista pyöristä mitä rahalla saa. Siis ulkonäön puolesta.
Muotoilu on sopivan pyöreää, edessä on yksi hieno umpio, putket ovat näkyvissä..![]()
On se hieno, mutta ei sovellu opiskelijalle. .![]()
Ehkä joskus ostan tuollaisen talliini.
Tottakai on! Tai siis se 900SSheh.. Seeker, varo - pyöräsi päällä voi olla joku aamu kuolaa, tai hävinnyt kokonaan![]()
Vai vieläkö sulla tuo on?