Ducati V4 katupyörä

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vma
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jopasjopas. Kyllä on Italian- pojat ympänneet elektroniikkaa massiivisesti pyörän ympärille. Nyt vaan tilauksia lähettelemään. Pyörähän on aikamoinen. Ulkonäöstä en pidä, mutta kait tuohonkin tottuu.

Minne ne tilaukset muuten pitää lähettää, jos tuo maahantuontikuvio on parasta aikaa muuttumassa?:D
 
Nonni, juuri kun murisin että tehomyllyt puuttuu. Vielä kun tosiaan olisi paikka mihin vois tilauksensa laittaa.
 
Nonni, juuri kun murisin että tehomyllyt puuttuu. Vielä kun tosiaan olisi paikka mihin vois tilauksensa laittaa.

En kyllä ymmärrä, että miten Ducatilta muka aiemmin on puuttunu tehokkaat moottorit? 1299 tais antaa yli 200 kaakkia ja vääntöäkin vajaa 150Nm vakiona. Putkistolla ja säädöillä sitten himpan enemmän.
 
^Nojoo, mutta Ducatin volyymiluokkien pyörissä tehoja on yleensä vähemmän.
 
En kyllä ymmärrä, että miten Ducatilta muka aiemmin on puuttunu tehokkaat moottorit? 1299 tais antaa yli 200 kaakkia ja vääntöäkin vajaa 150Nm vakiona. Putkistolla ja säädöillä sitten himpan enemmän.

Onko näin? Ihan siis se "karvalakki" versiokin, vai puhutaanko nyt S ja R- malleista?
 
Onko näin? Ihan siis se "karvalakki" versiokin, vai puhutaanko nyt S ja R- malleista?

Taitaa Ducati ilmoittaa samana huipputehon kaikkiin kolmeen versioon, mutta R:ssä on pienemmän iskutilavuuden takia matalampi huippuvääntö.
 
https://www.asphaltandrubber.com/bikes/2018-ducati-panigale-v4/

Varmasti tuollainen oppiva shifteri on ihan hyvä kun jotkut käyttää sitä ihan koko ajan jossain kaupunkivauhtien 3000-5000rpm vaihdoissa pienellä kaasulla ja sitten marisee että ei toimi kunnolla, tai jos katkoajat on pitkät niin kisamiehet harmittelee kun on hidas ja pitkä vaihto.

Minusta paremman näköinen kuin niissä spy shoteissa, tai verrattuan siihen millainen ensivaikutelma niiden perusteella jäi.
 
Onko näin? Ihan siis se "karvalakki" versiokin, vai puhutaanko nyt S ja R- malleista?

Karvalakin ja S:n kone ovat samoja. Ärrässä on sitten 1199 kone.

1299:ssä on se reilu 180 vakiona takasella, ja lähemmäs kaksisataa putkella ja säädöllä.
 
Karvalakin ja S:n kone ovat samoja. Ärrässä on sitten 1199 kone.

1299:ssä on se reilu 180 vakiona takasella, ja lähemmäs kaksisataa putkella ja säädöllä.

Komeaa. Noita 1299 rupeaa pian olemaan Mobile.de pullollaan kun Ducati HC- fanit vaihtelevat V2->V4 Panigaleihin. Ostohousut pojat jalkaan!
 
Komeaa. Noita 1299 rupeaa pian olemaan Mobile.de pullollaan kun Ducati HC- fanit vaihtelevat V2->V4 Panigaleihin. Ostohousut pojat jalkaan!

Viritetään ensin tää nykyinen. Sitten vois miettiä, ehkäpä vasta seuraavassa elämässä tosin, että kuinka kevyen ja tehokkaan ratapyörän saisi 954:sta.

Jousitus
Taakse monokokki
Kevytmetallivanteet
hiilari ratakatteet
Jarrut jotain unobtainium Nissin mallistoa
jne.

plus moottorin kevyt tuunaus.

Eihän tuossa olis varmaan kuin kymppi selällään (+ mopo) :grin:

Haaveilla saa.

Ja ettei ihan OT, niin mielenkiinnolla odotan, mitä asiasta tietävät moposta kertovat varsinkin verrattuna huomattavasti etabloituneempaan V4:een, eli fiiaattiin. Toivottavasti Rutter ajelee vielä 2019 testejä.
 
OT: Kaiken V4- kiireen keskellä, Ducati ehtii vielä tuuppaamaan noita V2- special- mallejakin maailmalle.
Onhan tuo aivan valtavan hieno.
http://www.motorcyclenews.com/news/...cati-959-panigale-corse-special-edition-2018/

V4 peliä ei Suomesta luultavammin alle 30k saa. Mikä lienee 959 Corsen hinta.

Briteissä karvalakkimalli V4 on vajaa 20.000 puntaa. S- malli sitten karvan vajaa 24.000 puntaa ja Speciale noin 35.000 puntaa. Suomi- hinnat ovat sitten jo jotain ihan muuta.

Hintalähde:
http://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/2017/november/new-ducati-panigale-v4-2018-revealed/
 
Tuossa In case you missed the Ducati World Première, you can watch the presentation here and discover the full Ducati 2018 range lopussa on höpinää tuosta V4 panigalesta...

Vähän videota pyörästä

Kyl tuo basic malli ei nappaa
23167819_1920068601551354_5998730080020647014_n.jp  g

23172870_1920068631551351_5014636566281203090_n.jpg


Heti on väriä niin paaaljon parempi
23172788_10155299631984833_2688385894293256268_n.jpg

23380046_10155299531279833_2968162840237888514_n.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Karvalakin ja S:n kone ovat samoja. Ärrässä on sitten 1199 kone.

1299:ssä on se reilu 180 vakiona takasella, ja lähemmäs kaksisataa putkella ja säädöllä.

Joo, aikalailla nuo lukemat. Kävin penkittään paniärräni ja 186.3 hemmaa se työnsi takagummilta.pyörä täysin vakio.
Mitä noita V4 kuvia tullu väijyttyä tänään, nii kyl toistaiseksi mopotti jää talliin odottelemaan helmikuun ratapäivii epsanjaan:D
 
Back
Ylös