• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ducati tietouden kartoitusta

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Arttu.H
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
ST4S:ssä on 996 pannu, mutta eri nokat ja madalletut kannet(verrattuna 996:sen koneeseen). Mulla 2002 mallinen ST4S ja 3 keinuvipua vaihdettu. ST2 on 944 koneella ja kaksiventtiilinen. ST4 on 916 konella ja sen takia sitä on kierrätettävä huomattavasti ylempänä, kun ST2:sta ja ST4S:ää. Mutta kaikenkaikkiaan ST4S on koko ST sarjan ehdottomasti paras peli.... Etenkin muutamien modausten jälkeen...
biggrin.gif
Huollon kannalta ST2 on simppeli verrattuna ST4:siin.... Noissa ST:n nelivena koneissa on helpompi ottaa kone irti rungosta, jos haluaa katella venat / keinuvivut vimosen päälle.
smile_org.gif
 
Ei tuota bikeziä kannata katsella, surkean vähän informaatiota. Turhan huonosti sieltä löytyy tietoa. Jos joku tietty malli kiinnostaa niin esim. Haynesin manuaalista löytyy reilusti teknistä tietoa.

Ducatit ovat omanlaisiaan laitteita. Hauskoja ja hyviä ajaa pääsääntöisesti. Tekniikka on erilaista kuin useimmissa japanilaisissa. Käytännössä ajokokemus on myös hieman japanilaisista eroava.

Hyvin ne Ducatit kestävät. Huoltokulut ovat ehkä isommat kuin perus nelipyttyisissä... Mutta vapaa-ajan hauskanpitolaitteitahan nämä ovat ja eivät huoltokulut kenellekään esteeksi ole muodostuneet.
 
Ducsu on köyhän ihmisen (luuli olevansa varakas ennen ku osti duksun) fillari! Se on hieno, siinä on (varauksin) hyvä meteli, mut kytkin on AINA paska... Siksi on kiva ostaa MV Agusta!
 
Lainaas mulle viikonlopuksi se MV,minäkin osaan hajottaa kytkimiä...
tounge.gif

Mulla on kaksi kertaa vaihdettu kytkinlevyt tuohon kilsamäärään, 170 ekee taitaa maksaa pakka.
 
Niin se 170 egee tuntuu lotto voittajankin taskussa kun viikoittain sitä menee. Suosittelen autokoulun käymistä ja painottaen tuohon kytkimen käyttöön. Mutta turhaa hommaa kun on rahaa...
biggrin.gif
 
Juu iha paska tuo hyperinkin kykä, kevyt ku mikä enkä riivaamalla ole vielä saanu paskaks. Iha perseestä.

Hyperissä tosin oli ilona katkeavat kilpitelineet. Nyt on jo kolmas menossa.
smile_org.gif


Muuten tekniikka on pelannut hyvin, mitä nyt yksi akkukenkä löysty mutta siihenkin on tehty jo recallit..
 
Niin se 170 egee tuntuu lotto voittajankin taskussa kun viikoittain sitä menee. Suosittelen autokoulun käymistä ja painottaen tuohon kytkimen käyttöön. Mutta turhaa hommaa kun on rahaa...
biggrin.gif
Niin,kaksi kytkinlevystöä 100000 km:n aikana.En pidä pahana kun puhutaan Ducatin kuivasta kytkimestä.  
wink.gif
juu kannattaa esim liikenne valoissa pitää vapaalla ni ei ole kytkin pohjassa koko ajan ja välillä vaihdan ilman kytkintä kun ei siitä mitään haittaa ole..
 
Back
Ylös