• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ducati supersport 750 ff 2000

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Harri
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mistä päästäänkin siihen että mites tuollainen ui maahan, veroihin ja kilpiin jos se on ei-alkuperäisessä asussaan? vaatimuksenmukaisuustodistus pitäisi kait olla sille kuosille missä se on? Pitääkö lainata jostain alkuperäiset röörit hetkeksi, ujuttaa papereiden välissä kossupullo virkamiehen näön sumentamiseksi vai miten homma toimii?
VFR, jonka taannoin toin pääsi kilpiin vaihdetulla vaimentimella, ilman ongelmaa. Jos ss Ducatin tuot, niin mäyräkoiraa (
033102beer_1_prv.gif
) vastaan saat lainaksi alkuperäiset vaimentimet, kun mulla on nurkissa yhdet ylimääräiset, eli siitä tämä homma ei ainakaan jää kiinni. Ei sen pyörän tarvitse alkuperäinen olla, kunhan täyttää kaikki vaatimukset ja vaatimuksenmukaisuustodistus löytyy.

Uudelleen syntyminen tapahtui. Punainen kaunottareni heräsi henkiin isompana ja vahvempana kuin ennen. Jotenkin ei osannut edes talvea olla ilman Ducatia, vaikka tarkoitus olikin ostaa uusi pyörä vasta keväällä.

Niin Tässä on se uusi.

P.S. Olipas muuten hauska lukea tuo ensimmäinen viestini pitkästä aikaa. Tuli ihan kesää ikävä.

JAAHAS!!! Onnea nyt taas uuden mopon johdosta... Heh, teikäläinen se omistaa jo neljättä pyörää siinä ajassa ku mä olen ajellu tällä samalla "paskalla"...
cool.gif

Tämä firma tuo Suomeen kimppatilauksina, tai ainakin toi ennen enkä usko, että olisi lopettanut. Tuovat myös toivomuksesta pyöriä, eli annat malillin ja värin ja etsii sopivan. Itse ostin kaksi Hontaa tuolta ja tyytyväinen olin molempiin.

Lisää sivustoja:
Tässä
tässä
ja tässä.

Back